Iidamariia
Oman äänensä löytänyt
Mulla on ollut jo jonkin aikaa harjoitussupistuksia ihan levossakin. Ja liitoskipuja vähän Aika vähällä olen mielestäni kuitenkin toistaiseksi päässyt ja ulospäin ei raskautta vielä huomaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laitoin tonne aikaisemmin että ainakin mun ystävällä auttoi magnesiumsuihke suonenvetoihin, omakohtaista kokemusta ei ole.Täytyy varmaan itsekin alkaa syömään magnesiumia. Viime yö meni heräillessä, että kohta alkaa suonenveto. Onko muilla magnesium auttanut ja vienyt yölliset suonenvedot pois?
Tosi monet erilaiset kivut kyllä kuuluu raskauteen, mulla on kohtalona vihlonta munasarjoissa. Jos tosi kovaa sattuu niin kannattaa synnärille soitella, kyllä sun vaistot kertoo :)Mulla on tänään vihlonut ajoittain aamusta lähtien tosi kovaa keskelle alavatsaa, iltaa kohden nyt ovat hieman lisääntyneet. Eka raskaus kyseessä eikä harmainta haisua siitä, mikä normaalia ja mikä ei, joten melkoiset kuumotukset on päällä että mitä tää nyt on Raskaus on nyt puolivälissä. Tyyppi on potkinut ja myllännyt tänään tosi ahkerasti, liekö tällä jokin yhteys. Kaikenlaisia tuntemuksia tässä ehtinyt kyllä olla mut tää on ihan uusi ilmiö ja siksi huolestuttaa. Voisko olla kasvukipuja vaan?