Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tarkoitatkohan mua? Ainakin minä täällä olen kertoillut että sairaalassa tuli oltua. Mutta nyt alkaa olo olemaan parempi vaikkakin etoo edelleen koko ajan. Pärjään siis kotona jo suhteellisen hyvin nyt toista viikkoa käymättä tipassa. Eli hyperemeesi jo hellittänyt. Edelleen syön zofrania aamuin illoin pahoinvoinnin poissa pitämiseksi. Lisäksi aamuin illoin menee somac 40mg ja tarvittaessa päivällä 20mg. Iloa tässä luo se että liikkeet tuntuvat jo todella hyvin ja pystyn "kommunikoimaan" pienen kanssa.Mitähän sille tytölle kuuluu joka oli siellä sairaalassa hyperemeesin kourissa
Kapris, täällä ihan sama. Tai siis koko alkuraskaus oli todella oireeton. Vasta rv 19-20 , kun liikkeet alkoi kunnolla tuntua, alkoi uskoa et siellä oikeasti joku kasvaa. Ja maha on kans kasvanut tyyliin viikossa sillan et ulkopuolisetkin sen huomaa
Oon päässyt kyllä niin helpolla, et ihan pelottaa et joku menee vielä pieleen. Nyt tosin paljon luottavaisempi olo
Ai kamalaa, tsemppiä! Ei kyllä pitäisi tällaisesta valittaa kun tiedän että monilla on paljon hankalampaa kuten sinulla. Koitahan jaksaa!Koittakaa nauttia oireettomuudesta ja helposta raskaudesta vaikka ymmärrän kyllä että se toisinaan huolettaa. terveisin 18+3 ja makaan sohvalla oksennusta vastaan taistellen, ja liitoskivuista kärsien