Äippäx5 tsemppiä. Tiedän niin tunteen ku välillä alkaa tosissaa masentaa ku liikaa asioita eikä saa levätä rauhassa huh. Toivottavasti helpottaa pian!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taitaa olla tosi paljon liikkeellä nyt vatsatautia. Jaksuja sinne taudin kanssa. Meillä oli ihan samanlainen tilanne hetki sitten ja kirjaimellisesti lensi täälläkin kerros sängystä kaaressa lapsen oksennukset ihan joka paikkaa.Tsemit muillekin arjen pyörittelijöille! On se vaan touhua välillä..
Kaks lapsista vatsataudissa ja yks plussalla. Itse la-su.. lapsilla mennyt välillä huti ja oksennettu petivaatteet lattioineen. Huippu kun poika veti kerrossängystä kaaressa. Tässäpä kohta 8h tehokasta siivoamista lasten itkujen siivittämänä mitä milloinkin.
Selviytymispäivä.. luulenpa et uni ja oma itku lopulta korjaa. Huomiselle aurinko pliis.
Täällä kans ihan yhtä helvettiä tämän tukkoisuuden kanssa
Normaalisti joudun vetämään allergialääkkeitä lähestulkoon ympäri vuoden ja nyt täysin lääkkeettä on aika tukalaa. Nenä murtunut vuosia sitten urheillessa eikä ilma kierrä oikein normaalisti. Syksyllä diagnosoitu astma tuo vielä oman lisän tähän. Oikein "ilolla" odotan siitepölykautta. Oon menossa tyksiin tutkituttamaan tuon nenän virtauksen(rhinometria), mut tuskinpa sille nyt raskausaikana mitään tehdään. Kukaan lääkäri ei koskaan ole ottanut tosissani mun valitusta tuosta nenästä, ennenkuin nyt mun astmalääkäri.
Mä elän toivossa, että tää raskaus tappais allergiat samalla lailla ku edellinen (tässä välissä oon siis joutunu syömään lääkkeitä). Viimeks raskaana ollessa en tarvinnu ollenkaa allergialääkkeitä :)
Heippa!
En tiedä minne palstalle tätä kirjottaisin. Siksi kysynkin mielipidettä/kokemuksia..
Minulla oli Nexplanonin kapseli noin. 6vuotta, jonka jälkeen vaihdoin Cerazette pillereihin. Olen yhteensä käyttänyt 7vuotta ehkäisyä. Kuinka nopeasti on tullu raskaaksi? Onko ollut ongelmia?
Mä elän toivossa, että tää raskaus tappais allergiat samalla lailla ku edellinen (tässä välissä oon siis joutunu syömään lääkkeitä). Viimeks raskaana ollessa en tarvinnu ollenkaa allergialääkkeitä :)
Äippä x5, söin suklaata sunkin puolesta nyt tekisi mieli sitä greippiä