Oireet

Äippäx5 tsemppiä. Tiedän niin tunteen ku välillä alkaa tosissaa masentaa ku liikaa asioita eikä saa levätä rauhassa huh. Toivottavasti helpottaa pian!

Nostan hattua teille, jotka perhettä pyöritätte samalla, kun odotatte. Meille tulossa ensimmäinen ja "mun hommat" on lähinnä siivota kun jaksan ja laittaa ruokaa (mies nämä teki onneksi pahoinvoinnin aikana :) ) eikä niihinkään meinaa paukut riittää! Töissä justiin ja justiin jaksaa olla ja loppu päivä menee vain odottaen nukkumaan pääsyä.

Tsemit muillekin arjen pyörittelijöille! On se vaan touhua välillä..

Kaks lapsista vatsataudissa ja yks plussalla. Itse la-su.. lapsilla mennyt välillä huti ja oksennettu petivaatteet lattioineen. Huippu kun poika veti kerrossängystä kaaressa. Tässäpä kohta 8h tehokasta siivoamista lasten itkujen siivittämänä mitä milloinkin.
Selviytymispäivä.. luulenpa et uni ja oma itku lopulta korjaa. Huomiselle aurinko pliis.

Tsemit muillekin arjen pyörittelijöille! On se vaan touhua välillä..

Kaks lapsista vatsataudissa ja yks plussalla. Itse la-su.. lapsilla mennyt välillä huti ja oksennettu petivaatteet lattioineen. Huippu kun poika veti kerrossängystä kaaressa. Tässäpä kohta 8h tehokasta siivoamista lasten itkujen siivittämänä mitä milloinkin.
Selviytymispäivä.. luulenpa et uni ja oma itku lopulta korjaa. Huomiselle aurinko pliis.
Taitaa olla tosi paljon liikkeellä nyt vatsatautia. Jaksuja sinne taudin kanssa. Meillä oli ihan samanlainen tilanne hetki sitten ja kirjaimellisesti lensi täälläkin kerros sängystä kaaressa lapsen oksennukset ihan joka paikkaa.

Meillä sentään tauteja, sinäänsä siis onnekkaita vaikka mun hermoja sieppaakin... voimia ja paranemista sairastupiin!

Täällä ei ole enää oikein mitään oireita, ainoastaan väsymys painaa. Hyvä näin, toivottavasti pääsee loppuun asti mahdollisimman vähällä. Vatsa alkanut pikkuhiljaa kasvaa mutta vielä on kovin pieni sekin! Nyt rv 16.

Tännekin rantautu vatsatauti. Nyt jännään millon itellä alkaa. Ois saanut jäädä välistä.:arghh:

Mua hirvittää tuo vatsatauti. Meillä oli kolme viikkoa sitten joku minioksennustauti, mikä meni liian helpolla ohi. Nyt odotan vaan, milloin seuraavan kerran purjotaan... tsemppiä siis kaikille, joilla on perheessä mahatautia :sorry:

Minä kans kauhulla odotan tuota mahatautia. Tänään eskarissa sanoivat, että on siellä nyt liikenteessä ja joku lapsista oli eilen oksentanut kesken leikkien. Tokihan muut olivat heti rynnänneet sitä ihmettelemään.. Flunssastakaan ei olla vielä kunnolla parannuttu... Täällä kans välillä masentaa kaikki, varsinkin tää jatkuva sairastelu ja omat vaivat raastaa hermoja.

Täällä kans ihan yhtä helvettiä tämän tukkoisuuden kanssa :depressed:
Normaalisti joudun vetämään allergialääkkeitä lähestulkoon ympäri vuoden ja nyt täysin lääkkeettä on aika tukalaa. Nenä murtunut vuosia sitten urheillessa eikä ilma kierrä oikein normaalisti. Syksyllä diagnosoitu astma tuo vielä oman lisän tähän. Oikein "ilolla" odotan siitepölykautta. Oon menossa tyksiin tutkituttamaan tuon nenän virtauksen(rhinometria), mut tuskinpa sille nyt raskausaikana mitään tehdään. Kukaan lääkäri ei koskaan ole ottanut tosissani mun valitusta tuosta nenästä, ennenkuin nyt mun astmalääkäri.

Mä elän toivossa, että tää raskaus tappais allergiat samalla lailla ku edellinen (tässä välissä oon siis joutunu syömään lääkkeitä). Viimeks raskaana ollessa en tarvinnu ollenkaa allergialääkkeitä :)

Heippa!

En tiedä minne palstalle tätä kirjottaisin. Siksi kysynkin mielipidettä/kokemuksia..

Minulla oli Nexplanonin kapseli noin. 6vuotta, jonka jälkeen vaihdoin Cerazette pillereihin. Olen yhteensä käyttänyt 7vuotta ehkäisyä. Kuinka nopeasti on tullu raskaaksi? Onko ollut ongelmia?

Muokattu viimeksi:
Uh.. juu tuo vatsatauti viho viimestä hommaa. Siinä itämisaikakin voi olla niin että useampi tartutettu ennen ku purjotaan. :/
Paljon voima puhalluksia ja tervehtymisiä!!

Täällä plussalla mahatauti episodista viimein vaikka ripulia yhellä ja toisella.. Nyt tissien kipu vain jatkuva kiusa ja kohdun kasvukipu (?) yöllä ollut lähes tuskaisaa löytää asentoa peittojen/tyynyjen kans. Tukeva toppi ilman liivejä melkein paras ja lämmin jyväpussi iltaan. B-kuppist koht hypätään D:hen. Miehest kiva ja naisellisempi muutenkin.. jos vaan koskea voisi näihin "mustelmiin" .

Mä elän toivossa, että tää raskaus tappais allergiat samalla lailla ku edellinen (tässä välissä oon siis joutunu syömään lääkkeitä). Viimeks raskaana ollessa en tarvinnu ollenkaa allergialääkkeitä :)

Oooh, toivottavasti mulle käy samoin. Yleensä kesä on ihan helvettiä allergian kanssa.
Toisaalta on tapauksia joissa jopa ms-taudin oireet hävinneet naisella raskauden ajaksi, niin miksei joku allergiakin :wideyed:

Uuh kun on paha olo... tosin se johtuu vain ja ainoastaan suklaasta :hilarious: onneksi harvoin tulee vedettyä karkkiövereitä:hungover:

Heippa!

En tiedä minne palstalle tätä kirjottaisin. Siksi kysynkin mielipidettä/kokemuksia..

Minulla oli Nexplanonin kapseli noin. 6vuotta, jonka jälkeen vaihdoin Cerazette pillereihin. Olen yhteensä käyttänyt 7vuotta ehkäisyä. Kuinka nopeasti on tullu raskaaksi? Onko ollut ongelmia?

Hirveän vaikea vastata kun nää hyvin yksilöllisiä asioita...
Tsempit raskautumiseen:)

Mulla oli sama, esikoinen tuli toukokuussa eikä ollut koko vuonna allergiaoireita. Samaa toivotaan tällä kertaa :)

Äippä x5, söin suklaata sunkin puolesta :grin nyt tekisi mieli sitä greippiä

Ne sweetie greipit on tosi hyviä;) on mulla siis lautasella muutakin, mut noin greipit... nam:p eikö sillä et voisin kyl syyä suklaatakin;)

Takaisin