Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heippa!
En tiedä minne palstalle tätä kirjottaisin. Siksi kysynkin mielipidettä/kokemuksia..
Minulla oli Nexplanonin kapseli noin. 6vuotta, jonka jälkeen vaihdoin Cerazette pillereihin. Olen yhteensä käyttänyt 7vuotta ehkäisyä. Kuinka nopeasti on tullu raskaaksi? Onko ollut ongelmia?
Heippa!
En tiedä minne palstalle tätä kirjottaisin. Siksi kysynkin mielipidettä/kokemuksia..
Minulla oli Nexplanonin kapseli noin. 6vuotta, jonka jälkeen vaihdoin Cerazette pillereihin. Olen yhteensä käyttänyt 7vuotta ehkäisyä. Kuinka nopeasti on tullu raskaaksi? Onko ollut ongelmia?
Heippa!
Täällä jotenki oireetonta ja vatsa laskenut melkein olemattomiin. Rv 17+5. En usko että olen tällä hetkellä raskaana...
Mulla myös tällä hetkellä hyvin seesteinen vaihe. Ei huonovointisuutta, ei väsymystä. Masu on kyllä pyöristynyt ja liikkeitäkin tuntuu, joten eiköhän kaikki ole hyvin (rv 17+5 myös täällä)Täällä jotenki oireetonta ja vatsa laskenut melkein olemattomiin. Rv 17+5. En usko että olen tällä hetkellä raskaana...