Oireet

Helvetillinen alaselkäkipu jo toista päivää! Miten mä kestän loppuraskauden, jos nyt jo ottaa selkään rv 14+5 :arghh:

Heippa!

En tiedä minne palstalle tätä kirjottaisin. Siksi kysynkin mielipidettä/kokemuksia..

Minulla oli Nexplanonin kapseli noin. 6vuotta, jonka jälkeen vaihdoin Cerazette pillereihin. Olen yhteensä käyttänyt 7vuotta ehkäisyä. Kuinka nopeasti on tullu raskaaksi? Onko ollut ongelmia?

Mä tulin Cerazeten lopettamisen jälkeen heti raskaaksi, mutta on varmasti tosiaan hyvin yksilöllistä tämäkin. Tsemppiä yritykseen :)

Heippa!

En tiedä minne palstalle tätä kirjottaisin. Siksi kysynkin mielipidettä/kokemuksia..

Minulla oli Nexplanonin kapseli noin. 6vuotta, jonka jälkeen vaihdoin Cerazette pillereihin. Olen yhteensä käyttänyt 7vuotta ehkäisyä. Kuinka nopeasti on tullu raskaaksi? Onko ollut ongelmia?

Mä lopetin cerazeten lokakuussa ja tammikuussa tein plussan. Yksikään menkkoja ei siinä välissä ollut. Ja tosiaankaan ei mitenkään yritetty vauvaa tehdä eli tais olla kolme kertaa ilman kortsua kun ei ollutkaan siinä käden ulottuvilla. Ja siis muutenkin oltiin enemmän sillee et tulee jos tulee mutta ei oo mikään kiire. Ja reilun 10v noita pillereitä söin...

Heippa!

On varmaan tosi yksilöllistä mutta itse käytin Yasmin e-pillereitä 5 vuotta ja raskauduin pillereiden lopettamisen jälkeen kierrosta 3.

Minä kävin vihdoin ja viimein fysioterapeutilla selkä ja vatsakipujen vuoksi. Epäili, että kivut voisi johtua huonoista lantiopohjanlihaksista. Niitä sitten treenailtiin ja sain kotiin harjoitusohjeita. 6 viikon päästä uudestaan käynti. Muuten ihan hyvä, mutta nyt koko illan tullut harjoitussupistuksia, eikä mitään oo pystynyt tekemään.. Hyvä siinä sitten vahvistaa lihaksia.

Millon tää etominen loppuu? Tyttöjen aikaan tää loppunut viimeistään rv 11 ja nyt tää vaan kestää ja kestää... sit kun ei voi noin vaan syyä että sais tän loppumaan:(
Rv 15+3

Äippä täälläkin etoo edelleen, 18+2 menossa. Ei oo mullakaan aikaisemmissa raskauksissa kestänyt etominen näin pitkään..

Täälläkin etoo vielä :( tsemppiä kanssakärsijille. Mua auttaa vaan sokerimehu pitämään pahanolon poissa, litra päivässä mennyt.. eheeh terveellistä mut ei maha minkään :(

Voih että kun muitakin:( voimia...loppus jo kaikilla tää eto!!! Mulla auttaa suolaiset asiat leipä tms hiilari pitoset... ei hyvä yhdistelmä radin kaa:(

Tänne on rantautunut kova ruokahalu. Pitkiin aikoihin ei oo tehny mieli syödä juuri ollenkaan. Nyt voisi syödä ihan koko ajan ja mielitekee oikein perinteisiä lämpimiä perus kotiruokia. Ajatukset harhautuu ruokaa jatkuvasti. Kasvaakohan vauva vai muuten vaa nälättää. Nyt rv 16+1

Tsemppiä hirmuisesti teille kaikille, jotka edelleen kärsitte pahoinvoinnista! :Heartred Toivottavasti olot helpottaa pikaisesti.

Täällä jotenki oireetonta ja vatsa laskenut melkein olemattomiin. Rv 17+5. En usko että olen tällä hetkellä raskaana...

Täällä jotenki oireetonta ja vatsa laskenut melkein olemattomiin. Rv 17+5. En usko että olen tällä hetkellä raskaana...

Voi johtua että turvotus on laantunut niin maha näyttää pienemmältä vaikka todellisuudessa kohtu kasvaa ja keskiraskauden oireettomuudesta ja pieni sielä polskii tyytyväisenä :happy:

Mulla myös tällä hetkellä hyvin seesteinen vaihe. Ei huonovointisuutta, ei väsymystä. Masu on kyllä pyöristynyt ja liikkeitäkin tuntuu, joten eiköhän kaikki ole hyvin (rv 17+5 myös täällä)

Enää ei ällötä(kopkop puuta)mutta voi luoja kun mua väsyttää... ei vaan jaksa mitään!!!
Rv 16+6

Täällä myös yksi, jota edelleen etoo ja tänä aamuna viimeksi lensi yrjö... Nyt 17+1. Toivottavasti helpottaaa jossain vaiheessa!

Takaisin