Oireet

Onko muilla seksin jälkeen ihan hirveetä jomotusta alapäässä ja tunne, kuin siellä olisi kuula tulossa ulos? Tiedän, että tää on ihan normaalia eikä siis todellakaan huoleta, mutta onko tähän jotain helpotusta? Muuta kuin selibaatti? Joku tietty liikuntamuoto tms. JOTAIN... Ihan kamalaa ja onpa kiva että jo näillä viikoilla. Muistan tän tunteen aiemmistakin raskauksista, mut tulivat ehkä vasta puolivälin jälkeen. Eikä oo mitenkään erityisen rajua touhua, että siitä johtuisi :wink Eikä siinä mitään, jos olis vaan hetken, mutta jos esim. aamulla harrastellaan, niin kipu seuraa koko loppupäivän.

Ensimmäinen ajatus: pitäis varmaan joskus harrastaa seksiä, niin tietäis :D :D Meillä kuiva kausi vaan jatkuu ja jatkuu. Edellisestä kerrasta varmaan pari viikkoa tai jotain?! Silloin ei ainakaan ollut tuollaista tunnetta kyllä. Onpa ikävän kuuloinen vaiva!

Mulla sen sijaan jomottelee/vihloo (kumpihan ois parempi sana, en tiedä) kävellessä alamahaa ikävästi. Varsinkin jos vähän pidempiä pätkiä kävelee, niin ikävä kipu seuraa koko loppupäivän aina jo heti sohvalta noustessa. Nyt oon kahtena päivänä käynyt tunnin mittaisen rauhallisen kävelylenkin, ja sen jälkeen saa kyllä loppupäivän ottaa tosi rauhallisesti.

Minä en muista millon viimeksi meillä ois seksiä ollut... mies pihtaa :( on kuulemma työstressiä/väsymystä... piru kun panettaa!!! Mies jo nukkumassa ku menee huomenna taas 6 töihin... blääh!!!
kkoo Voisko auttaa jos vahvistaisit lantionpohjan lihaksia?

Mua on vaivanneet kuivat limakalvot, joten seksin jälkeen tuntuu aristavalta. Apteekin viilentävä ja kosteuttava geeli auttaa..

Täällä ois molemmin puolin haluja teille muillekin jaettavaksi! :D Meille vaan pärähti viime viikolla yhdyntäkielto rakenneultraan asti, joten en kans osaa ottaa kantaa yhdynnän jälkeisiin tuntemuksiin. Halut on palaillu mulla nyt ihan vasta pitkän kuivan kauden jälkeen. Varmaan tuo kielto lietsoo vain. :D

Mulla myös Tiutiutiu tulee välillä pidemmästi kävellessä nuita ikäviä alavatsatuntemuksia. Pitää sen jälkeen lepäillä aina vähän aikaa.

Täällä ois molemmin puolin haluja teille muillekin jaettavaksi! :D Meille vaan pärähti viime viikolla yhdyntäkielto rakenneultraan asti, joten en kans osaa ottaa kantaa yhdynnän jälkeisiin tuntemuksiin. Halut on palaillu mulla nyt ihan vasta pitkän kuivan kauden jälkeen. Varmaan tuo kielto lietsoo vain. :D

Mulla myös Tiutiutiu tulee välillä pidemmästi kävellessä nuita ikäviä alavatsatuntemuksia. Pitää sen jälkeen lepäillä aina vähän aikaa.

Tasan ei käy onnen lahjat :D Okei mut hyvä, että en oo ainut noiden kipujen kanssa. Tai siis ehkä se vain kertoo, että se on aivan normaalia.

Joo olihan se pissitulehdus.. mutta tänään kun lääkitsee niin jospa huomenna jo parempi.

Mulla on alkanut tulla aika ylhäällä sellaisia repäisykipua muistuttavia revähdyksiä. Ne siis tuntuu reippaan ylhäällä ihan puoliväliin vatsaa. Esikoisen odotusaikana ei sellaista ollut. Tulee samoissa tilanteissa kuin kohdun repäisykivut (äkkinäiset liikkeet, aivastus jne). Todella hämmentävää.

Mua on vaivanneet kuivat limakalvot, joten seksin jälkeen tuntuu aristavalta. Apteekin viilentävä ja kosteuttava geeli auttaa..

Mikä tuo geeli on nimeltään? Tai onko jollain kokemuksia mikä havaittu hyväksi/huonoksi?

Oisko kellään jotain vinkkejä miten helpottaa tätä jatkuvaa nenän tukkoisuutta? Oon kärsinyt tästä jo niin kauan. Tosi tukala olla ja hengittäminen raskasta kun jatkuvasti yötä päivää aivan tukossa. :sad001

Mulla on ollu suunnitelmissa viikko tolkulla kokeilla nenähuuhtelua sarvikuonolla mutta muistan sen aina vasta sängyssä ku kääntyilen ja yritän niistää epätoivoisena joten en tiedä oisko siitä apua..

Ruusunen29, minäkin kärvistelin pari pv kun ei ollut niin pahat oireilut kuin joskus aikoinaan ollut. Varmaan viimeks joskus lapsuusiässä ollut. Mut jo alkaa helpottaa kun eilen ekat lääkkeet vetäsin. :)

Täällä kans ihan yhtä helvettiä tämän tukkoisuuden kanssa :depressed:
Normaalisti joudun vetämään allergialääkkeitä lähestulkoon ympäri vuoden ja nyt täysin lääkkeettä on aika tukalaa. Nenä murtunut vuosia sitten urheillessa eikä ilma kierrä oikein normaalisti. Syksyllä diagnosoitu astma tuo vielä oman lisän tähän. Oikein "ilolla" odotan siitepölykautta. Oon menossa tyksiin tutkituttamaan tuon nenän virtauksen(rhinometria), mut tuskinpa sille nyt raskausaikana mitään tehdään. Kukaan lääkäri ei koskaan ole ottanut tosissani mun valitusta tuosta nenästä, ennenkuin nyt mun astmalääkäri.

No huhheihaa, ehkä mä en enää valita tukkoisuudesta kun mulla lähinnä öisin ongelmaa ja päivisin helpottaa aika paljon. Saas nähä miten tää kevään edetessä etenee. Mut tsemppiä teille joilla pahemmat oireet. Ite oon pärjännyt (vielä) ilman suihkeita, nenäkannulla lotraan välillä.

Eilen otin ekat lääkkeet tulehdukseen, aamulla luulin että on jo parempi mutta nyt päivää kohden vaan huonompi olo kuin mitä eilen. :( kiva jos ei tehoakaan.

Oon joutunut ottaan allergialääkettä myös tablettimuodossa, koska muuten olisin hieronu silmäni irti viime viikolla.. nyt yritän taas olla ilman. Onneks ens viikolla neuvolalääkäri, niin voi vielä varmistaa et onko ok käyttää tota kestinee..

Mua meinaa masentaa... Radi harmittaa, vauvan liikkeitä en tunne, 4&5 vuotiaat vaan raivoaa ja kitisee, mies taas iltavuorossa, väsyttää, itkettää ja KAIKKI ärsyttää! Haluisin vaan käpertyä sohvan nurkkaan, vetää naaman täyteen suklaata ja olla vaan... mut ei! Ei saa, ei pysty, liikaa hommaa jotka ei vois vähempää kiinnostaa... sori avautuminen! Olen positiivinen ihminen ja tämä pessimistinen aalto tuntuu hukuttavalta:(

Takaisin