Tunkeilen taas. Porvoossa ei ole kun poliklinikka arkisin 8-16 ja normaali tk päivystys. Tekevät siis vain rutiini ultrat. Naistentautien ja äitiyspoliklinikan päivystys on vain Naistenklinikalla.
Hena kiitos tunkeilista:) kokemustasi arvostan :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tunkeilen taas. Porvoossa ei ole kun poliklinikka arkisin 8-16 ja normaali tk päivystys. Tekevät siis vain rutiini ultrat. Naistentautien ja äitiyspoliklinikan päivystys on vain Naistenklinikalla.
Mä oletin, ettei mulle voisi sellasia tulla, mutta kun valitin miehelle, ettei mikään mahdu kohta päälle ja rahat on hiukan tiukassa tällä hetkellä, niin mies lupas seuraavana palkkapäivänä lähtee mun kanssa kaupoille hänen kukkarollaan. Itkuhan siitä pääsi eikä sitten loppunut millään, alko aina uudestaan Miestä hieman nauratti, kun mulla ei (onnen)itku laantunut ollenkaan.No niin nytkös sitten hiukan dorka olo...
Mä poraan täällä tota putouksen lopetusta luojan kiitos mies on töissä ekä täällä näkemässä tätä:D
Mitenkäs, onko muilla itkuövereitä vai oonko ainut joka täällä vollottaa kun idiootti jonniin johtavista?:,)
Mä vaihdan kohta terveydenhoitajaa prklTunkeilen taas. Porvoossa ei ole kun poliklinikka arkisin 8-16 ja normaali tk päivystys. Tekevät siis vain rutiini ultrat. Naistentautien ja äitiyspoliklinikan päivystys on vain Naistenklinikalla.
Mä oletin, ettei mulle voisi sellasia tulla, mutta kun valitin miehelle, ettei mikään mahdu kohta päälle ja rahat on hiukan tiukassa tällä hetkellä, niin mies lupas seuraavana palkkapäivänä lähtee mun kanssa kaupoille hänen kukkarollaan. Itkuhan siitä pääsi eikä sitten loppunut millään, alko aina uudestaan Miestä hieman nauratti, kun mulla ei (onnen)itku laantunut ollenkaan.
Juu poika on kauhean empaattinen ja ajattelee muita. Auttaa mua nytki tosi paljon kotitöissä ku en aina kivuilta pysty eikä asuta miehen kanssa vielä samassa taloudessa kun pitäisi ensin löytää isompi asunto että sitten kaikki 5 mahduttaisiin hyvin saman katon alle.
Koko ajan tässä taas nipristelee ja tulee vissiin supistuksia ku maha menee ihan kovaks. Parasta tässä on että mies kiukuttelee mulle kotonaan ja pitää mykkäkoulua kun sanoin sunnuntaina kun hänen typerät kiukuspäissään sanomat asiat loukkasi minua ettei hän voi puhua mulle sillain. Naistenklinikalla sanoivat päivällä että pitää mennä sinne jos kivut jatkuu tai alan vuotaan. Naapuri onneks sanoi että on valmiudessa lähteen mua viemään mihkä aikaan tahansa jos koen tarvista lähteä sinne kun mies ei reagoi mitenkään viesteihin jossa kerron kivuista. Tällä hetkellä lievästi sanottuna vituttaa että kun saa stressata kipui ni mies aiheuttaa perseilyllään enemmän vaan huolia mulle.Ihana tosiaan tuo Cirruksen poika Miten oot muuten nyt voinut? Onko kivut jo laantunut? Varmaan parempi yrittää nyt hetki ottaa mahdollisimman kevyesti. Oliko niin, että sulla oli hematooma? Toivotaan, että kivut loppuu ja vuodot pysyy poissa ja pääsisit nauttimaan raskaudesta.