Oireet

Tunkeilen taas. Porvoossa ei ole kun poliklinikka arkisin 8-16 ja normaali tk päivystys. Tekevät siis vain rutiini ultrat. Naistentautien ja äitiyspoliklinikan päivystys on vain Naistenklinikalla.

Hena kiitos tunkeilista:) kokemustasi arvostan :)

No niin nytkös sitten hiukan dorka olo...
Mä poraan täällä tota putouksen lopetusta:eek: luojan kiitos mies on töissä ekä täällä näkemässä tätä:D
Mitenkäs, onko muilla itkuövereitä vai oonko ainut joka täällä vollottaa kun idiootti jonniin johtavista?:,)
Mä oletin, ettei mulle voisi sellasia tulla, mutta kun valitin miehelle, ettei mikään mahdu kohta päälle ja rahat on hiukan tiukassa tällä hetkellä, niin mies lupas seuraavana palkkapäivänä lähtee mun kanssa kaupoille hänen kukkarollaan. Itkuhan siitä pääsi eikä sitten loppunut millään, alko aina uudestaan Miestä hieman nauratti, kun mulla ei (onnen)itku laantunut ollenkaan.

Tunkeilen taas. Porvoossa ei ole kun poliklinikka arkisin 8-16 ja normaali tk päivystys. Tekevät siis vain rutiini ultrat. Naistentautien ja äitiyspoliklinikan päivystys on vain Naistenklinikalla.
Mä vaihdan kohta terveydenhoitajaa prkl:grin

Mä oletin, ettei mulle voisi sellasia tulla, mutta kun valitin miehelle, ettei mikään mahdu kohta päälle ja rahat on hiukan tiukassa tällä hetkellä, niin mies lupas seuraavana palkkapäivänä lähtee mun kanssa kaupoille hänen kukkarollaan. Itkuhan siitä pääsi eikä sitten loppunut millään, alko aina uudestaan Miestä hieman nauratti, kun mulla ei (onnen)itku laantunut ollenkaan.

Mulla ei ole tätä ennen ollut ainakaan pahoja itkukohtauksia, mutta tänään kuuntelin autossa pitkästä aikaa PMMP:n sitä levyä, jolla on mm. Merimiehen vaimo -biisi. Jostain (nostalgia?)syystä juuri se biisi sai itkuhanat aivan valloilleen! Olisin vollottanut enemmänkin, mutta piti yrittää väkisin edes vähän hillitä, jotta näin tien. :D Silti olin ihan posket märkinä ja nenä täynnä räkää kaikesta siitä itkusta. Hassua sinänsä, että tuo biisi ei edes ole koskaan ollut mitenkään mun suosikki tuolta levyltä.

Itku tulee kyllä vähästä jos on tullakseen. Mä katsoin kalenteria ja aloin sitten miehelle vollottaa, että kun on kovasti kaikkea kalenteriin merkattu ja ahdistaa. Siellä oli siis noin yksi asia per viikko ensi kuussa... :p

Vähän jo olin sitä mieltä että pahoinvointi on väistymään päin kunnes eilen ja tänään tuli sellainen yökkö ettei vessaan ehtinyt, hyvä kun sain pään käännettyä keittiön lavuaariin. Nyt on mun turvaruoka kurkkukin sitten pannassa. Eikö tämä koskaan lopu? Rv 15+2.
Mies tuossa muisteli että oli kuulemma aiheuttanut äidilleen koko raskausajan kestävän pahoinvoinnin (toisin kuin siskonsa). Toivon vaan ettei kyydissä ole isänsä poika...

Joo, mä kans itken koko ajan ihan kaikesta. Ku ärsyttää pahoinvointi, väsymys, kiukkusuus yms ni itku pääsee.

Täällä sama kun Tipsillä, luulin jo pahoinvoinnin helpottaneen niin että max 1 oksennus/pvä mutta ei tänään tullut jo 3kertaa kaikki ylös ja hirvee olo. Oisko täälläkin sitten poika aiheuttamassa pahaaolo <3

Täälä alkaa pahoinvointi olee helpottamaan päin ainakin toistaseks. Enää on pääosin vaa kuvottava ola ja tulee tyhjää yökittyä, oksentelu jääny pois.

Tosin sitten uusimpana vaivana on ilmennyt ihan järkyttävä pyörrytys. Välillä heittää niin että tuntuu ku olis kännissä. Päänsärkyä myös kohtuu paljon. Istuma ja makuuasento on paras. Seisoessa huimaa niin että ihan kylmä hiki kohoaa ku yrittää pysyä pystyssä ja hengitellä. Ei auta rauhalliset nousut, säännöllinen syöminen ja riittävä juominen, jopa salmiakkia oon tän vkl kokeillut pieninä määrinä mutta ei auta mikään. Veikkaan että alhaset verenpaine arvot saattais olla tähän se suurin syy..

Alkaa olee olo aika loppu näihin toinen toistaan inhottavempiin oireisiin. Ja kun on väsyny ja väsyy entisestään ni tänään on ollu jo itku aika herkässä ilman sen suurempia syitä.. Voi kun alkais jo pääsee normaaliin olotilaan tän kanssa..

Eipä vissiin tarvii enää pitää tiukkoja housuja, pitkästä aikaa tempasi mun farkut jalkaan tonne ultraan niin voi juma minkä ylämahakivun saivat aikaseksi:o heti kun kotiin pääsin ja kuoriuduin niistä niin alko helpottaa... lökärit/legginsit tervetuloa:D tulis jo kesä niin en pitäis ollenkaan housuja, mekkoja vaan:p

Olipa kiva koittaa kantaa postista tilaamaani imuria (n.4kg) ku ehdin kävellä muutaman askeleen ku mahaa alko vihloon ni kovaa et hyvä etten lyhistyny kaksin kerroin. Onneks vieres oli heti penkki ni pääsin siihe pidätteleen itkua ja poika (12v) tokas siin et "sinä et kanna si yhtään tota imuria vaan minä vie sen kotiin". Päivystykses neuvoivat et meen taas sinne näytille jos kivut jatkuu tai alan taas vuotaan. Tosi hienoo ku just viime viikolla sanoivat et voin elää ihan normaalia elämää ku vuoto on pysyny poissa ja nyt si saa jännätä et kuinka varovainen pitää olla taas tässäkin raskaudessa.

Cirrus tykkäys tuli tosta pojasta<3 eikä sun kivuista! siitä joku saa itelleen aikanaan kunnon miehen<3 voimia sinne kipujen kanssa... raskasta jos/kun ne jo nyt alkaa:(

Juu poika on kauhean empaattinen ja ajattelee muita. Auttaa mua nytki tosi paljon kotitöissä ku en aina kivuilta pysty eikä asuta miehen kanssa vielä samassa taloudessa kun pitäisi ensin löytää isompi asunto että sitten kaikki 5 mahduttaisiin hyvin saman katon alle.

Ihana tosiaan tuo Cirruksen poika :Heartred Miten oot muuten nyt voinut? Onko kivut jo laantunut? Varmaan parempi yrittää nyt hetki ottaa mahdollisimman kevyesti. Oliko niin, että sulla oli hematooma? Toivotaan, että kivut loppuu ja vuodot pysyy poissa ja pääsisit nauttimaan raskaudesta.

Juu poika on kauhean empaattinen ja ajattelee muita. Auttaa mua nytki tosi paljon kotitöissä ku en aina kivuilta pysty eikä asuta miehen kanssa vielä samassa taloudessa kun pitäisi ensin löytää isompi asunto että sitten kaikki 5 mahduttaisiin hyvin saman katon alle.

<3 hyvää työtä <3 ihana miehen alku <3 itkettää<3:)

Ihana tosiaan tuo Cirruksen poika :Heartred Miten oot muuten nyt voinut? Onko kivut jo laantunut? Varmaan parempi yrittää nyt hetki ottaa mahdollisimman kevyesti. Oliko niin, että sulla oli hematooma? Toivotaan, että kivut loppuu ja vuodot pysyy poissa ja pääsisit nauttimaan raskaudesta.
Koko ajan tässä taas nipristelee ja tulee vissiin supistuksia ku maha menee ihan kovaks. Parasta tässä on että mies kiukuttelee mulle kotonaan ja pitää mykkäkoulua kun sanoin sunnuntaina kun hänen typerät kiukuspäissään sanomat asiat loukkasi minua ettei hän voi puhua mulle sillain. Naistenklinikalla sanoivat päivällä että pitää mennä sinne jos kivut jatkuu tai alan vuotaan. Naapuri onneks sanoi että on valmiudessa lähteen mua viemään mihkä aikaan tahansa jos koen tarvista lähteä sinne kun mies ei reagoi mitenkään viesteihin jossa kerron kivuista. Tällä hetkellä lievästi sanottuna vituttaa että kun saa stressata kipui ni mies aiheuttaa perseilyllään enemmän vaan huolia mulle.

Just joo cirrus:( jo on ”miehellä” pokkaa:( murrr kun ärsyttää sun puolesta!!! Mutta jos jotain positiivista niin on ihanaa että sulla tuntuu olevan muuten ihana tukiverkosto<3 hyvät ja tukevat ihmiset on painonsa arvosta kultaa:)

Juu on onneks. Ärsyttää tällä hetkellä koko ihminen ja tekis mieli heivata meneen. Kun ei pysty ymmärtään lapsellista oikuttelua ja varsinki sellaisessa tilanteessa kun toinen perseilee ja pystyy suuttuun siitä kun mainitsee kuinka hölmöä sellainen käytös on

Huhhuh mikä päivä:o uhmaa, kiirettä ja väsyä... huomaan että kun ei päivällä saa istahtaa hetkeksikään ilman että joku on sylissä tai muuten vaan vaatimassa niin keskikroppa väsyy täysin, selkää/kylkiä/vatsaa kiristää:o
Onneksi huomenna on jo torstai:)
Rv 12+1

Takaisin