Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmasti voi olla kun et oo ensisynnyttäjä, mullahan on tuntunut liikkeitä jo kuukauden, viikosta 12+.Äippä x5, viikko sitten istukka oli takaseinässä, joten ei ole ainakaan nyt vaimentamassa :) voi kun nuo olisi pikkuisen tömpsytyksiä!!!
Olin sohvalla sykkeröllä ja yhtäkkiä mahasta tuntui tömpsytystä. Tuli kohdun alueelta. Voiko olla vauvan liikkeet jo? Tänään rv 13+2. Mietin teinkö vauvalle ahtaat paikat olemalla itse kippurassa jonka takia tunsin liikkeet?
Onko muilla vielä harjoitussupistuksia? Mulla eilen ja tänään ulkoillessa tullut paineen tunnetta ja kiristystä alamahalle. Helpottaa sitten kun pääsee lepoon.. lisäksi nipistelyn tunnetta, mietin että voisi olla kohdunsuun seudulla kipukohdasta päätellen. Onneksi viikon päästä on neuvolalääkäri!
Ei tartte huolestua, kaikenlaiset tuntemukset kuuluu raskauteen. Noi harkkarit on sellasia et vatsa menee kireäksi, sä niin ku tunnet sun vatsan koko ajan. Niitä alkaa tulee useemmin sit myöhemmillä viikoilla, mulla tuli ekassa raskaudessa jo pelkästään kävelystä.No siis mullakin kyllä tulee kävellessä paineen tunnetta alamahalle, mutta en oo tajunnut sitä harjoitussupistuksiksi Sitäkö se on? Tuota vatsan kiristymistä en ole kyllä hoksannut samaan aikaan. Huomaako sitä muuten kuin käsin tunnustelemalla? Pitäiskö tuosta pelkästä paineen tunnusta huolestua? Nimimerkillä Ensimmäistä odottava
Onks ne niitä sukkapuikko kipuja?Mullakin harjoutussupistuksia. Ja sit sellaisia tuikkivaa kipua muutaman päivänä ollut kohdunsuun alueella. Ne kivut vähän huolettaa. Lyhyitä nippailuja. Ei vuotoja.
Ainaki ne on normaaleja raskaudessa niin miksei ne ois tässäkin vaiheessa, en osaa sanoa mullakin oli aamulla oikeessa munasarjassa kipua, kyllä se aina jotenki säikäyttääVois olla. Ainakin se sukkapuikkokipu kuvaa hyvin. Onks ne normaaleja tässä vaiheessa? En muista yhtään oliko aiemmista raskauksista ja jos oli niin, missä vaiheessa.