Oireet

Tekeekö muilla pahaa hampaiden pesu? :anyone Joka aamuinen ja iltainen ongelma.. Tänä aamuna aivan kyyneleet valui. En tiedä onko se se hammastahna joka sen aiheuttaa mutta ärsyttävä juttu, hampaat kun pitää kuitenkin joka päivä pestä. Aamut pahimpia, illalla ei niin pahaa tee.

Kyllä, tuntuu et pelkkä hammasharjan näkeminen saa oksennusrefleksin. Yökkäillen ne hampaat tulee sitte pestyä. Iltasin on mullakin vähän helpompi pestä.

Tekeekö muilla pahaa hampaiden pesu? :anyone Joka aamuinen ja iltainen ongelma.. Tänä aamuna aivan kyyneleet valui. En tiedä onko se se hammastahna joka sen aiheuttaa mutta ärsyttävä juttu, hampaat kun pitää kuitenkin joka päivä pestä. Aamut pahimpia, illalla ei niin pahaa tee.

Sama homma! Aamuisin on kyllä hankalaa.. Varsinkin ku mulla yöllä kertyy limaa mitä pitää rykiä niin oksennus tahtoo tulla samalla :wtf:

Oon saanut nyt kahdesti suihkun jälkeen allergisen reaktion kasvoihin ja epäilen kovasti shampoota koska se on ainut mitä kasvoille voi valua. Kasvoille tulee siis punoittava tarkkarajainen alue. Onko muilla ollut tälläistä? normaalisti en oo millekkään allerginen.

For the love of.... aivan kaameaa pahoinvointia ollut taas. Pari hyvää päivää välissä ja nyt pahoinvoinnin palaaminen tuntuu entist tylsemmältä. Nyt vasta rv 11+2, joten tässä voi mennä vielä hetki ennen kuin pahoinvointi loppuu.

Esikoisesta pääsin paljon helpommalla. Voiko muutama lisävuosi vaikuttaa pahoinvointiin vai onko raskaudet oikeasti vain näin erilaiset?

For the love of.... aivan kaameaa pahoinvointia ollut taas. Pari hyvää päivää välissä ja nyt pahoinvoinnin palaaminen tuntuu entist tylsemmältä. Nyt vasta rv 11+2, joten tässä voi mennä vielä hetki ennen kuin pahoinvointi loppuu.

Esikoisesta pääsin paljon helpommalla. Voiko muutama lisävuosi vaikuttaa pahoinvointiin vai onko raskaudet oikeasti vain näin erilaiset?

Mietin tänään ihan samaa! Esikoisen kanssa pääsin paljon helpommalla, nyt on vielä naamakin alkanut kukkia vaikka mulla ei tullut finnejä edes teini-iässä paria enempää. Joko täällä on eri sukupuolta edustava henkilö tulossa tai sitten mä olen vaan niin paljon (3 vuotta) vanhempi. Tai molemmat :D niin, rv 14+3

Mietin tänään ihan samaa! Esikoisen kanssa pääsin paljon helpommalla, nyt on vielä naamakin alkanut kukkia vaikka mulla ei tullut finnejä edes teini-iässä paria enempää. Joko täällä on eri sukupuolta edustava henkilö tulossa tai sitten mä olen vaan niin paljon (3 vuotta) vanhempi. Tai molemmat :D niin, rv 14+3

Tän on pakko liittyä tuohon ikään, koska olen myöskin kolme vuotta vanhempi kuin edellisellä odotuskerralla :D no mutta oikeasti sitä vaan toivoo että tää olo kohta helpottaa. Nytkään ei voi edes kuvitella lämpimän ruoan syöntiä niin joudun elämään näkkärillä ja mustikkamehulla...

Minä olin ensimmäistä odottaessa 19v ja pahoinvointi oli ympärivuorokautista ihan synnytykseen asti. Toista odottaessa 21v ja sillon kesti yli puolen välin.

Nyt 28v ja pahoinvointi on alkanut jo helpottaa, nyt rv 11+0.

Eli minulla menee tämä ikä + pahoinvointi toisin päin :) ja alan olla ihan varma että tämä on poika kun nuo kaksi pidempään pahoinvointia aiheuttanutta on tyttöjä.

Oon saanut nyt kahdesti suihkun jälkeen allergisen reaktion kasvoihin ja epäilen kovasti shampoota koska se on ainut mitä kasvoille voi valua. Kasvoille tulee siis punoittava tarkkarajainen alue. Onko muilla ollut tälläistä? normaalisti en oo millekkään allerginen.

Mulla on ollu vaan semmosta että suihkun/saunan jälkeen on kutisevaa ihottumaa vartalolla. Mulla ilmeisesti iho reagoi kuumaan tai johonkin ja histec on auttanu siihen. Mutta ehkä sulla on jotain allergiaa jollekkin aineelle kuitenkin :confused004

Eilis ilta meni taas eka oksennellessa ja sitten närästäen ku koitti nukkua. Nähtävästi kerma aiheuttaa mulla oksennuksen :(

Täällä pahoinvointi vaan jatkuu, kuudetta viikkoa. Eilen joutu taas käydä tipassa. Ihan loppu alkaa olemaan tähän oksentamiseen. 10+6

Voi Zobe :( ehkä kohta helpottaisi. Eikös se Englannin herttuatar Catherinekin sairastanut alkuraskaudessa hyperemeesiä, mutta nyt on ollut jo pitkään edustamassa :)

Onko täällä ketään jotka kamppailisi iltaähkyn kanssa? Päivällä oksettaa, illalla on ähky. Vaikka söisin kuinka kevyesti, niin olo on kuin kokonaisen hevosen syönneellä. Oma iltapala koostui tänään lasista vettä ja jogurtista. Muut ateriat olleet samaa luokkaa. Silti inhottavan tukala olo.

Voi Zobe :( ehkä kohta helpottaisi. Eikös se Englannin herttuatar Catherinekin sairastanut alkuraskaudessa hyperemeesiä, mutta nyt on ollut jo pitkään edustamassa :)

Toivotaan, että helpottaa. Ja joo, sama vaiva on Katella. Eilen kyllä alko tosissaan ärsyttään, kun useampi hoitaja päivystyksessä totes "kyllä se viimestään syyskuussa helpottaa". Ja kun ite ei meinaa jaksaa enää yhtään päivääkään.

Mulla on aika laila helpottanu yökötys ja etominen. Mut nyt tuli jo hiiskan flunssa. Suussa maistuu alkava nuha, kurkku on kipee ja ääni ihan kateissa. Oisin voinu elää ilman tätä sairastamista.

Onko täällä ketään jotka kamppailisi iltaähkyn kanssa? Päivällä oksettaa, illalla on ähky. Vaikka söisin kuinka kevyesti, niin olo on kuin kokonaisen hevosen syönneellä. Oma iltapala koostui tänään lasista vettä ja jogurtista. Muut ateriat olleet samaa luokkaa. Silti inhottavan tukala olo.

Täälä on vähän tota iltaähkyä ollut. Eilen söin kaks mandariinia ja olo oli ku oisin syöny jonku kunnon aterian :D Myös muina iltoina on semmosta ähkyoloa ollu, toki välillä se on itse aiheutettua ja välillä taas sit noita et ei tarvii suunnillee ees syödä ku on ähky.

Kaks kertaa on ollut helpompi viikko ja kuinkas ollakaan pahoinvointi iskee päin näköä. Viikonlopun ollut outo kellon ympäri pahoinvointi johon ei ruokailut hetkeksikään auta. Aiemmin on ehkä tunniksi edes helpottanut kunnes uudelleen iskee. Oksentelu ei onneksi ole ollut mahdotonta, autossa oksennus pussi mukana. Tässä taas aikanen lähtö duuniin sai jäädä ja toivon et parin tunnin kuluessa sais auton startattua.

Jatkuva nälkä iltaisin, rintojen arkuus ja naaman kukinta. Uusimpina lienee alavatsan vihlonnat/repäisikivut eli katsoa saa kuinka yskäisee. Unettomuus ärsyttävin riesa vaikka kuinka väsyttää niin pyörit ja heräilet.

Rv10+6

Jatkuva nälkä iltaisin, rintojen arkuus ja naaman kukinta. Uusimpina lienee alavatsan vihlonnat/repäisikivut eli katsoa saa kuinka yskäisee. Unettomuus ärsyttävin riesa vaikka kuinka väsyttää niin pyörit ja heräilet.

Rv10+6

Kuvailit juuri minun fiiliksiä, uusimpina ihan tällä viikolla toi naaman kukinta. Unettomuus raivostuttaa, jatkuvaa heräilyä ja pyörimistä. Pahoinvointi tuntuu vähän väistyvän vaikka edelleen yökkii jos syömisestä yli 3h. Rv 14+4.

Rv10+6

Joo nämä samat oireet täälläkin, lisätään siihen vielä se panetus ja jano niin siinä on mun oireet rv 11:p

Mulla iski eilen aivan järjettömät alavatsakivut oikealla puolella ja ei muuta kuin päivystykseen suoraan. Se kipu oli jostain syvältä sieltä, en ole koskaan tuntenut noin kovaa kipua vaikka kaksi lasta olen synnyttänyt. Laitettiin tippaa käteen ja kipulääkettä sen kautta, ei auttanut yhtään vaan kiemurtelin tuskasta perillä ja sitte tultiin laitetaan kipu piikkiä lihakseen. Mainitsin että raskaana olen että sopivat lääkkeet mulle. Parin tunnin päästä kipu laukesi ja lääkäri ultras ei löytänyt mitään poikkeavaa. Taas parin tunnin päästä uudelleen järkyt kivut päälle ja uudet lääke annokset kehiin. Aamulla vietiin magneettikuvauksiin ja siellä sitten selvisi että mulla oikeassa munasarjassa 12cm pitkä kasvain joka nyt kiertynyt munasarjan ympärille ja estää verenkierron munasarjassa ja siitä kipu. :arghh: Nyt osastolla huomenna leikataan oikea munasarja pois. Onkohan tuosta mun vauvasta kohta enää mitään jäljellä kun aluksi kovat kipulääkkeet, magneettikuvaus et ja leikkaus nukutuksineen :sorry: Ultrassa kyllä liikkui terhakkaasti. RV 13+1 tänään.

Takaisin