Oireet

Kokeilen eka kahvikupillista, juoda vettä ja lopuksi sitten nukkumaan samaan aikaa esikon kanssa. Ai juu! Liian vähäinen suolan saantikin voi laukaista! Nyt kun yrittää syödä puhtaasti ja juoda vettä, tuppaa se suola jäämään ja se on kuitenkin tärkeä :)

Oisko kellään apua pyörrytykseen, tänään ollut kymmeniä kertoja lähellä ettei taju lähde ja makaan millon missäkin jalat kohti kattoa. Kaupassa meni jo näkö pimeeks mut sain sinniteltyä tajuissa.

Oisko kellään apua pyörrytykseen, tänään ollut kymmeniä kertoja lähellä ettei taju lähde ja makaan millon missäkin jalat kohti kattoa. Kaupassa meni jo näkö pimeeks mut sain sinniteltyä tajuissa.
Toi huimaus on kauheeta, mulla oli kuusi viikkoa, onneks loppu viikolla 12. Mä söin salmiakkia kun ajattelin että johtuis matalasta verenpaineesta mut paineet oli ok. Ikävä kyllä mitään keinoa en tiedä, tsemppiä ja onneks se loppuu aikanaan.

Ahven tiitkö muuten että minne pitää hakeutua jos odotuksessa tulee jotain tyyliin ennenaikaiset supparit, verinen vuoto tms? Synnärille? Porvoo?
Tämmöisiä mietiskelin suihkussa :p

Kiitti ahven:) kaikkea sitä pienessä päässään miettii vaikka kaikki hyvin onkin o.O

Mietin just sillä että jos jotain tapahtuu niin pitääkö sitä paniikissa lähtee suhaamaan hesaan:o mut kyl on hyvä jos Porvoossa siitä huolimatta hoidetaan vaikka siellä synnäriä ookkaan:) onko se sit Porvoossa naistentautien poli/päivystys minne pitää/voi hakeutua? Ja mille viikoille asti? Oishan nää voinut tietysti selvittää ekalla neuvola käynnillä mut sillon käynyt mielessä:p

Mietin just sillä että jos jotain tapahtuu niin pitääkö sitä paniikissa lähtee suhaamaan hesaan:eek: mut kyl on hyvä jos Porvoossa siitä huolimatta hoidetaan vaikka siellä synnäriä ookkaan:) onko se sit Porvoossa naistentautien poli/päivystys minne pitää/voi hakeutua? Ja mille viikoille asti? Oishan nää voinut tietysti selvittää ekalla neuvola käynnillä mut sillon käynyt mielessä:p
En tiiä muuta kun että mun terkkari sano että porvooseen saa mennä ja varsinkin ton ensimmäisen ultran jälkeen kuulutaan porvooseen ja sinne vaan normaali päivystykseen jos jotain tulee:)

Mulla kanssa melkein joka päivä särkee päätä. Mä luulen,että nukun niin paljon enemmän et niskat menee jumiin eikä veri pääse kunnolla kiertään. Mulla helpotusta tuo kun isäntä hieroo niskoja, runsas vedenjuonti,nukkuminen mutta samoin yöllä heräilen pään särkyyn silloin usein itse hetken venytä niskoja ja puristelen niitä jonka jälkee pystyn taas nukkua.
Esikoisen osotus aikana säryt oli niin kamalia et ainut millä sain särkyjä kuriin oli hermorata hieronta pään seudalla ja niskoilla se vei säryt kokonaan pois.

Toi huimaus on kauheeta, mulla oli kuusi viikkoa, onneks loppu viikolla 12. Mä söin salmiakkia kun ajattelin että johtuis matalasta verenpaineesta mut paineet oli ok. Ikävä kyllä mitään keinoa en tiedä, tsemppiä ja onneks se loppuu aikanaan.

Mä kans oisin veikannu tota matalaa verenpainetta. Itellä eilen mitattiin tosi alhaset paineet ja terkkari kysy, että huimaako usein. Mulla ollut pyörrytys onneks tosi vähäistä, lähinnä toisinaan aamulla, jos nousee nopeesti sängystä.
Toivottavasti +Lara+ pyörrytys helpottaa!

Mulla on kans niskat ja koko yläkroppa aivan jumissa. Päässä vaan humisee. Meinaan ottaa niin monta hierontaa Thaimaassa,kuin vain ehdin. Siis ihan oikeaa hierontaa, ilman happy endingei :joyful: ne ketä on käynyt semmoses, tietää et jumankekka ne pienet thaimaalaiset osaa kyl hieroa. Muistan,kun sain miehen ekaa kertaa menemään(2m ja 90kg) ja oli ihan varma ettei ne mitään saa tehtyä. Alkoi miehen ilme olla näkemisen arvoinen,ku pieni nainen murjoi :p

Siinäpä se:) tsempit ahven neuvolaan:)
Kysyin äsken terkkarilta että millon pitää päättää missä synnyttää, niin nykyään on tullut joku kätilön puhelin mihin soitetaan ja se sieltä sit kattoo missä on vapaata. Eli ei pääse välttämättä synnyttämään sinne minne haluu:mad:

Kysyin äsken terkkarilta että millon pitää päättää missä synnyttää, niin nykyään on tullut joku kätilön puhelin mihin soitetaan ja se sieltä sit kattoo missä on vapaata. Eli ei pääse välttämättä synnyttämään sinne minne haluu:mad:

No voi perse:( mä haluun Jorviin!!!

Sori että tunkeilen mutta ei mulle ole tälläsestä mitään puhuttu :O Sanottiin vaan että synnärille pitää soittaa ennen kun lähtee ja kysyä mahtuuko. Mutta sain siis kyllä valita mikä on ensisijainen paikka.

Sori että tunkeilen mutta ei mulle ole tälläsestä mitään puhuttu :O Sanottiin vaan että synnärille pitää soittaa ennen kun lähtee ja kysyä mahtuuko. Mutta sain siis kyllä valita mikä on ensisijainen paikka.
Saa tunkeilla, laitoin äippäx5 vaan sen takia että asutaan samassa kaupungissa. Mutta tänään sain tällästä tietoa o_O

Takaisin