Oireet

Kyllä mä soitin sinne mihin halusin (Lohja) synnyttää ja ilmoitin vaan, että tullaan :) Siellä oli tilaa joten ottivat vastaan. Lohjalla on niin vähän paikkoja, että voi tehdä tiukkaa mutta onni kävi viimeksi. En taas missään nimessä halua Jorviin :grin

Miekin asun teidän kanssa samassa kaupungissa...
Aijaa :) no mut sitten kun teillä äippävitosen kanssa on seuraavaks neuvolat niin kysykää tosta asiasta että miten menee. Välillä tuntuu että noi terkkarit puhuu kaikki vähän omia juttuja. Mulla on seuraava neuvola vasta viikolla 22 niin vähän joutuu odottelee vielä.

Kyllä mä soitin sinne mihin halusin (Lohja) synnyttää ja ilmoitin vaan, että tullaan :) Siellä oli tilaa joten ottivat vastaan. Lohjalla on niin vähän paikkoja, että voi tehdä tiukkaa mutta onni kävi viimeksi. En taas missään nimessä halua Jorviin :grin
Jotenki veikkaan et tää juttu on saattanut nyt tulla pääkaupunkiseudulle kun kättäri suljettiin.

Ahven voi olla etten ehdi neuvolaan enää ennen kun tämä syntyy ;)
Ja Lohja ja Hyvinkää kuuluu samaan HUS alueeseen joten sama käytäntö pitäisi kyllä olla kaikissa sairaaloissa.

Pitääpä itekkin kysellä mikäli jotain Th mainitsis...
Toi sama th pyörii nikkilässäkin..mut ehkä se on niin, et valitaan se ensi-sijainen ja sinne sit paitsi jos ruuhkaa. Mut noinhan se on aina mennyt :dead: no, mut kysy sä sitten niin saadaan enemmän tietoa.

Täällä on alkanut kauhea ummetus :rolleyes: Olen yrittänyt juoda enemmän vettä(vaikka siitä tulee huono olo) ja syödä enemmän taas puuroa jne, mutta silti tuo vaivaa. Luumuista ei ihme ja kumma ollut apua. Pääkipua myös täällä ja huono olo jatkuu, ehkä hieman alkanut helpottamaan. Hajut tuntuu koko ajan voimakkaammilta, haistan suolankin monen metrin päähän :D Iltaisin hankala löytää hyvää asentoa ja välillä alavatsassa käy aikamoinen myllerrys/kuplinta/porina, joka ei tunnu kaasuilta

Täällä on alkanut kauhea ummetus :rolleyes: Olen yrittänyt juoda enemmän vettä(vaikka siitä tulee huono olo) ja syödä enemmän taas puuroa jne, mutta silti tuo vaivaa. Luumuista ei ihme ja kumma ollut apua. Pääkipua myös täällä ja huono olo jatkuu, ehkä hieman alkanut helpottamaan. Hajut tuntuu koko ajan voimakkaammilta, haistan suolankin monen metrin päähän :D Iltaisin hankala löytää hyvää asentoa ja välillä alavatsassa käy aikamoinen myllerrys/kuplinta/porina, joka ei tunnu kaasuilta
Oon pitkään miettinyt, että onneksi mulle ei ole tullut sitä ummetusta, mistä niin moni raskaana oleva puhuu. Noh, nyt on kyllä eilen ja tänään ollut vähän sitäkin ongelmaa. :confused: Vatsa on aivan älyttömän iso! Vettä olen miekin juonut litroittain.

Ja mullakin mahassa pikkuisen väreilyä tai elohiirimaisia tuntemuksia ollut taas :)

Mulla lantiosta/alaselästä veti jotain ihan täysin jumii ja kipu säteilee koko jalkaan. Esim kyykyssä ei pysty olemaan yhtään. Tosi kiva tän muutto hässäkän keskellä...

Ei nyt kuulu oireisiin mutta muuten kun ei oo tarvinnut oksentaa raskauden takia niin sit iskee kiva mahatauti..!:banghead:

Mulla on pahentunu nenän tukkoisuus mikä haittaa etenkin öisin, tosin en oo varma onko tää jotain alkavaa flunssaa. Iltaisin makuulle mennessä alkaa lisäks yleensä viiltävät kivut navan ympäristössä ja vaikka muuten koko päivän palelee niin yöllä on kuuma. Nukkuminen on siis aika huonoa ku pitää pissallekki nousta pari kertaa yössä. Sit on toki pahoinvointia, röyhtäilyä, nännien arkuutta, väsymystä jne :wtf: 10+3

Osaisko joku sanoa, että mistä mahtaa johtua, kun yöllä tuntuu navan korkeudella ylävatsalla sellanen jännityksen tunne. Vatsalihakset eivät ole jännittyneet mutta vatsa tuntuu ihan pinkeältä. Kyljellään oleminen tuntuu erityisen epämiellyttävältä, eikä oikein saa nukuttua, vaikkei varsinaista kipua olekaan. Rv 11+...

Onko muilla ollut verenvuotoa raskauden aikana? Mulla nyt viikot 13+ ja varmaan kuukauden ollut päivittäistä vähäistä vuotoa, niin että paperiin jää kun vessassa käy. Lääkäri sanoi että kohdun puolelta tulee muttei näy hematoomaa tms, istukan reuna kohdunsuun vieressä muttei päällä. Sanoi vaan että seurataan. Alkaa vähän jo tympiä, pelota ei kun hepulla ultrissa kaikki erittäin hyvin

Luulin päässeeni pahasta olosta eroon mut ei. Menin eilen syömään niin rakastamaani kalakeitto kun tehtiin sitä miekkosen kanssa ni saman tien nous ylös. Ajattelin sen olevan vain huonoa säkää ni otin hetken päästä uuden satsin ni ei. Sekin nousi ylös. Itku pääsi kun kalakeitto on mun lempiruokaa :D

Tekeekö muilla pahaa hampaiden pesu? :anyone Joka aamuinen ja iltainen ongelma.. Tänä aamuna aivan kyyneleet valui. En tiedä onko se se hammastahna joka sen aiheuttaa mutta ärsyttävä juttu, hampaat kun pitää kuitenkin joka päivä pestä. Aamut pahimpia, illalla ei niin pahaa tee.

Tekeekö muilla pahaa hampaiden pesu? :anyone Joka aamuinen ja iltainen ongelma.. Tänä aamuna aivan kyyneleet valui. En tiedä onko se se hammastahna joka sen aiheuttaa mutta ärsyttävä juttu, hampaat kun pitää kuitenkin joka päivä pestä. Aamut pahimpia, illalla ei niin pahaa tee.

Mulla sama juttu! Mulle tulee oksennusrefleksi kun pesen takahampaita ja muutenkin etoo koko hampaidenpesu. :wtf:

Takaisin