Oireet

Täällä alkaa väsymys painaa nyt kun pahoinvointi on helpottanut.

Herään aamulla kyllä ennen kuutta ilman herätyskelloa, mutta 2 aikaan iltapäivästä alkaa väsyttää niin paljon, ettei työn teosta meinaa tulla mitään.
Tuo olisi ihan ok, kun olisi 8h päivät, mutta teen yli 12 tunnin työpäivää vielä 3kk ja minulla on asiakastapaamisia joka päivä vielä 7-8 aikaan illallakin.

Muita oireita ei onneksi ole tällä hetkellä.

Mä nukahdin kans tänään lapsen huoneen lattialle ja heräsin niin että tyttö 1v4kk oli jossain päin kotia menossa. Touhuilun äänet kuulu, eikä lapsi pääse mihinkää mihin ei pitäs, nii nukahin uusiks :D heräsin sit siihen ku toinen tuli halailemaan ja pussailemaan ja istumaan mun pepun päälle :D

Mutta tää väsymys ei oo siis ikuista, joten pois vaan kaikki huonot omatunnot. Kroppa tekee tällä hetkellä niin paljon töitä uuden tyypin kasvamiseksi, että on ihan ok vähän simahdella jonkun aikaa :)

Mulla kanssa nokka tukossa aina raskaudessa:dead:

Ja mulla myös, hengittäminen on siis tosi raskasta. Tukkoisen nenän lisäksi mulla pallea ilmeisesti kireenä ja se vaikeuttaa hengittämistä. Jos joku tietää miten palleaa voi rentouttaa, ni kertokaa!

Onko muilla ollut hiivaa raskausaikana? Millä olette hoitaneet? Mulla todettiin elämäni ekaa kertaa hiiva ja lääkäri käski hakea apteekista canesten puikkoja. Tuli antibiootti hoidon seurauksena..

Mulla oli edellisessä raskaudessa. Ja hain apteekista canestenin. Ne osaa neuvoa siellä, mikä käy raskaana ollessa.

Niitä oli vaan niin monta eri vaihtoehtoa, että olin aivan ihmeissäni. Apteekkitäti antoi sitten tuollaisen missä on vaan yks puikko ja soitin jo neuvolaankin ja varmistin, että hoituuko se oikeasti tuollaisella kertahoidolla. Pitäisi kuulemma hoitua. Kaikenlaisia vaivoja sitä pitää tulla..

Mä hoidin hiivan maitohappobakteeri kuurilla kun sillon oli ohje ettei ensimmäisellä kolmanneksalla sais käyttää mitään itsehoito valmisteita. Tästä siis vuosia aikaa kun esikoista oottelin. Jatkossakin aattelin samalla mennä koska luonnollisempi vaihtoehto parantaa ko vaiva kun lääkkeet :)

Onko täällä ketään, joita vaivaa jatkuva päänsärky? Nyt kun pahin pahoinvointi loppui niin seuraavaksi pamahti päivittäiset päänsäryt....

Onko täällä ketään, joita vaivaa jatkuva päänsärky? Nyt kun pahin pahoinvointi loppui niin seuraavaksi pamahti päivittäiset päänsäryt....
Juu mulla on ny kaks päivää jomottanu putkeen. Ollu kyl täs silloin tällöin hetkittäin päänsärkyä mut ny tälle ei näy loppua.

Mulla myös päänsärkyä, sellasta suht lievää jomottelua päivittäin. Tänään ollut kovempi päänsärky...

Päänsärky vaivaa täälläkin, johtuu lääkärin mukaan minulla vielä pahoinvoinnin aiheuttamasta nestehukasta. Ja se varmastikin pitää paikkansa, kun vieläkin on vaikea saada nesteitä pysymään sisällä.

Mulla on iltasin päänsärkyä. Veikkaan et johtuu väsymyksestä ja pahoinvoinnista yhdessä.

Mulla myös iltaisin päänsärkyä. Töissä huisketta ja stressiä. Ehkä siitä. Mutta tekee olon todella huonoksi.

Miten te saatte päänsäryn loppumaan? Yleensä itsellä on auttanut pimeä huone ja uni, mutta nyt ei kyllä tuonut kumpikaan noista apua. Yöllä heräilin jatkuvasti päänsärkyyn ja sama jomotus jatkuu edelleen. Kotona ei tietenkään ollut kuin puoli vuotta vanhoja panadoleja, kun harvoin tulee tarkisteltua lääkkeiden voimassaoloa harvan käyttämisen takia. Pakko varmaan raahautua apteekkiin.

Tuo päänsäryn kanssa on kyllä joskus vaikeaa :inpain: Mulla yleensä auttaa uni, pimeä huone, veden juonti joskus myös pikku happi hyppely ulkona.

Takaisin