Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Silti ei meinaa yöllä saada nukuttua.
Tänään sitten sain jo lähetteen isolle kirkolle sairaalaan hengitysvaikeuksien takia, mikä nyt sitten jäi epäselväksi kaiken maailman testien jälkeen kun ei löytynyt mitään, että johtuuko se raskaudesta vai onko tämä jotain muuta?
Tuntuu että happi ei kulje "loppuun saakka" on sitten levossa tai rasituksessa ja henkeä vetää toisinaan niinkuin kala kuivalla maalla. Tämäkös se sitten saakin aikaan vielä pahoinvointia pahoinvoinnin päälle
Jotenkin vaan tuntuisi kummalta, että tässä vaiheessa raskautta (12+6) se muka millään tavalla painaisi palleaa tai keuhkoja.
Ei auta kuin toivoa, että menisivät ohi eivätkä jatku sillä muuten otetaan vielä röntgen kuvat keuhkoista
Mulla oli sama edellisessä raskaudessa tosin viikkoja oli hieman enemmän, muistaakseni alkoi siinä rv16 ja loppui synnärillä Tosin minun "hapettomuus" johtui ihan puhtaasti hemoglobiinin alhaisista lukemista. Sillon oli melko mukavaa juosta koiran kanssa kehässä kun yhden kierroksen jälkeen oli pakko luovuttaa koira pois ensimmäiselle tutulle ja istua alas hengittämään. Ei vaan happi kulkenut.Tänään sitten sain jo lähetteen isolle kirkolle sairaalaan hengitysvaikeuksien takia, mikä nyt sitten jäi epäselväksi kaiken maailman testien jälkeen kun ei löytynyt mitään, että johtuuko se raskaudesta vai onko tämä jotain muuta?
Tuntuu että happi ei kulje "loppuun saakka" on sitten levossa tai rasituksessa ja henkeä vetää toisinaan niinkuin kala kuivalla maalla.
Mulla oli sama edellisessä raskaudessa tosin viikkoja oli hieman enemmän, muistaakseni alkoi siinä rv16 ja loppui synnärillä Tosin minun "hapettomuus" johtui ihan puhtaasti hemoglobiinin alhaisista lukemista. Sillon oli melko mukavaa juosta koiran kanssa kehässä kun yhden kierroksen jälkeen oli pakko luovuttaa koira pois ensimmäiselle tutulle ja istua alas hengittämään. Ei vaan happi kulkenut.
Ou jee, siis tää väsymys on ollut niin lamaavaa. Tänäänkin nukahdin kolmelta ihan väkisin ja tyttö katto telkkaria vieressä. En pysty ees kuvittelemaan millasta sulla on viiden lapsen kanssaNyt se tais sit iskee, eli väsymys aamulla kun herään oon pirteä, 9kk nukkuu hyvin... mut itse herään 1kerran yössä en tiiä miks... mut kuitenkin tunnen itseni pirteäksi kunnes tulee puolipäivä tai viim kun haen esikon klo 13 eskarista ja sen jälkeen ei vaan jaksais millään mitään muuta kun maata jossain... sohvalla, lattialla, ihan sama missä kunhan saa vaan olla... lamaannuttava väsymys hiukan haastavaa arki kun ois tässä aikalailla hommaa
Rv 10
Ou jee, siis tää väsymys on ollut niin lamaavaa. Tänäänkin nukahdin kolmelta ihan väkisin ja tyttö katto telkkaria vieressä. En pysty ees kuvittelemaan millasta sulla on viiden lapsen kanssa
Siis just toi ku on veto veks ja ei jaksa leikkii ja olla läsnä, sit on koko ajan niin huono omatunto. Tänään ei päästy edes ulos kun en vaan jaksaNoh sammuin muutamaks minuutiks tohon lattialle kun 9kk ja 2v touhus juttujaan... heräsin ihan paniikissa kun luulin nukkuneeni pitkäänkin hiukan p*ska äiti fiilis esikon kaa oli samanlaista tää väsymys mut sillon se oli sallittua kun ei ollut mitään järin hyvää syytä pysyä iltaa hereillä... mut nyt ei tää väsymys oo alkuunkaan hyvä juttu... kyllä tää taas tästä, rullais vaan viikot nopsaan niin selviäis tästäkin..
Ei kannata luottaa että helpottais, terveisin ahven huomenna 14+0Täälläkin väsymys pahentunut tällä viikolla. Päikkärit on ollu nyt jokapäiväinen juttu. Onneks on nyt lomaviikko niin voi rauhassa nukkua sillon ku siltä tuntuu. Toivottavasti helpottais ens viikolla.. nyt rv 10+5
Mulla kanssa nokka tukossa aina raskaudessaTäällä myös kärsitään ilman loppumisesta, sama oli myös esikoisen kanssa. Mulla on ainakin niin tukossa nokka koko ajan että ilmeisesti johtuu jotenkin siitä. Lääkäreitä ei ainakaan viimeksi kiinnostanut selvittää asiaa, niin en jaksa asiasta enää edes valittaa
Siis just toi ku on veto veks ja ei jaksa leikkii ja olla läsnä, sit on koko ajan niin huono omatunto. Tänään ei päästy edes ulos kun en vaan jaksa
Täyttää kahden viikon päästä 2v :)Siellä ollut tänään niin pirun kylmä (vaikkakin kaunista) et ihan hyvä että ette ulos päässeet... mun vähän pakko pihalle raahautua et saa noi muksut kerhoon/eskariin... huomisenkin voitte hyvällä omalla tunnolla lusmia sisällä, kylmää
Saanko muuten kysästä että onko teidän typykkä minkä ikäinen?:)