Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on tänään ja eilen vihlonut ja nipistellyt mahaa jatkuvasti. Aiemmin ollut samanlaisia vihlasuja ja nipistyksiä aina välillä ja oon olettanut että johtuisi siitä et kohtu venyy. Onkohan tuo tirriäinen ottamassa nyt jotain kasvupyrähdystä vai onkohan jotain oikeesti pielessä... Hirmusen stressaavaa tää alku[emoji23]
Millä viikolla oot? Mulla on ollut samanlaisia tuntemuksia nyt 10+3 mutta en ole kyllä huolestunut, kun ei satu mihinkään [emoji5]️
Tänään ollu paras päivä aikoihin. Keittiössä pystyny hääräämää ilman että alkaa ihan hurjasti oksettamaan ja muutenki energiat ollu kohillaan ei oo tarvinnu alkaa nuokkumaa viiden jälestä. Aika ihana fiilis :)
Mullakin ollut tuollaista pitkän aikaa, ollu myös henkisesti raskasta kun muut perheenjäsenet joutuu kattelemaan ku itestä ei oo mihkää. Toivottavasti siellä alkais helpottaa pian olot. Onneksi viikot alkaa olemaan sen puolella siellä :) tsemppiä QaakkeliIhan hirveä olo koko ajan kotona auttaa mehujää hiukan, töissä jääkaappikylmät appelsiinilohkot. Ei enää auta syöminen, syömättömyys tai herkut. Miestä ja lasta käy sääliksi kun koko ajan oon vaan sohvalla hengittelemässä ettei vaan tulisi oksu. Onneksi ollaan kohta yli sen kymmenen viikkoa, että ehkä tässä on vielä toivoa tän loppumisesta.
Valita ihan rauhassa. Ei se että manaat oloas meinaa sitä etteikö lapsi olis haluttu ja rakastettu :)Täällä ihan sama juttu, viime viikolla oli kolme päivää putkeen ku ei tullu oksennusta ja etominen oli siedettävää. Osottautu vääräks hälytykseks ja oksensin sit seuraavat päivät noidenkin päivien edestä. Meinas itku tulla ku preglife sovellus hehkutti et nyt on pahoinvointi loppu ja olo on jaksava.. missä mun tollanen olo on, toivon niin että alkas helpottaa eikä kestäs koko raskautta tälläsen tai muuten leviää pää
Ja sit kaiken lisäks hirveen huono omatunto valittaa tästä pahasta olosta ku vauva on niin pitkään ollut toivotta ja yritetty :banghead:
Mulla myös jäänyt välistä tosi monta kertaa tän huimauksen takia, nyt näyttää jo paremmalta ja ehtiihän tässä vielä koko kevään jumppaaMä hehkutin viikko sitte, että meen jumppaan pitkästä aikaa. No enpä menny. Ruoka ei uponnu, nii en voinu aatellakaan mitään lönköttelykävelyä rankempaa. Jumpassa oisin kuollu ekan viiden minuutin aikana, ku ei vaan ollu energiaa. Mut huomenna taas uus yritys. Oon maksanu koko keväästä (onneks vaan 56e), mut en aio ottaa mitään paineita. Kaks kertaa oon päässy käymään tähän mennessä :D