Mietin samaa, että kehtaanko vastata, mutta hyvä vaan, että joku sanoi sen ääneen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koko päivän ollut hirvee päänsärky, paracetamolia neljä ja oli pakko ottaa burana vielä tossa kuuden aikaan kun oli vaan niin sietämätöntä. Ja oksettaa ihan kunnolla koko ajan, viikko 13+. Jos huominen ei oo helpompi niin mä rupeen itkee
No mä oon pari kertaa kyllä antanut kun miehestä tulee muuten niin kiukkuinen
Ai se on hyväntahdon seksiä, mä oisin sanonut sääliseksiäJoo siis kyllä sitä itsekin tullut annettua ns hyväntahdon seksii vaikka niin itsellä niin välisk
Tää päivä on niin paljon helpompi, onks sulla myös tension neck vai migreeni vai muuten vaan sattuu? Viheliäinen vaiva enkä koskaan pystyis selviämään ilman lääkkeitäTsemppiä Ahven!
Mulla kans ollu mieletön päänsärky tässä nyt monena päivänä putkeen, mut oon just pärjänny vielä ilman lääkityksiä. Vyöhyketerapialla oon helpottanut oloani aina kun energia on siihen riittänyt.
Tsemppiä meille haluttomille, jos se energinen keskiraskaus alkais jo pian:)Mulla on halut kans kateissa eikä nämä kivutkaan kyllä auta asiaa. Mies parka...
Mutta tämä turvotus on aivan käsittämätöntä! Alkaa jo kaikki vaatteet ahdistamaan ja mahaa kiristää kun niin pullottaa. Äitikin totesi, että kyllä kait sieltä on useampi tulossa kun nyt jo tuollainen masu.. eipä tätä enää voi salata, niin selvästi mahasta näkee missä mennään.
Puntari huutaa täälläkin kun tunnin välein napsitaan, aluks meni herkkuja hirveesti ja pari viikkoa sitten tuli kasvishimo. Porkkanaraaste on parasta. Esikoisesta oli lanttu käsilaukussa..Huoh, täällä kans päänsärky riesana. Ja unet, ihan kummia unia lähes joka yö. Yks yö mun sisko synnytti meidän olohuoneen lattialle, edellis yönä meidän edes mennyt koira ilmestyi meidän hamsteri häkkiin... Viime yönä painajaisia.. Olotila on lähes kaiken aikaa etova, tunnin ruoka välein mennään. Sillä pysyy kuosissa jotenkin. Ensi tiistaina neuvola, puntari jo pelottaa kun koko ajan pitää jotain napsia. Josko päästäisiin kuuntelemaan sydänäänet.
Mulla työkaverit jo tietää kaikki kun maha pullottaa. Tänäänkin yksi sanoi että onpa se jo kasvanut. Kerroin kyllä muutenkin töissä jo heti alussa. Ensi viikolla alkaa vasta 10 viikko ja välillä tuntuu kuin olisi jo puoliväli.. Turvotustahan se on kun aamusta on liitteenä, mutta silti ihan hauska kun ei tartte vedellä mahaa sisään, vaan voi olla rennosti kun tietää olevansa raskaanaMulla on halut kans kateissa eikä nämä kivutkaan kyllä auta asiaa. Mies parka...
Mutta tämä turvotus on aivan käsittämätöntä! Alkaa jo kaikki vaatteet ahdistamaan ja mahaa kiristää kun niin pullottaa. Äitikin totesi, että kyllä kait sieltä on useampi tulossa kun nyt jo tuollainen masu.. eipä tätä enää voi salata, niin selvästi mahasta näkee missä mennään.
Tää päivä on niin paljon helpompi, onks sulla myös tension neck vai migreeni vai muuten vaan sattuu? Viheliäinen vaiva enkä koskaan pystyis selviämään ilman lääkkeitä