Oireet

No entäs panetus? Mulla ollut semmoinen ”vaiva” n viikon verran, mies ei ainakaan valita:D
Hetkisitten kun valitin oireettomuuttani ja asiaa mietin niin onhan noita mm panetus, palelu, jano, nälkä ja hento tissien arkuus :D
Pitääkö siis olla pahaolokin että on raskaana tai että kaikki olis mallillaan? Eipä varmaan:p
Rv 9+1

No entäs panetus? Mulla ollut semmoinen ”vaiva” n viikon verran, mies ei ainakaan valita:D
Hetkisitten kun valitin oireettomuuttani ja asiaa mietin niin onhan noita mm panetus, palelu, jano, nälkä ja hento tissien arkuus :D
Pitääkö siis olla pahaolokin että on raskaana tai että kaikki olis mallillaan? Eipä varmaan:p
Rv 9+1
Täysin vastakkainen ongelmao_O halut täysin kadonnut eikä varmaan pystyiskään kun noi ilmavaivat:dead:

Kun odotin tyttöjä niin sillon ei voinut vähempää kiinnostaa koko toiminta... mut jostain syystä nyt on halut kohdillaan:p kosteuskin kohdillaan;)
Tai tais mulla hetkellisesti toisen odotuksen aikaan panettaa o.O

Kun odotin tyttöjä niin sillon ei voinut vähempää kiinnostaa koko toiminta... mut jostain syystä nyt on halut kohdillaan:p kosteuskin kohdillaan;)
Tai tais mulla hetkellisesti toisen odotuksen aikaan panettaa o_O
Meinaatko et poika tulis:joyful:

Se selviää sitten, mut kuten sanottu toisen typykän aikaan oli sama ”vaiva”:p hiukan oon kyl skeptinen että poika olis kun kattoo tota meidän katrasta, mut mies olis kyl super tyytyväinen jos sais vähän testosteronia tähän kämppään:D mulle aika sen ja sama, kaikki käy :)

Tai tais mulla hetkellisesti toisen odotuksen aikaan panettaa o_O
Mulla tyttöä odottaessa halut täysin kateissa, poikaa odottaessa oli mieskin helisemässä mun kanssa, kun mikään ei riittänyt eli teoriassa voi olla perää :hilarious:

Mulla myös halut kadonneet täysin, mikä on ärsyttävää.. Mulla eka raskaus niin ei oo vertailukohtia, et onko vauvan sukupuolella merkitystä.

Mulla myös on halut kateissa. Esikoista odottaessa tilanne oli aivan toinen ja poika tuli. Olisikohan tämä sitten tyttö? :D

Nyt sitten seksi unetkin rantautui tänne:o seksiä joka ilta ja seksi unet päälle, kivaa!! Parisuhde tykkää tämän kuivan kauden jälkeen tämmöisestä kun muutenkin huomaan tulleeni lepposemmaksi eli olen kyltymätön hihitteliä nykyään:D

Tytöistä olin siis aikamoinen pippuri, miehen tarvinnut kun kattoo väärin niin mulla kilahti o.O

Alavatsan nippailuja ja repäisyjä ollu nyt noin viikon koko ajan. Tuntuu, että ne kipujen kohdat koko ajan vähän nousee. Onko tää nyt sitä, että kohtu on nousemassa sieltä luumaljasta ja kohta pompahtaa mahaa esiin.. :) edelleen väsyttää hirveesti, eikä tämä 13pvn työputki ainakaan helpota siihen. Maanantaita ja ultraa kuumeisesti odottaen, kun jotenkin ajattelen koko ajan että mulla on "liian" seesteinen ja hyvä olo. :D Aiemmin ollu joku hölmö kuva raskaudesta, et sitten vaan oksennetaan yhdeksän kuukautta ja ettei tavallaan vois olla epäselvää onko raskaana vai ei. Nyt 11+5

Koko päivän ollut hirvee päänsärky, paracetamolia neljä ja oli pakko ottaa burana vielä tossa kuuden aikaan kun oli vaan niin sietämätöntä. Ja oksettaa ihan kunnolla koko ajan, viikko 13+. Jos huominen ei oo helpompi niin mä rupeen itkee:sad001

Täälä on päänsärky kiusannu nyt iltasin, iskee ihan hirvee kipu pari tuntia ennen ku alkaa nukkumaan.

Haluja on vähän enemmän ku tavallisesti, mutta tavallisestikin niitä on aika paljon.. Mut ne unet, ne on aivan mahdottomia. Niitä on paljon ja ne on niin elävän tuntusia et välillä miettii onko niin tapahtunu oikeesti :D

Mimmu, munkin unet on aika... noh ronskia ja tosiaan niinku olis tapahtumien keskipisteessä;)
Ahven (ja muutkin) voimia sinne päänsäryn ja pahan olon kaa! Toivotaan helpotusta<3

Takaisin