Oireet

Mullakin paino pysynyt vielä samana. Nyt 9+5. Oireiden vähyys edelleen läsnä, ei pahoinvointia ja ruoka maistuu lähes normaalisti. Nälkä on useammin, parina päivänä pää on ollut kipeä ja tissit arat ja kasvaneet. Nyt välillä illalla turvottaa hiukan.

Täältä tilannepäivitystä. Raskaana nyt 12+1 ja sairaalassa tipassa taas. Eli pahoinvointi vaan jyllää päällä niin pahasti ettei primperan ja tiputuskaan enää auttanut kunnolla. Nyt vaihtui lääke zofraniin ja olo hetkellisesti normaali. Ai että tätä autuutta. Muita oireita ei tän lisäks ees huomaa vaikka niitä olisikin (ja onkin päänsärkyä ja nenä aamusin tukossa) Kannattaa muidenkin miettiä joilla paha olla että voisiko johtua teilläkin hyperemeesistä.

Tsemppiä Adaira!
Täällä viikot 9+1 ja tipassa myös. Mikään ei oo pysyny moneen päivään sisällä.

Voimia teille kaikille jotka kärsitte pahoinvoinnista :( loppuis jo niin pääsisitte nauttimaan raskaudesta!!!
Mulla on olot ja oireet kadonneet kun pieru Saharaan, tissit on vaan hiukan kosketus arat ja turvottaa muuten ei mitään... jopa pelottavan seesteinen olo :o onko tuolla elämää? Onko kaikki hyvin... huolta huolta huolta!!!! Ultraankin ikuisuus:(
Rv 9

Ikävä kuulla nuinkin rajuista pahoinvoinneista paljon jaksuja sinne tippaan teille naiset.
Toivotaan todella että alkaa pian helpottaa.

Äippäx5 mulla on just viime raskauksissa helpottanu olot nuilla viikoilla. Koita olla murehtimatta liikoja. Koska siulla on ultra?

Äippäx5 soita neuvolaan ja mee sinne kuuntelemaan sydänääniä jos se helpottas oloa? :) mul oli itellä rv 9 pien paussi oireissa muutaman pvän ajan ja sit ne palas takasin'

Nuo pahoinvoinnit kuulostaa kyllä kamalilta. Tsemppiä ja yrittäkää jaksaa, lopussa se sitten palkitaan :Heartred
Mulla oireet helpotti myös rv 9 ja silleen pikku hiljaa. Ensin loppui oksentaminen, sitten ällöttäminen, sitten maistui jo kahvi ja sitten suklaa ja eilen paistoin jo kanaa :hello2 nyt aika normi olo. Väsyttää ja jos ruokailuväli pitkä niin heikottaa. Ja välillä huimaa. Mutta ois jo ultra, en jaksa yhtään tätä epätietoisuutta. Koko alkuvuosi ollut pelko persiissä että miten käy...

Mulla on ultra vasta 13.3:( sinne on ikuisuus!!! En kestä...
joo siis mulla oo ikuna ollu mitään maata järisyttävää oireilua, kai mä oon vaan onnekas o.O mut nyt kun mietin niin on mua hiukan etonut tänään aamulla:)

Minäkin hetken jo mietin että oliki joku "valeraskaus" kun oireet lieveni...mutta vielä on rinnat arat ja aivan järjetön V Ä S Y M Y S ollut jo muutanan päivän [emoji21]

Mulla katos ihan kaikki oireet,ku seinään joskus viime vkolla. Vähän kans iski pelko et oonko "kuvitellu" kaikki oireet,mut ehkä noi puuttuvat menkat on kuitenki yks iso oire :joyful: onneksi kohta torstai ja päästään näkemään onko siellä asukasta. Hassua, kuin se aika sitten menikin loppupeleissä aika nopeasti. Alkuun tuntui ettei millään voi odottaa et pakko päästä yksityiselle ultraan.

Muokattu viimeksi:
Varmasti kaikki on kyllä hyvin :) Onko siun ultra nt ultra tuolloin 13.3?

Oi kyllä vain... odottavan aika on pitkä!
Niin haluis huutaa maailmalle että meillä odotetaan tai edes kertoo tytöille mutta jos niille kertoo niin sit tietää kyllä kerho/eskari opet, naapurit, lasten kaverit ja niiden vanhemmat ja sukulaiset joilta haluis asian vielä hetken salata... ei ton ikäsiä voi vannottaa pitämään salaisuutta:p
Ihana kyllä kuulla että en oo ainut jolla oireet loistaa poissa olollaan, vaikka onhan se totta että meitä kaikkia yhdistää yksi iso oire eli se menkkojen puute;) ps niitä ei kyl oo ikävä!

Tämä palelu on niin ärsyttävää! Nytkin menin nukkumaan collegehousut ja pitkähihainen paita päällä peiton alle. Yöllä varmasti herään kuumissaan. Nyt rv 11+2

Voimia teille kaikille jotka kärsitte pahoinvoinnista :( loppuis jo niin pääsisitte nauttimaan raskaudesta!!!
Mulla on olot ja oireet kadonneet kun pieru Saharaan, tissit on vaan hiukan kosketus arat ja turvottaa muuten ei mitään... jopa pelottavan seesteinen olo :eek: onko tuolla elämää? Onko kaikki hyvin... huolta huolta huolta!!!! Ultraankin ikuisuus:(
Rv 9
Älä huoli! Mulla loppui vahvat oireet kokonaan kun seinään rv 9 aikoihin, rintojen arkuuskin katosi. Oksensin jatkuvasti raskauden ihan alussa ja oli todella kipeät rinnat. Säikähdin silloin kun oireet loppui, mutta ultrassa kun kävin pari päivää sitten niin kaikki oli ok ja huoli turha! Tsemppiä! ❤️

Muutama päivä ollut taas täysin oireetonta ja nyt koko aamun vihlonut ja nipistellyt mahaa. Tekis mieli kaivaa dopleri laatikosta ja tarkistaa et löytyykö se syke vielä. No onneksi ei ole aikaa kun pitäs töihin keretä. Ja toki kertaakaan en aamulla oo sykettä löytänyt vaan aina iltasin...

Painonmuutokseen liittyen täytyy todeta, että varmasti on noussut, mutta enemmänkin syömisestä johtuen. Ensin oli pakko syödä jotain vähän väliä, kun jos nälkä pääsi yllättämään, niin tuli järjettömän huono olo. Nyt kun nuo pahoinvoinnit on menny, niin tuo syöminen on jääny päälle ja siirtynyt kivasti suklaan ja muun todella terveellisen suuntaan... argh!

Lokakuisista vierailen. Tämä kiinnitti mun huomion kun sanoit ettei edellisessä raskaudessa näin aikasin alkanut niin voiko tuokin johtua raskaudesta? Mulla nimittäin nyt hiljattain ollut samaa vaivaa välillä ja kovasti ihmettelen että miksi :joyful:[/QUOTE]
Joo viimeks puolvälistä loppuun saakka tuosta kärsin, tyhmää, että nyt jo iski.

Siis eiks kellään muulla oo ilmavaivoja? Tää on jotain ihan järkyttävää, oon paukuttanut nyt kolme kuukautta ja loppua ei näy:yuck:

Täällä yksi kaasupilvi!
Sääliksi käy miestä ja esikoista, jotka nukkuu samassa huoneessa ja yön aikana makkari on muuttunut kaasukammioksi :laughing001

Takaisin