Oireet

Täällä kans yks, keneltä vähäisetkin oireet on kadonneet kuin pieru saharaan :bored: no joo se väsymys nyt ehkä löytyy, mut se taas voi teoriassa johtua mistä vaan, kuten esimerkiksi esikoisen yökukkumisesta.. :joyful: eipä ollut ensimäisessäkään raskaudessa juuri muita oireita kuin kasvava maha. Saa nähdä mennäänkö loppuun asti samalla kaavalla :happy:

Tsemppiä myös täältä pahoinvointien kanssa taisteleville!

Mulla oireet oikeestaan jo kadonnut, tai ei niitä oikeestaan kovin paljoo oo ollutkaan :p
Nyt vaan väsy alkaa aikasemmin kun normioloissa, etoo vaan tosi nälässä, tissit ei kestä kovia iskuja ja janottaa... välillä olo että tässä raskaana ollakaan o.O
Rv 8+2

Huh! Pitäs vissiin kieltää punajuuren syöminen ihan kokonaan raskausaikana. Pikkusen piti säikähtää vessassa käydessä, ku lautasella oli eilen ja tänään paahdettuja punajuuria :D

Huh! Pitäs vissiin kieltää punajuuren syöminen ihan kokonaan raskausaikana. Pikkusen piti säikähtää vessassa käydessä, ku lautasella oli eilen ja tänään paahdettuja punajuuria :D

Niinpä:o värjää pissan kyllä aika ”kivasti” punaseks:D vähän niinku parsakin pistää pissan haisemaan ihan tulehtuneelle:p

Pari viikkoa kestänyt etova olo ja iltapahoinvointi vaikuttaa vähentyneen lähes olemattomiin [emoji123] samoin mahan turvotus on vähentynyt, tissit sen sijaan kasvaa. Viikkoja nyt 9+2.

Tää tissien kasvu kyl on hirveetä. Nyt jo kaks kuppikokoa tullut taas lisää. Paljonko teillä jolla on jo ennestään lapsia on edellisten raskauksien aikana tissit kasvaneet? Nimittäin alkaa hirvittään tää kasvu, kun lähtötilanne oli jo F kuppi pienellä ympärys mitalla niin ei todellakaan tarvis paljoa kasvaa tai sit ainakin sais tuo ympärysmittakin kasvaa samassa suhteessa...

Mulla on niin olemattomat ja pienet tissit et on kiva kun niistä tulee vähän muhkeammat ja täyteläiset. Harmi vaan,että hetkellisesti. Imetyksen jälkeen ne sitten onkin taas riippuvat tyhjät pussit.

Mulla on niin olemattomat ja pienet tissit et on kiva kun niistä tulee vähän muhkeammat ja täyteläiset. Harmi vaan,että hetkellisesti. Imetyksen jälkeen ne sitten onkin taas riippuvat tyhjät pussit.

Sama:grin imetyksessä pääsen c-kuppiin:grin

Mulla esikosta kasvoi e-kupista h/i-kuppiin vähän rintsikoista riippuen. Pahin kasvu tuli vasta synnytyksen jälkeen ku maito nousi ja tissit kun oli täynnä niin oli noin kupin isommat ku sillon kun tyhjät. Hiljalleen ovat vähän pienentyneet ja nyt sit taas liki siinä h-kupissa kun raskaus selkeesti kasvattanu taas. Toivottavasti eivät enää kasva. Ainakaa yhtään isommiks kun esikoisen aikana ainakaan. Aluks oli kun silikoonit olis ollu kun maito nousi kohinalla,ei olis omikseen tunnistanu :wideyed:

Mullaki rinnat oli varsin muhkeat imetyksen myötä. Parhaimmillaan oli jopa pari kuppikokoa isommat. Nyt nämä näyttää aikalailla samalta kuin ennenkin. Odotin, että jäljelle olisi jäänyt vain tyhjät nahkapussukat, mutta aika hyvin nämä palautuivat. :D Katsotaan, miten kestävät toisen imetyskierroksen.

Kun täältä oireketjusta en oo vielä kaikkia "outoja oireita" bongannut, niin onko jollain muulla alavatsassa "muljahteluja"..? En usko, että mitään liikettä voi tuntea vielä, mutta siltä se tuntuu Ja entä tuleeko kenelläkään nänneihin jotain pientä valkoista..? En ole huomannut muuta kuin raskausaikana, kun nännit muutenkin arat. Sellaista pientä valkoista tahmasta, jonka saa pyyhkimällä pois... Tuntuu jo melkein tyhmältä kysyä tälläisiä. 9+4 menossa

Jeesus tätä pahaa oloa. Ei tuu oksua mutta on vaan sellainen ahdistavan kuvottava fiilis ihan koko ajan. Jäävesi auttaa hetkittäin ja pienet määrät ruokaa. Töissä aika tuskaa kun kaikki hajut aiheuttaa kuvotusta ja oon töissä 20 miehen kanssa :wtf:

Kun täältä oireketjusta en oo vielä kaikkia "outoja oireita" bongannut, niin onko jollain muulla alavatsassa "muljahteluja"..?
Tuo muljahtelu mulla on ainakin suolistomuljua kun suoli liikkuu. Sen eron huomasin viime raskaudessa joskus rv16 kun ne oikeat liikkeet alkoi tuntumaan. Mulla nänneihin tulee tuota valkoista möhnää, oon pitänyt sitä jonain "maito"eritteenä mutta en oo sen kummemmin rapsutellut muuta kun suihkussa lämpimällä pessyt pois.

Kun täältä oireketjusta en oo vielä kaikkia "outoja oireita" bongannut, niin onko jollain muulla alavatsassa "muljahteluja"..? En usko, että mitään liikettä voi tuntea vielä, mutta siltä se tuntuu Ja entä tuleeko kenelläkään nänneihin jotain pientä valkoista..? En ole huomannut muuta kuin raskausaikana, kun nännit muutenkin arat. Sellaista pientä valkoista tahmasta, jonka saa pyyhkimällä pois... Tuntuu jo melkein tyhmältä kysyä tälläisiä. 9+4 menossa

Mulla on ollut jonkin verran muljahteluja alavatsalla. Myös valkoista töhnää kertyy päivittäin nänneihin ja sama oli esikoista odottaessakin. Ilmeisesti rinnat tuottavat jo pieniä määriä maitoa? Tätä kun on ilmennyt minullakin vain raskaana ollessa.

Mullakin on tullut välillä sitä valkoista töhkää nänneihin. Muljahteluja en oo vielä bongannut.

Pitää vissiin autoon hommata pikku pusseja kun tänäänki sain oksennella pussiin ku olin miekkosen kyydissä :D Mut toinen oli ihana ku mietti kauppaan mennes et mikä ruoka olis semmonen et siit ehtis imeytyä ees jotain minuun ennen ku tulee ylös :)

Mä en odota tissien kasvua. Itsellä B ja nyt jo yhden koon kasvanut. Viimeks oli imetysvaiheessa E kupissa niin ei jotenkaan houkuttele kun ei löydy mieleisiä liivejäkään pieneltä paikkakunnalta..

Takaisin