Oireet

Ei oo tosiaan ainakaan vielä kovia kipuja ollut, nippailuja alavatsalla aika ajoin ja pientä alaselän vihlomiskipua, viime viikon tiistaina oli tosiaan se kauhean kipeä kipuaalto joka kesti noin tunnin ajan, semmoista ei oo onneksi uudelleen tullut. Täytyy vain toivoa ettei ne kovat kivut alkaisi.. :( mietin että oisko pitänyt jo päivystykseen mennä kun vuoto runsastui kertaheitolla mutta en oo ainakaan vielä sinne suunnannut vaan surkutellut kotona.. Onneksi töissäkin sai ajatukset muualle niin ei ehtinyt miettiä tätä muuten kuin vessakäynneillä. Ei ollut tuulimunasta -17 kipuja tai vuotoja, tosin tämä on nyt pidemmällä kuin mitä silloin olin että oiskos siitä tuulimunasta sitten myöhemmin vuodot alkanut jos oisi myöhemmin selvinnyt se:confused005
Itselläni alkoi tuulimuna vuotaan muistaakseni joskus rv8-9 ja oli todella kovat kivut

Lovehearts, oon tosi pahoillani vuodoista, mutta niin kauan kuin ei ole kipuja on vähän toivoa. Mulla meni eka raskaus kesken rv11, oli pyyhkiessä tullut vähän punaista pari viikkoa ja sitten yhtenä yönä heräsin karmeisiin kipuihin ja runsaaseen vuotoon jotka jatkui tuntikausia kunnes raahauduin päivystykseen. Siellä ultrasivat eikä näkynyt mitään (eli oletuksena tuulimuna, varmasti ei tiedä mutta vuosin koko ajan kuukuppiin eikä siellä näkynyt pientä klimppiä suurempia - ellei ollut mennyt aiemmin kesken).

Pointtini on että ehkä vuoto on jotain selittämätöntä jos ei ole kipuja. Ja toisaalta kannattaisi ehkä mennä tarkistamaan tilanne päivystykseen ettei tartte koko viikkoa kärvistellä. Kyllä runsas vuoto on riittävä oire. Tsemppiä! [emoji171]

Voi Kurjuus Lovehearts ja paljon voimia tilanteeseen. Voisiko ihan helpottaa jos jäisit saikulle, henkisestikin raskas tilanne jälleen kohdata tämä epätietoisuus.
Saanko kysyä, onko sulla km:n yhteydessä orettu perus verikokeita, ettei olisi esim. kilpirauhasen vajaatoimintaa joka voi altistaa kesken meneville rakauksille?
Paljon voimia !

Lovehearts surku:( toivotaan vielä että siellä joku hematooma vaan puhkes ja vauva siellä vielä kasvais!
Voimia sinne tosi paljon, oot ajatuksissa<3

Lovehearts mene ihmeessä päivystykseen. Siellä ultraavat ja saat tietää missä mennään. Kyllä nuo vuodot jonkun selityksen tarvitsee. Ei kannata kotona kärvistellä, on henkisestikin tosi rankkaa. :HeartredJa saikkaria ilman muuta..

Kiitos kaikille teille mukana eläville:Heartredmenkkamaisia jomotteluja ollut enempi ja vähempi nyt illan aikana ja kun kipu vähän kovemmaksi yltyi ei auttanut kun päivystykseen lähtä.. Nyt täällä istuskellen ja odotellen, tosiaan verikokeet ja virtsanäytteet ottivat yllättävän nopeaa ja nyt sitten tuloksia odotellen. Virtsanäytettä ottaessa tuli iso tumma veriklöntti mutta onneksi sai tarpeeksi näytettä otettua vaikka ihan veren punaistahan se oli.. :crybaby2 toivottavasti ei täällä montaa tuntia tarvitsisi enää odotella, odottavan aika on pitkä mutta toisaalta ihana olla täällä ja kenties selvyys tähän piinaan saada, kotona mietiskely olisi varmasti räjäyttänyt pään:sorry:

Epätietoisuus on kyl kamalaa:( toivotaan että mahd pian tiedät jotain, suuntaan tai toiseen! Voima hali<3 onhan sulla tuki mukana?

Onneksi mies pääsi matkaan, en oisi kyllä mieleläön itse ajanutkaan autolla tänne.. :( toista tuntia jo tässä odotellaan, jospa tunnin sisällä jo lääkärin luo pääsisi ja kuulisi tuomion, väsyttää kyllä hirmuisasti mutta vielä odotettava.. Piinaavaa tämä odotus :nailbiting:

Valitettavasti ei hyviä uutisia :( päivystyksessä ultrasivat kuuden tunnin odottelun jälkeen ja keskeytynyt keskenmeno tuomio tuli.. Pieni sikiö löytyi joka vastasi 6viikkoa, kehitys vain loppunut jostain syystä joten nelisen viikkoa jo kuollut sikiö ehti kohdussa olla. :sad010 yöksi suoraa naistenosastolle jäin mutta eipä kipujen takia nukkua pystynyt juurikaan.. :/ ainoa positiivisuus se ettei tarvitse kolmanteen kaavintaan mennä vaan kohtu on tarpeeksi hyvin tyhjentynyt itsestään :Heartpink kaikkea hyvää jatkoa teille muille syyskuisille odottajille ja kiitos kaikille tilanteessa mukana eläneille:Heartred:Heartred minun on nyt aika siirtyä taka-alalle mutta toivottavasti vielä joskus minunkin aika iloita odotuksen ajasta vaikkei sen aika vieläkään nyt ollutkaan..

Lovehearts_, olen tosi pahoillani :sad001 voimia sinne. Toivon, että seuraava vauva pääsee teillä syliin asti :Heartred

Valitettavasti ei hyviä uutisia :( päivystyksessä ultrasivat kuuden tunnin odottelun jälkeen ja keskeytynyt keskenmeno tuomio tuli.. Pieni sikiö löytyi joka vastasi 6viikkoa, kehitys vain loppunut jostain syystä joten nelisen viikkoa jo kuollut sikiö ehti kohdussa olla. :sad010 yöksi suoraa naistenosastolle jäin mutta eipä kipujen takia nukkua pystynyt juurikaan.. :/ ainoa positiivisuus se ettei tarvitse kolmanteen kaavintaan mennä vaan kohtu on tarpeeksi hyvin tyhjentynyt itsestään :Heartpink kaikkea hyvää jatkoa teille muille syyskuisille odottajille ja kiitos kaikille tilanteessa mukana eläneille:Heartred:Heartred minun on nyt aika siirtyä taka-alalle mutta toivottavasti vielä joskus minunkin aika iloita odotuksen ajasta vaikkei sen aika vieläkään nyt ollutkaan..

Voi perse.
Mulla itellä noin 30% mahdollisuus keskenmenoon, että ei täälläkään varsinaisesti iloita odotuksesta. Tsemppiä tulevaan, täytyy vaan jaksaa uskoa <3

Takaisin