Oireet

Kiitos kaikille teille, täytyy vain uskos kohtaloon ja siihen että vielä ei ollut minun aikana, parempaa onnea tulevaan :Heartred nyt sitten varman päälle muutamat kierrot odotella ennen uutta yritystä ja palautua kunnolla tästä, pyörin kuitenkin täällä varmasti tuolla vauvakuume puolella ja ihana myös lukea täällä teidän kuulumisista ja odotuksista omaakin jatkoa ajatellen :) tsempit vielä teidän oodotuksiin ja kaikkea hyvää :love7

Voi perse.
Mulla itellä noin 30% mahdollisuus keskenmenoon, että ei täälläkään varsinaisesti iloita odotuksesta. Tsemppiä tulevaan, täytyy vaan jaksaa uskoa <3

Voi ei mistä sinun riskisi keskenmenoon johtuu Ahven? :( oletko ar-ultrassa käynyt tarkistamassa että kaikki nyt kunnossa? onneksi kuitenkin paljon suurempi riski normaaliin odotukseen, voimahalit ja tsempit sinne ja toivottavasti kaikki menisi kuitenkin hyvin loppuun saakka:Heartred

Voi ei lovehearts, itku tuli:(
Voimia sinulle tulevaan ja kyllä teille että se vauva vielä suodaan ennemmin tai myöhemmin! Ootko käynyt lääkärissä että onko jotain syytä miksi alkioit ei matkassa pysy?

Tämä oli kyllä surullinen uutinen. Itku silmässä täälläkin. Paljon tsemppiä tulevaan ja varmasti pienen nyytin saatte vielä syliin asti. Tulehan päivittelemään tännekin kuulumisia joskus jos vaan jaksat :Heartred:Heartred

Voi ei lovehearts, itku tuli:(
Voimia sinulle tulevaan ja kyllä teille että se vauva vielä suodaan ennemmin tai myöhemmin! Ootko käynyt lääkärissä että onko jotain syytä miksi alkioit ei matkassa pysy?

Kuulemma ei tutkita tarkemmin ennen kuin kolme keskenmenoa takana :( eikä tuulimunaraskauksia siihen lasketa.. Gyne veikkasi että joku kromosomipoikkeavuus tai kehityksessä muuten vain joku poikkeavuus ettei alkio jatksnut kasvuaan. Mutta täytyy tosiaan uskoa ja luottaa vahvasti siihen että eiköhän meillekin vielä se onni suoda ja vauva vielä joskus meidänkin perheeseen tulisi  :Heartred

Tämä oli kyllä surullinen uutinen. Itku silmässä täälläkin. Paljon tsemppiä tulevaan ja varmasti pienen nyytin saatte vielä syliin asti. Tulehan päivittelemään tännekin kuulumisia joskus jos vaan jaksat :Heartred:Heartred

Tulen varmasti, ihanaa jatkoa teille kaikille odottajikke, minä siirryn tuonne keskenmenon kokeneiden puolelle lukemaan kohtalotovereiden mietteitä ja ajatuksia, harmillisen yleisiä nämä keskenmenotkin :( ja hoksasinkin juuri että nyt tämä oire ketju on valtautunut näillä keskenmeno mietteilläni, jatkakaahan oireiden jakamista täällä :):Heartpink

Lovehearts muista sitten ilmoittaa neuvolaan heti plussasta niin ne rekisteröityy sinnekin niin pääset jatkotutkimuksiin jos (toivottavasti ei) vielä suru tulee teille... kaikkea hyvää jatkoon ja minäkin haluaisin kovin kuulla sun kuulumisia jos vaan jaksat niitä meille jakaa:)

Lovehearts muista sitten ilmoittaa neuvolaan heti plussasta niin ne rekisteröityy sinnekin niin pääset jatkotutkimuksiin jos (toivottavasti ei) vielä suru tulee teille... kaikkea hyvää jatkoon ja minäkin haluaisin kovin kuulla sun kuulumisia jos vaan jaksat niitä meille jakaa:)

Joo ja nyt ainakin odotella muutama välikierto ja kun on tuo epilepsialääkitys mikä oikeastaan huonoin vaihtoehto raskausta ajatellen on niin pääset neuropolille keskustelemaan sen vaihdosta raskautta ajatellen turvallisempaan vaihtoehtoon.. :) asioilla on tapana järjestyä ja kesää kohti vahvasti mennään, tiedä vaikka silloin silloin saisi jo mahdollisesta raskautumisesta iloita uudelleen:happy::Heartred kaikkea hyvää teille ihanat naiset ja nauttikaa odotusajasta nyt minunkin puolesta:Heartred

Täällä pahoinvointi vain jatkuu. Harmittaa, kun ei oikeen positiivisesti jaksa ajatella koko raskaudesta, kun tää olo on koko ajan niin järkyttävä. Odottaa vain, että kunpa tää olo jo loppuis... Välillä jotain vihlasuja alamahassa, nekin jää yleensä tän oksentelun takia huomioimatta. 8+2

Täällä pahoinvointi vain jatkuu. Harmittaa, kun ei oikeen positiivisesti jaksa ajatella koko raskaudesta, kun tää olo on koko ajan niin järkyttävä. Odottaa vain, että kunpa tää olo jo loppuis... Välillä jotain vihlasuja alamahassa, nekin jää yleensä tän oksentelun takia huomioimatta. 8+2

Mulla alko pahin pahoinvointi helpottaa siinä 9+ kohilla niin että tulee enään yks oksennus/ pvä ja sen jälkeen olo aina kohenee ja pystyy tekemään muutakin kun makaamaan. Toivottavasti sullakin alkas ihan pian helpottaa!! :)

Mulla alko pahin pahoinvointi helpottaa siinä 9+ kohilla niin että tulee enään yks oksennus/ pvä ja sen jälkeen olo aina kohenee ja pystyy tekemään muutakin kun makaamaan. Toivottavasti sullakin alkas ihan pian helpottaa!! :)

Joo toivottavasti alkais helpottaan. Oon lukenu kaikkia kauhujuttuja siitä, miten joillakin pahoinvointi kestäny synnytykseen asti. :confused2

Mulla ei vieläkään oo ollu mitään kunnon pahaa oloa... etonut joo ja kerran oksentanut mut siinäpä se...

Mulla jatkuva etova olo loppui noin 1-2vko sitten jo.. Sillon en oksennellut mutta nyt on taas "ylläri"oksuja vähän väliä.
Ei varsinaisesti huono-olo.. alkaa vaan röyhyttämään kovin ja sitten tulee kakominen, joskus pelkkää ilmaa ja välillä nousee ruuat ylös. Viimeksi näin kävi autossa. :depressed: Voikohan olla ihan närästyksen aiheuttamaa tai jotain...

Luulin jo että pahoinvointi ois helpottamaan päin ku en oksentanu neljään päivään kertaakaan. Noh tänä aamuna halailtiin taas pönttöä siihen mallii et unohdan nyt toistaseks kaikki haaveilut että homma olis ohi menossa. Muutenkin ollu taas huonompi olo ku muina päivinä.

Väsymys teki myös oman paluunsa viime viikonloppuna. Eilenkin väsytti töitten jälkee nii et lämmitin vaa lapsille ruuan ja menin lepäilemään ku ei pystyssä jaksanu olla. Mies ku tuli ni sain sitte nukkua. Onneks lapset on sen ikäisiä että osaavat leikkiä nätisti keskenään eikä tarvii perässä juosta ja koko aika vahtia. Harmittaa kun ei mitään jaksa mutta onneks mies on ymmärtäväinen ja lapset ei silleen asiaan huomiota kiinnitä. Mies lohdutteli eilenkin illalla että tää on vaan ohimenevä vaihe ja helpottaa jossain kohtaa, sitte taas voidaan mennä ja tehdä. :)

Voimia kaikille pahoinvoinnin kanssa taisteleville! Mulla oikeastaan kaikki oireet hävinneet, no ehkä vähän normaalia enemmän väsyttää, mutta esim kaikki pahoinvointi ja etova olo hävinneet täysin. Ruokakin taas maistuu ja pystyy syömään mitä tahansa. Missään kohtaa en siis oksentanut ole mutta mikään ruoka vaan ei meinannut mennä millään alas ja jatkuvasti oli oksetti...

Takaisin