Oireet

Mul on ollu vaan semmonen outo olo. Olotila vaihtelee niin paljon. Pahoinvointia ei sillei oo vaik päivittäin on etova olo. Nyt pääkipu taas hiipiny kylään. Toivon et migreenit ei alkais.

Tämä pahoinvointi on vaan jotain aivan järkyttävää. Jatkuu aamusta iltaan ja yölläkin kun herää, niin tekee pahaa. Tätä jatkunut nyt reilun viikon ja oon ihan loppu. 2 kertaa käyny tipassa. Nyt pysyy nesteet melko hyvin sisällä. Mut olo superheikko. Olo on enimmäkseen epätoivonen, miten tästä voi selvitä!?
7+1

(Pahoittelut negatiivisuudesta...)

Muokattu viimeksi:
Voimia kaikille pahasta olosta kärsiville!:Heartred

Täällä huono olo lieventynyt,tissikipukin vähän helpottanut. Voimakkaimpina oireina huimaus,alavatsan nipistelyt ja noustessa viiltelyt. Kävin reilu vko sitte ultrassa ja kaikki oli silloin hyvin,nyt aletaan lähestyä päivää jolloin viimeksi todettiin kkm ni alkaa pelko vähän hiipii mielee...näin yölläki unta et aloin yhtäkkii vuotaa verta ku hanasta :crybaby2
Kahden päivän päästä on taas ultra,toivotaan et kaikki on hyvin :) nyt menossa rv 9+2

Täälläkin oireet ovat helpottaneet. Enää oikeastaan alamahaa nippailee ja valkovuoto on runsasta. Hiukset ei rasvoitu enää entiseen malliin, mikä on ihanaa. Esikoista odottaessakaan tukka ei rasvoittunut juuri yhtään. Minä myös näin viime yönä unta, että aloin vuotaa solkenaan verta. Mikä helpotus olikaan herätä. Kkm on täälläkin pelottanut oireiden lievennyttyä. Dopplerilla en ole vielä saanut sydänääniä kuulumaan. Voi kunpa maha pullahtaisi jo esiin! Rv 10+0.

Itellä vieläkin tissit kipeet vaikka jossai kohtaa tuntu että kipu alkais hellittään. Pahoinvoinnist tulee vieläki kärsittyä ja jos lentää laatta ni alkaa närästys. Ja ny uus oire on et oon kiukkunen. Eilen saunassa manasin sitä ku kiukuttaa ja aloin itkeen ni mies vaan otti kainaloon silitellen sekä samalla vähän nauraen mulle :D

Tämä pahoinvointi on vaan jotain aivan järkyttävää. Jatkuu aamusta iltaan ja yölläkin kun herää, niin tekee pahaa. Tätä jatkunut nyt reilun viikon ja oon ihan loppu. 2 kertaa käyny tipassa. Nyt pysyy nesteet melko hyvin sisällä. Mut olo superheikko. Olo on enimmäkseen epätoivonen, miten tästä voi selvitä!?
7+1

(Pahoittelut negatiivisuudesta...)

Täällä sama! 2 viikkoa jatkunut ja kerran vasta tipassa, tänään harkitsin taas, mutta kun on tätä elämää pyöritettävä. Lasten harrastuksiin kuskailut ja kauppareissut on vaan hoidettava niin ei sitä ehdi sairaalaan lähteä.

Lauantai oli parempi päivä, sen jälkeen taas pahentunut, viime yönä heräsin useamman kerran huonoon oloon ja aamu menikin oksentaessa kunnes oli vain pakko lähteä viemään eskarilaista ja itse töihin.

Olo on tosiaan niin heikko, että tekisi mieli nukkua, vaikka ei varsinaisesti väsytä, mutta silmiä ei jaksa pitää auki.

Kyllä me Zobe tästä selvitään!

7+1

Täälläkin äklötys jatkuu ja naama täynnä finnejä. Sekä atooppinen ihottuma ei meinaa rauhoittua. Viime yönä söin jäätelöä kun oli niin huono-olo, mutta oli jotain syötävä nälkään[emoji16]

Täällä sama! 2 viikkoa jatkunut ja kerran vasta tipassa, tänään harkitsin taas, mutta kun on tätä elämää pyöritettävä. Lasten harrastuksiin kuskailut ja kauppareissut on vaan hoidettava niin ei sitä ehdi sairaalaan lähteä.

Lauantai oli parempi päivä, sen jälkeen taas pahentunut, viime yönä heräsin useamman kerran huonoon oloon ja aamu menikin oksentaessa kunnes oli vain pakko lähteä viemään eskarilaista ja itse töihin.

Olo on tosiaan niin heikko, että tekisi mieli nukkua, vaikka ei varsinaisesti väsytä, mutta silmiä ei jaksa pitää auki.

Kyllä me Zobe tästä selvitään!

7+1
Ootko Sisita hakenut saikkaria? Kuulostaa vähän liian rankalle tuo koko yhdistelmä :(

Pahoinvointi loppunut, välillä heikottaa ja ällöttää mutta sen kanssa pärjää hienosti. Väsymys vaihtunut unettomuuteen. Mies kuorsaa ja esikoinen nukkuu huonosti; kun ottaa viereen niin potkii ja tulee ihan kiinni tai jopa päälle nukkumaan. #haukotus#

Samaa meinasin tulla kirjoittamaan kuin Tutuuh. Hae Sisita ihmeessä saikkua, saat edes hieman levättyä

Täälläkin oireet ovat helpottaneet. Enää oikeastaan alamahaa nippailee ja valkovuoto on runsasta. Hiukset ei rasvoitu enää entiseen malliin, mikä on ihanaa. Esikoista odottaessakaan tukka ei rasvoittunut juuri yhtään. Minä myös näin viime yönä unta, että aloin vuotaa solkenaan verta. Mikä helpotus olikaan herätä. Kkm on täälläkin pelottanut oireiden lievennyttyä. Dopplerilla en ole vielä saanut sydänääniä kuulumaan. Voi kunpa maha pullahtaisi jo esiin! Rv 10+0.

Mä ootan kans sitä, että riittää ku pesee hiukset kerran viikossa :D

8+4

Mitä te muut pahoinvoivat syötte, että olo pysyis edes jotenkin siedettävänä? Ite saan vähän leipää ja hedelmiä alas, mutta ei ne oikein tunnu vatsaa täyttävän. Jaama tuossa mainitsikin jo jäätelön :), mutta mitä muuta olis mikä täyttäis ja josta sais energiaa? Äsken söin makaroonia ja purkkitonnikalaa ja se ehkä vähän auttoi.

Esmi mun täytyy saada kaikkea raikasta. Se auttaa kuvotukseen.. mut ainahan ei sopivaa syötävää ole tarjolla niin otan,mitä pystyy. Yleensä syöminen sinänsä auttaa..

Mehujäät on täällä se juttu mikä pysyy alhaalla ja on muuten myös pakko saada. Erityisesti vadelman makuiset. :angelic:

Oon huomannu myös saman että jotai pientä kun syö usein vaikka olisikin paha olo niin vie sen pahimman terän pois.. yleensä.

Varmasti jännittää :) mullakin tuulimuna -15 ja se oli kyllä ihan hirveetä. Sen jälkeen raskauduinkin pian ja jotenki sitä vaan oli tunne, että nyt on kaikki hyvin vaikka jännittikin eka ultra. Siitä syntyi sitten terve esikoispoika <3
Tsemppiä sulle neuvolaan ja toivotaan, että sulla siellä pieni on kyydissä ja pysyy mukana!

Toivotaan parasta, kiitos tsempeistä :Heartpink ihana kun teillä meni niin hyvin viime odotus ja terve poika syntyi:happy: toivottavasti tämäkin odotus menisi hyvin ja toinen pienokainen teille syyskuussa syntyisi :love7

Aamupäivästä töissä alkoi viiltävä kipuilu alavatsalla ja kesti useamman tunnin ajan.. Istuminen oli tuskaista seisomisesta ja kävelystä puhumattakaan, teki mieli itkeä vain mutta hammasta purren lasten kanssa touhuillen.. Veristä vuotoa ei ole tullut eilis aamuisen pikkuvuodon lisäksi mutta pelottaa aina vessassa käydä jos verta olisi tullut.. :sad001 pelottaa hirveästi, huomisaamuna ensimmäinen neuvolakäynti, jospa neuvolatäti ymmärtäisi tämän pelon ja osaisi parhaansa mukaan rauhoitella kun miehelle tuntuu turhalta purkautua kun ei ymmärrä..:sorry:

Mehujäät on täällä se juttu mikä pysyy alhaalla ja on muuten myös pakko saada. Erityisesti vadelman makuiset. :angelic:

Oon huomannu myös saman että jotai pientä kun syö usein vaikka olisikin paha olo niin vie sen pahimman terän pois.. yleensä.

Ne lipsi vadelma mehujäät, mä oon superkuluttaja ollut :-)

Aamupäivästä töissä alkoi viiltävä kipuilu alavatsalla ja kesti useamman tunnin ajan.. Istuminen oli tuskaista seisomisesta ja kävelystä puhumattakaan, teki mieli itkeä vain mutta hammasta purren lasten kanssa touhuillen.. Veristä vuotoa ei ole tullut eilis aamuisen pikkuvuodon lisäksi mutta pelottaa aina vessassa käydä jos verta olisi tullut.. :sad001 pelottaa hirveästi, huomisaamuna ensimmäinen neuvolakäynti, jospa neuvolatäti ymmärtäisi tämän pelon ja osaisi parhaansa mukaan rauhoitella kun miehelle tuntuu turhalta purkautua kun ei ymmärrä..:sorry:

Mulla on ollut myös tuota viiltävää kipua alavatsalla. Ja samoin veristä vuotoa aina silloin tällöin. Olen epäillyt, että nuo kivut olisi kohdun kasvusta johtuvia/lihasten venymistä. Toivottavasti saat neuvolasta tukea ja pääsisit vaikka kurkkaamaan onko pienellä kaikki hyvin. Itse kotiuduin juuri ultrasta, ja kaikki on ainakin toistaiseksi hyvin.

Mulla on ollut myös tuota viiltävää kipua alavatsalla. Ja samoin veristä vuotoa aina silloin tällöin. Olen epäillyt, että nuo kivut olisi kohdun kasvusta johtuvia/lihasten venymistä. Toivottavasti saat neuvolasta tukea ja pääsisit vaikka kurkkaamaan onko pienellä kaikki hyvin. Itse kotiuduin juuri ultrasta, ja kaikki on ainakin toistaiseksi hyvin.

Ihana kuulla että ultraus meni hyvin ja kivuista ja vuodosta huolimatta kaikki oli masuasukilla hyvin :Heartpink täytyy samaa vahvasti toivoa itsekin ja luottavaisin mielin jatkaa niin saisi yön nukuttuakin eikä huominen menisi ihan töttöröö neuvolassa ja töissä iltavuorossa.. Oliko sinulla ar-ultra vai neuvolakäynti jolla ultrattiin Esmi? :)

Takaisin