Oireet

Täällä ollut tänään koko päivän ihan järkky olo... oksettaa, pyöryttää, paleltaa ja janottaa... niin ja itkettää kun 2 isointa muksua on mummolassa, koti on ihan liian tyhjä:(

Onko muilla huimausta? Mulla alkoi noin kuukausi sitten heilumaan päässä ja loppua ei näy. Neuvolasta sanoi että pitäis mennä lääkäriin..

Ahven, täällä huippaa! Tai tuo sun käyttämä "heiluminen" on kyllä just hyvä kuvaus siitä, miten päästä heittää joskus. :D

"Kiva" että muillakin, mietin vaan että onks tää jotain pahaa, ei oo aikaisemmissa raskauksissa ollut koskaan..kuumottaa :-(

Mulla tulee huimausta aamusin etovan olon kanssa, kun verensokerit on alhaalla ja esikoinen on tissillä syömässä. Yleensä on auttanu lasi mehua. Eli on ehkä erilaista huippausta ku muilla..? Edellisessä raskaudessa laski hb aika alas (ei toki niitten viitearvojen alapuolelle, mut ihan hyvän pudotuksen lähtötilanteesta), nii sillon huippas paljonki. Vedin sitte rautaa purkista, vaikka terkkarin mukaan ei ois ollu vielä tarvetta. Kummasti olo koheni :)

Täälä myös huimausta. Ei joka päivä mutta monta kertaa viikossa. Sellanen heiluva olo tulee. Tulee istuessa tai seistessä. En oo mahdottoman häiritsevänä kokenu kun ei oo päivittäistä mutta aion mainita kun neuvolassa käyn ens viikolla.

Viime yönä heräsin jäätävään päänsärkyyn ja tunnin sängyssä pyöriskeltyäni kävin oksentamassa. Ekassa raskaudessa en oksentanut ja tässäkin vasta nyt eka kerta. Koko päivän on ollut tänään sellainen olo, että saa olla varuillaan tuleeko huono olo takaisin. Rv 8+0.

Muokattu viimeksi:
Viime yönä heräsin jäätävään päänsärkyyn ja tunnin sängyssä pyöriskeltyäni kävin oksentamassa. Ekassa raskaudessa en oksentanut ja tässäkin vasta nyt eka kerta. Koko päivän on ollut tänään sellainen olo, että saa olla varuillaan tuleeko huono olo takaisin. Rv 7+7.

Mulla on nyt kans toinen raskaus menossa. Ekassa eto, mut tässä on muutaman kerran pitäny miettiä, lähenkö vauhdilla halailemaan pönttöä. Vielä ei oo onneks tarvinnu. Toivottavasti ei meekään niin pahaksi.

8+1

Mulla on nyt kans toinen raskaus menossa. Ekassa eto, mut tässä on muutaman kerran pitäny miettiä, lähenkö vauhdilla halailemaan pönttöä. Vielä ei oo onneks tarvinnu. Toivottavasti ei meekään niin pahaksi.

8+1

Täällä myös aivan sama homma! Esikoisen raskaus oli ainakin kultaisissa muistoissani paljon kevyempi pahoinvoinnin suhteen...

Mulla on pahoinvointi selkeästi voimistunut ja viikkoja 6+6.
Myös sellainen huimaus ja pyörrytys. Mittasin verenpaineetkin ja oli 103/58. Ihan normiluku mulle. Ees raskausaikana ei sen korkeammalle oo noussut.

Täällä myös sama homma! Esikoista odottaessa en voinut niin pahoin kuin nyt. Silloin vain pikkusen etoi, tai ainakin muistaakseni. :D Nyt pahoinvointi on onnekseni jo helpottanut. Rv 9+5

Tissit, tissit ja tissit! Eivät mahdu mihinkään ja ovat joka päivä erilaiset, muotoiset,näköiset ja tuntuiset. Ainut asia mikä on vakio, niin kipeät ja arat ovat. Pahoinvointia on enää satunnaisesti ja hetkellisesti, ainakun meinaa liian kova nälkä yllättää ja ennen aamupalaa. Mielialahäiriöitä on monenlaisia, nyt kun ajankohtaista alkaa olla labrat, nt-ultra ja pian vatsan kasvu, niin tämä alkaa vissiin konkretisoitua ja siksi itkettää ja naurattaa yhtä aikaa. :)

Alavatsa on iltaisin ollut kipee... Ei tällasta edellisessä ollut ni heti alkaa huolestuttaa. :( rv 6+3

Tosi ikäviä alkuraskauden vuodot :sad001 kun missään ei pääse oikee tarkistuttaa tilannetta koska on niin "normaaleja"
Tsemppiä kaikille niiden kanssa. Kokemuksesta tiedän miten ahdistavaa se on.

Täällä tullu niin huonovointiseksi,että täytyy lähteä ostaan pahoinvointi rannekkeet. Mitään pystynyt oikeen syömää olo on kaamea ja väsymys on älytön.
Kotikin on ku pyörremyrskyn kokenut jaksanut mitään tehdä töiden jälkeen ku hoitaa lapset.:bored:

Nyt pari päivää, kun pahoinvointi on ollut olematonta ja kaikki pahat ajatukset käyty läpi. Totesin kuitenkin tänään että kai sitä pakostakin ollaan vielä raskaana kun KAHVI ei vaan uppoa. Max. 1,5-2 kuppia päivässä saa juotua. Aamuisin koitan sellaisen puolikkaan kupin juoda ettei pääkipu iske. Toivottavasti pieni voisi hyvin <3

Takaisin