Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vatsatauti jyllää. Ei oo kyl enää normaalia raskauspahoinvointia, kun mikään ei pysy sisällä tai helpota oloa. Yöllä kävin 8 kertaa oksentamassa, ja sit koitin aina juoda päälle, ettei ihan kuivuis, mut hetken päästä sekin tuli ylös. Nyt en sit oo oikeen juodakaan uskaltanu, ja olo on hiukan siedettävämpi. Toivottavasti ei enää kauan jatkus ainakaan näin rajuna.
Vatsatauti jyllää. Ei oo kyl enää normaalia raskauspahoinvointia, kun mikään ei pysy sisällä tai helpota oloa. Yöllä kävin 8 kertaa oksentamassa, ja sit koitin aina juoda päälle, ettei ihan kuivuis, mut hetken päästä sekin tuli ylös. Nyt en sit oo oikeen juodakaan uskaltanu, ja olo on hiukan siedettävämpi. Toivottavasti ei enää kauan jatkus ainakaan näin rajuna.
Ja nyt vessassa käydessä tuli paperiin pyyhkiessä vanhaa verta
Minullakin täysin oireetonta, olo on hyvä eikä juuri väsytäkään vaikka tänään taas aikaisin herännyt.. Kahvikin maistuu liiankin hyvin!Mulla ei oo oikeestaan mitään oireita.. rv 10+0. Mutta koitan olla murehtimatta, kun siskoni kertoi ettei hänellä ollut juurikaan alkuraskauden oireita niin olisiko meillä vaan nii hyvät geenit ensi viikolla nt-ultra niin sittenpä nähdään tilanne.
Minä sain tänään pahoinvointi rannekkeet. Piti ottaa heti käyttöön, ainakaan vielä ei auta. Onko muilla kyseisiä rannekkeita käytössä? Auttaako?
Täällä kans pelko hiipii kylään, kun vessassa käydessä pientä rusehtavaa tuhrua tullut nyt muutaman päivän. Ens torstaina ar-ultra, että sitten viimeistään selviää missä mennään :arghh:
Mä vasta löysin uudelleen tänne foorumille ja liityin mukaan tänne syyskuisiin
6+4 on vissiin nyt. Eilisen päivän ja tänäänkin on tullut vähän punertavaa paperiin pyyhittäessä, mutta ei siis esim alushousuihin ollenkaan. Katotaan nyt. Ensi viikon keskiviikkona olis ar-ultra. Toivottavasti olis vaan jotain normaalia vuotelua. Mut esikoisesta tätä ei ollut niin siksikin säikyttää.Minullakin tuli aamulla verta ja pyhittäessä myös, ei ole nyt tullut loppupäivästä niib tilannetta seuraillen.. Välillä alavatsaa vihloo mutta ei kovaa kipuile.. Jospa vuodot oisi meillä molemmilla normaalia alkuraskauden vuotoa millä viikoilla MiisaS oot? Minulla omien laskujen mukaan kai 8+1 (?)
Tervetuloa mukaan Nona! :) millä rviikolla olet menossa? :) minulla tuli vuotoa 4-rviikolla ja tänään aamulla myös, 8rv nyt. Toivottavasti nää ois näitä alkuraskauden normaaleja vuotoja, tsempit sinne Nona ja toivottavasti ar-ultrassa kaikki kunnossa ja sykekin löytyisi! :) minulla ylihuomenna eka neuvola, toivon niiin että ultraisiivat kun on ollut tätä vuotoa ja pelkoja..
Kiitos! :) omien laskujen mukaan olis menossa nyt 6+4 ja tosiaan pari päivää nyt vähän menkkakipuillu. No niin kauan kun ei ihan kirkasta vuotoa ole niin ei varmaan kannata kamalasti stressata ja kun asialle ei kuitenkaan mitään voi tehdä :) kaivelin puhelimesta vanhoja keskusteluja ja sieltä löysin keskustelun missä kertonut kaverille esikoisen raskauden aikaan myös tälläsestä pienestä vuotelusta. Tuli vähän luottavaisempi mieli itelle ! :)
Tsemppiä sulle ekaan neuvolaan! Odotatko ensimmäistä? En oo ihan vielä kerennyt kaikkia keskusteluja lukemaan ni en oo vielä kärryillä että kuka on kuka
Minä sain tänään pahoinvointi rannekkeet. Piti ottaa heti käyttöön, ainakaan vielä ei auta. Onko muilla kyseisiä rannekkeita käytössä? Auttaako?
Hyvä että vanhojen keskustelujen arkistosta tuollainen viesti löytyi, nyt voit olla entistä enemmän luottavaisin mielin kun joillakin vaan joka raskaudessa näitä vuotoja tulee :) ensimmäistä odotan itse, -16 keskenmeno, viime heinäkuussa tuulimuna ja nyt on iiiso toive siitä että kaikki hyvin menisi, täytyy vain toivoa parasta tuulimunatuomio oli kyllä kamala n. rv9:llä..
Ensimmäinen neuvola kyllä jänskättää, ensimmäinen täällä kotipaikkakunnallani kun parin vuoden sisään pari muuttoa eri paikkakunnilla, toivottavasti oisi ihana neuvolatäti