Oireet

Toivottavasti Miisalla on harmitonta vuotoa! Mulla on kans ollut tän koko alkuraskauden pientä vuotoa ja kipua, huomenna ultraan katsoon mikä on tilanne. Jos yhtään lohduttaa niin mulla oli ekassa raskaudessa ihan sama juttu, ja kaikki oli hyvin.

Mulla alkaa tää pahoinvointi oleen jo ihan järkkyä. Pakko oli jäädä tänään saikulle, kun ei vaan jaksa enää. Tänään siis 7+4

Täällä kans pelko hiipii kylään, kun vessassa käydessä pientä rusehtavaa tuhrua tullut nyt muutaman päivän. Ens torstaina ar-ultra, että sitten viimeistään selviää missä mennään :arghh:

Mä vasta löysin uudelleen tänne foorumille ja liityin mukaan tänne syyskuisiin :happy:

Vatsatauti jyllää. Ei oo kyl enää normaalia raskauspahoinvointia, kun mikään ei pysy sisällä tai helpota oloa. Yöllä kävin 8 kertaa oksentamassa, ja sit koitin aina juoda päälle, ettei ihan kuivuis, mut hetken päästä sekin tuli ylös. Nyt en sit oo oikeen juodakaan uskaltanu, ja olo on hiukan siedettävämpi. Toivottavasti ei enää kauan jatkus ainakaan näin rajuna.

Vatsatauti jyllää. Ei oo kyl enää normaalia raskauspahoinvointia, kun mikään ei pysy sisällä tai helpota oloa. Yöllä kävin 8 kertaa oksentamassa, ja sit koitin aina juoda päälle, ettei ihan kuivuis, mut hetken päästä sekin tuli ylös. Nyt en sit oo oikeen juodakaan uskaltanu, ja olo on hiukan siedettävämpi. Toivottavasti ei enää kauan jatkus ainakaan näin rajuna.

Tsemppiä Arvele! Vatsataudilta vaikuttaisi. Meillä oli miehellä viime viikolla yhtä rajuna ja kesti pari vuorokautta. Yhtään mikään ei pysynyt sisällä. Ihmekseni ja onnekseni minä ja esikoisemme vältyttiin taudilta. Kauhulla odotin, milloin poika alkaa oksentaa. Matotkin rullasin jo varalta pois. Ei oo mukava tauti.

Pahoinvointi on alkanut helpottamaan ja tilalle on tullu mahan turvotus. Enään ollut max 2 oksennusta/pvä ja muutama päivä ilman oksennuksia.. toivottavasti ei enteile mitään pahaa.. 9+1

Ei kiva:( mulla oli edellisessä raskaudessa noro ja siihen päälle pahoinvointi niin ei kyllä pariin päivään tarvinnut mitään syyä tai juuakkaan:( teelusikallista ”ripulijuomaa” 15 min välein pysty juomaan eikä tullut ylös! Lapset oli siinä kohtaa onneksi terveenä ja parhaimmassa iskussa....

Mulla ei oo oikeestaan mitään oireita.. rv 10+0. Mutta koitan olla murehtimatta, kun siskoni kertoi ettei hänellä ollut juurikaan alkuraskauden oireita niin olisiko meillä vaan nii hyvät geenit ensi viikolla nt-ultra niin sittenpä nähdään tilanne.

Minä sain tänään pahoinvointi rannekkeet. Piti ottaa heti käyttöön, ainakaan vielä ei auta. Onko muilla kyseisiä rannekkeita käytössä? Auttaako?

Ja nyt vessassa käydessä tuli paperiin pyyhkiessä vanhaa verta :smiley-angry017

Minullakin tuli aamulla verta ja pyhittäessä myös, ei ole nyt tullut loppupäivästä niib tilannetta seuraillen.. Välillä alavatsaa vihloo mutta ei kovaa kipuile.. Jospa vuodot oisi meillä molemmilla normaalia alkuraskauden vuotoa :Heartred millä viikoilla MiisaS oot? Minulla omien laskujen mukaan kai 8+1 (?)

Mulla ei oo oikeestaan mitään oireita.. rv 10+0. Mutta koitan olla murehtimatta, kun siskoni kertoi ettei hänellä ollut juurikaan alkuraskauden oireita niin olisiko meillä vaan nii hyvät geenit ensi viikolla nt-ultra niin sittenpä nähdään tilanne.
Minullakin täysin oireetonta, olo on hyvä eikä juuri väsytäkään vaikka tänään taas aikaisin herännyt.. Kahvikin maistuu liiankin hyvin!

Minä sain tänään pahoinvointi rannekkeet. Piti ottaa heti käyttöön, ainakaan vielä ei auta. Onko muilla kyseisiä rannekkeita käytössä? Auttaako?

Minulla on nuo rannekkeet käytössä ja vievät sen pahimman olon pois. Mutta jos tuntuu, ettei auta, niin voi olla, ettei ne rannekkeet ole täysin oikeassa kohdassa.
Itselläni ainakaan nuo pisteet ei ole siinä kohtaa mitä ohje sanoo, vaan ranteissa on n.5mm lähempänä kämmentä jänteiden peukalon puolella todella kipeät pisteet ja niitä painamalla olo helpottuu hieman. En tiedä mistä johtuu, mutta ei minulla ole jalkapohjienkaan aku-pisteet täsmälleen siinä missä pitäisi.

Täällä kans pelko hiipii kylään, kun vessassa käydessä pientä rusehtavaa tuhrua tullut nyt muutaman päivän. Ens torstaina ar-ultra, että sitten viimeistään selviää missä mennään :arghh:

Mä vasta löysin uudelleen tänne foorumille ja liityin mukaan tänne syyskuisiin :happy:

Tervetuloa mukaan Nona! :) millä rviikolla olet menossa? :) minulla tuli vuotoa 4-rviikolla ja tänään aamulla myös, 8rv nyt. Toivottavasti nää ois näitä alkuraskauden normaaleja vuotoja, tsempit sinne Nona ja toivottavasti ar-ultrassa kaikki kunnossa ja sykekin löytyisi! :):Heartpink minulla ylihuomenna eka neuvola, toivon niiin että ultraisiivat kun on ollut tätä vuotoa ja pelkoja..

Minullakin tuli aamulla verta ja pyhittäessä myös, ei ole nyt tullut loppupäivästä niib tilannetta seuraillen.. Välillä alavatsaa vihloo mutta ei kovaa kipuile.. Jospa vuodot oisi meillä molemmilla normaalia alkuraskauden vuotoa :Heartred millä viikoilla MiisaS oot? Minulla omien laskujen mukaan kai 8+1 (?)
6+4 on vissiin nyt. Eilisen päivän ja tänäänkin on tullut vähän punertavaa paperiin pyyhittäessä, mutta ei siis esim alushousuihin ollenkaan. Katotaan nyt. Ensi viikon keskiviikkona olis ar-ultra. Toivottavasti olis vaan jotain normaalia vuotelua. Mut esikoisesta tätä ei ollut niin siksikin säikyttää.

Tervetuloa mukaan Nona! :) millä rviikolla olet menossa? :) minulla tuli vuotoa 4-rviikolla ja tänään aamulla myös, 8rv nyt. Toivottavasti nää ois näitä alkuraskauden normaaleja vuotoja, tsempit sinne Nona ja toivottavasti ar-ultrassa kaikki kunnossa ja sykekin löytyisi! :):Heartpink minulla ylihuomenna eka neuvola, toivon niiin että ultraisiivat kun on ollut tätä vuotoa ja pelkoja..

Kiitos! :) omien laskujen mukaan olis menossa nyt 6+4 ja tosiaan pari päivää nyt vähän menkkakipuillu. No niin kauan kun ei ihan kirkasta vuotoa ole niin ei varmaan kannata kamalasti stressata ja kun asialle ei kuitenkaan mitään voi tehdä :) kaivelin puhelimesta vanhoja keskusteluja ja sieltä löysin keskustelun missä kertonut kaverille esikoisen raskauden aikaan myös tälläsestä pienestä vuotelusta. Tuli vähän luottavaisempi mieli itelle ! :)
Tsemppiä sulle ekaan neuvolaan! Odotatko ensimmäistä? En oo ihan vielä kerennyt kaikkia keskusteluja lukemaan ni en oo vielä kärryillä että kuka on kuka :woot:

Kiitos! :) omien laskujen mukaan olis menossa nyt 6+4 ja tosiaan pari päivää nyt vähän menkkakipuillu. No niin kauan kun ei ihan kirkasta vuotoa ole niin ei varmaan kannata kamalasti stressata ja kun asialle ei kuitenkaan mitään voi tehdä :) kaivelin puhelimesta vanhoja keskusteluja ja sieltä löysin keskustelun missä kertonut kaverille esikoisen raskauden aikaan myös tälläsestä pienestä vuotelusta. Tuli vähän luottavaisempi mieli itelle ! :)
Tsemppiä sulle ekaan neuvolaan! Odotatko ensimmäistä? En oo ihan vielä kerennyt kaikkia keskusteluja lukemaan ni en oo vielä kärryillä että kuka on kuka :woot:

Hyvä että vanhojen keskustelujen arkistosta tuollainen viesti löytyi, nyt voit olla entistä enemmän luottavaisin mielin kun joillakin vaan joka raskaudessa näitä vuotoja tulee :) ensimmäistä odotan itse, -16 keskenmeno, viime heinäkuussa tuulimuna ja nyt on iiiso toive siitä että kaikki hyvin menisi, täytyy vain toivoa parasta:Heartpink tuulimunatuomio oli kyllä kamala n. rv9:llä..
Ensimmäinen neuvola kyllä jänskättää, ensimmäinen täällä kotipaikkakunnallani kun parin vuoden sisään pari muuttoa eri paikkakunnilla, toivottavasti oisi ihana neuvolatäti :happy:

Mulla on nyt ollu noin pari viikkoa käytössä rannekkeet. Vie mulla sen pahimman olon pois eikä tuu oksenneltua niin paljon. Mut kuitenkin huono ja oksettava olo päivittäin ja semmosta tyhjän yökkimistä. Ihan huippua on kuitenkin et ei tarvii oksennella ihan niin kovasti ku ennen rannekkeiden käyttöön ottoa. :)

Toivottavasti alkais sullakin auttamaan. :)

Mulla oli rannekkeet tässäkin raskaudessa, mutta ei mitään apua. Joku mainitsi, että pahoinvoivat kokeilkaa vaihtaa vitamiinimerkkiä, eipä auta kun ei niitä vitamiinejakaan ole pystynyt syömään. Hyvä jos joku on avun löytänyt merkin vaihdosta, voi kun löytyiskin joku "oikotie" pois tästä pahoinvoinnista

Hyvä että vanhojen keskustelujen arkistosta tuollainen viesti löytyi, nyt voit olla entistä enemmän luottavaisin mielin kun joillakin vaan joka raskaudessa näitä vuotoja tulee :) ensimmäistä odotan itse, -16 keskenmeno, viime heinäkuussa tuulimuna ja nyt on iiiso toive siitä että kaikki hyvin menisi, täytyy vain toivoa parasta:Heartpink tuulimunatuomio oli kyllä kamala n. rv9:llä..
Ensimmäinen neuvola kyllä jänskättää, ensimmäinen täällä kotipaikkakunnallani kun parin vuoden sisään pari muuttoa eri paikkakunnilla, toivottavasti oisi ihana neuvolatäti :happy:

Varmasti jännittää :) mullakin tuulimuna -15 ja se oli kyllä ihan hirveetä. Sen jälkeen raskauduinkin pian ja jotenki sitä vaan oli tunne, että nyt on kaikki hyvin vaikka jännittikin eka ultra. Siitä syntyi sitten terve esikoispoika <3
Tsemppiä sulle neuvolaan ja toivotaan, että sulla siellä pieni on kyydissä ja pysyy mukana!

Takaisin