Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä paino tippunut 79,8kg:sta 74,1 kg:een. Viimisen viikon oon maannut sairaalassa tipassa hyperemeesin kourissa. Tää on ehkä kamalin sairaus minkä tiiän. Ketoaineet ollu neljällä plussalla aamulla
Tiutiutiu ja Miiskunaksu - täällä on kans melkoisia unia! Toissayönä olin keskellä sotaharjoitusta menossa mukana. :D
Aamupäivästä töissä alkoi viiltävä kipuilu alavatsalla ja kesti useamman tunnin ajan.. Istuminen oli tuskaista seisomisesta ja kävelystä puhumattakaan, teki mieli itkeä vain mutta hammasta purren lasten kanssa touhuillen.. Veristä vuotoa ei ole tullut eilis aamuisen pikkuvuodon lisäksi mutta pelottaa aina vessassa käydä jos verta olisi tullut.. pelottaa hirveästi, huomisaamuna ensimmäinen neuvolakäynti, jospa neuvolatäti ymmärtäisi tämän pelon ja osaisi parhaansa mukaan rauhoitella kun miehelle tuntuu turhalta purkautua kun ei ymmärrä..
Kuinka paljon teillä on tippunut paino alkuraskauden pahoinvoinnin takia? Mulla nyt reilun viikon aikana tippunu 3kg, joka on 5% mun painosta. Missä vaiheessa pitää tosissaan huolestua?
Miten sulla meni neuvolakäynti Lovehearts? Saitko yhtään mielenrauhaa?
Zobe: tulin juuri neuvolasta, ja terkka sanoi, että max 5% saa paino pudota. Sitten otetaan labrassa arvot ja katsotaan tipan tarvetta. Joten, jos et ole vielä ollut yhteydessä neuvolaan niin suosittelen soittamaan. Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa!