Oireet

Mulla sahaa tunteet laidasta laitaan tosin oon nyt ollut 37h hereillä. Näin ailahteleva en oo ollut aikoihin.

Mä kiehuin tänään tuolla hangessa ku joku oli parkissa (siellä autossa sisällä istumassa) lidlin parkissa kävelytien kohdalla. Siinä ei siis oo oikeesti parkkiruutua, ja mä olin rattaitten kanssa liikkeellä. Yritin viittoa sitä pois siitä, mutta jouduin kiertämään toista kautta. Ja sain siinä sitte aikaseksi pahan olon, ku rehkin itteni hikeen. Mur.

Sori tuun avautuu tänne mut tänään on ollu ihan kauhee päivä :sad001 Vuodot vaan paheni aamupäivällä ja soitin neuvolaan niin pelkän puhelun perusteella tuomitsivat keskenmenoks. Iltaa kohti kuitenki vuoto taas niukkeni ja doppler rekisteröi taas korkeita sykkeitä ni varasin sit varmuuden vuoks ens tiistaille ultran yksityiselle. Saa nyt nähdä miten tässä käy mut ei hyvältä vaikuta :sorry:

Voi ei Luruh! Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Kuinka runsaita sun vuodot ovat olleet? Onko ollut kipuja?

Tsemppiä Luruh! Toivottavasti vuodoille olisi jokin muu selitys. Kuitenkin sykkeet löytyy.. :Heartred

Sellaista menkkamaista jomotusta oli eilen ja nyt aamulla. Vuoto oli kun ois ollu menkat mut illalla tuli vaan pyyhittäessä. Pitää nyt vaan odotella sinne tiistain ultraan et miten tässä käy. :sad001

:( Voi ei, Luruh! Onneksi se ultra on jo melko pian. Sykkeiden löytymisen luulisi kuitenkin olevan hyvä asia.

Täälä myös tää järkyttävä pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu. Eilinen meni taas niin että oksensin aamusta iltaan kaiken pihalle mitä söin. Illalla pysy sisällä niinkin terveellinen vaihtoehto kuin makarooni ja ketsuppi..

Väsymys helpotti tossa välissä mut nyt on taas pahentunut sekin. En vapaa aikana paljon muuta teekään ku nukun..

Väsymyksen ja pahanolon uusimmaks kaveriks on rantautunut se että kaikki ottaa päähän. Miehelle jo eilen selitin että ei johdu siitä tai kenestäkään muusta tää et koko ajan oon naama rutussa vaa ihan puhtaasti tää oma olo vetää hermon kireelle. Onneks mies on ymmärtäväinen.

Tsemppiä Luruh, toivottavasti sielä olis pikkukaverilla kaikki hyvin ja vuoto harmitonta.

Luruh ❤️

Täällä riesana jatkuva kylmyys, ihan jäässä koko ajan. Saunaa pitää lämmittää tiuhaan niin saa siellä käydä lämmittelees Lievää huono vointisuutta jos ateria rytmit ei pysy, onneksi työ pitää huolen säännöllisestä ruokailusta.
Eilen iskin sellainenkin itkuiltapäivä, katselin suomilovee ja itkin, juttelin lasten kanssa puhelimessa ja puhelun päätteeksi itkin. (tytöt ensimmäistä vuoroviikkoa isällään niin iski tajuntaan) Yleensä olen herkkä itkemään mutta nyt vielä herkemmin. Ja teinpäs siinä illalla yhden testinkin kun ei sitä oikein tahdo todeksi uskoa vaikka kroppa kyllä muistuttelee.❤️

Voimia Luruh!

Täällä oireet nyt lähes olemattomat. Aamulla tulin tiputukseen ja sen (+pahoinvointilääkityksen) ansiosta huono olo on poissa, ainakin hetken.

Kuvittelin, etten huomaa muita oireita pahoinvoinnilta, mutta tässä päivän aikana olen todennut ettei niitä taida edes olla.

Väittäisin että kaikki ei ole kunnossa, jos en olisi juuri eilen itse nähnyt ultrassa sitä pientä sydäntä. Joten taidankin olla vain onnellinen tästä hetken oireettomasta olosta ja jatkaa voivottelua myöhemmin. :wink

Takaisin