Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli viimeisin sama. Kyllä otti päähän. Kalliita testejä.Joo mäkin tilasin ja aamulla tein... ja suutari oli, ei edes vilkuttavat sitä testi käynnissä symbolia
No hitto, varmasti harmittaa kun testi on vielä niin kalliskin. Saakohan siitä rahat takaisin jos on viallinen?Joo mäkin tilasin ja aamulla tein... ja suutari oli, ei edes vilkuttavat sitä testi käynnissä symbolia
Saanko kysyä, miksi vielä testailette? :)
Mä kans!Mä tilasin raskauskeijusta :)
Aika mielenkiintoista, että haluavat takaisin Mä en jaksanut valittaa ja enää ei kehtaa, kun se oli joskus tammikuun alussa. Ois pitänyt. Samasta paikasta minäkin tilasin.Superpipsa ja kamomilla saan uuden testin tilalle, haluaavat että laitan ton KÄYTETYN takas (ällöö )
No jospa se uus tulis ma ja siihen tulis se 3+ vihdoinkin rv 7 aattona...
Täällä nyt alkaa kääntymään tuonne tiputukseen puolelle tämä pahoinvointi. Soittelin juuri lääkäriaikaa itselleni, kun olen viimeeks syönyt 1,5 viikkoa sitten oikeaa ruokaa ja edellisen kerran mikään kestänyt sisällä maanantaina.
Edellisen 3 vuorokauden aikana ei ole ollut hetkeäkään hyvä olo.
Olen aiemmatkin raskaudet oksentanut, mutta en muista, että se olisi ollut näin kamalaa. Olen aiemmin kuitenkin edes jotenkin pystynyt toimimaan ja iltaisin syömään vähän.
Eilen suihkussa käynti vaati jo tuolin ja miehen auttamaan kun en jaksa seisoa niin pitkää aikaa, että saisin hiukset pestyä.
6+2
Suosittelen sua hakeutumaan alueesi päivystykseen ja siellä kerrot tilanteen. Täällä tänään tiputuksesta kotiutunut mutta taas tuli lähtö sairaalaan kun vieläkään ei pysy mikään sisällä.
Voimia kyllä me tästä pahoinvoinnista selvitään, täällä menossa nyt 9+4
Voi hurjaa kun teillä on rankkaa ton pahan olon kanssa hurjasti voimia!
Nyt tuntuu tosi tyhmälle piipittää mun super vähäisestä etomisesta