Oireet

Vihdoin digitestit tuli ja tulos oli oikein mieluinen, raskaana 3+ :joyful: Juuri niin kuin pitääkin tässä vaiheessa olla. Sain ainakin hetkeksi mielenrauhan.

Liitteet

• IMG_20180131_213850__01.jpg
    IMG_20180131_213850__01.jpg
    737.2 KB · Katsottu: 35
Joo mäkin tilasin ja aamulla tein... ja suutari oli, ei edes vilkuttavat sitä testi käynnissä symbolia :(

Joo mäkin tilasin ja aamulla tein... ja suutari oli, ei edes vilkuttavat sitä testi käynnissä symbolia :(
No hitto, varmasti harmittaa kun testi on vielä niin kalliskin. Saakohan siitä rahat takaisin jos on viallinen?

Onko kellään alkanut pahoinvointi hellittää? Millä viikolla?

T.epätoivonen pöntönhalaaja joka toivoo valoa tunnelin päähän :shy:

Superpipsa ja kamomilla saan uuden testin tilalle, haluaavat että laitan ton KÄYTETYN takas (ällöö :p )
No jospa se uus tulis ma ja siihen tulis se 3+ vihdoinkin rv 7 aattona...

Minäkin taidan pistää vielä digitestin tilaukseen, on niin epävarma fiilis tämän oireettomuuden keskellä että varmistus tulisi tarpeeseen..:oops: tilaatteko te tuolta kotitesti.fi sivustolta? :)

Superpipsa ja kamomilla saan uuden testin tilalle, haluaavat että laitan ton KÄYTETYN takas (ällöö :p )
No jospa se uus tulis ma ja siihen tulis se 3+ vihdoinkin rv 7 aattona...
Aika mielenkiintoista, että haluavat takaisin :hilarious:Mä en jaksanut valittaa ja enää ei kehtaa, kun se oli joskus tammikuun alussa. Ois pitänyt. Samasta paikasta minäkin tilasin.

Täällä nyt alkaa kääntymään tuonne tiputukseen puolelle tämä pahoinvointi. Soittelin juuri lääkäriaikaa itselleni, kun olen viimeeks syönyt 1,5 viikkoa sitten oikeaa ruokaa ja edellisen kerran mikään kestänyt sisällä maanantaina.
Edellisen 3 vuorokauden aikana ei ole ollut hetkeäkään hyvä olo.
Olen aiemmatkin raskaudet oksentanut, mutta en muista, että se olisi ollut näin kamalaa. Olen aiemmin kuitenkin edes jotenkin pystynyt toimimaan ja iltaisin syömään vähän.

Eilen suihkussa käynti vaati jo tuolin ja miehen auttamaan kun en jaksa seisoa niin pitkää aikaa, että saisin hiukset pestyä.

6+2

Suosittelen sua hakeutumaan alueesi päivystykseen ja siellä kerrot tilanteen. Täällä tänään tiputuksesta kotiutunut mutta taas tuli lähtö sairaalaan kun vieläkään ei pysy mikään sisällä.

Voimia :Heartred kyllä me tästä pahoinvoinnista selvitään, täällä menossa nyt 9+4

Suosittelen sua hakeutumaan alueesi päivystykseen ja siellä kerrot tilanteen. Täällä tänään tiputuksesta kotiutunut mutta taas tuli lähtö sairaalaan kun vieläkään ei pysy mikään sisällä.

Voimia :Heartred kyllä me tästä pahoinvoinnista selvitään, täällä menossa nyt 9+4

Äsken juuri palasin kotiin, kun terveyskeskuslääkäri lähetti päivystykseen. Tutkittiin ja sain pahoinvointilääkkeet, kieltäydyin jäämästä yöksi kun verikokeet oli suht ok, joten tippaan vasta huomenna aamusta, jos ei nesteet kestä sisällä.

Voimia sinullekin :Heartred ja kaikille muillekin, jotka joudutte hurjaa pahoinvointia kestämään! Onneksi kestetään tätä hyvästä syystä:happy:

Voi hurjaa kun teillä on rankkaa ton pahan olon kanssa :( hurjasti voimia!
Nyt tuntuu tosi tyhmälle piipittää mun super vähäisestä etomisesta o.O

Voi hurjaa kun teillä on rankkaa ton pahan olon kanssa :( hurjasti voimia!
Nyt tuntuu tosi tyhmälle piipittää mun super vähäisestä etomisesta o_O

Anna tulla. Mun mielestä koska jokaisella on omanlaisensa raskaus niin jokainen voi kyllä valittaa omista oireistaan oli ne sitten pieniä tai isoja. Täällä nytkin maataan päivystysosastolla ja odotetaan lääkäriä että mitäs nyt tehdään.

Huh, tuota teidän pahoinvointia! Voimia!! Minä marmatan ja tuskittelen, kun housut ei mahdu jalkaan.. pientä etomista, väsyä, limakalvot kuivuu ja mahtavaa turvotusta. Siinä oireet.

Täällä jotenki tosi kiukku herkkä ärsyttää tosi moni asia saatika vastoinkäymiset tuntuu niin isoilta, että pääräjähtää. Normaalisti aika rauhallii tapaus. Mieskin sanoi että alkaa taas huomaa että oon raskaana.

Takaisin