Oireet

Ei hitsi tätä palelua... mä oon ihan syvä jäässä vaikka istun 2 viltin alla tee kupponen sylissä ja villasukat jalassa...
rv 5+5

Mullaki oli alussa palelua, nyt tällä viikolla on se pahin syvä jäätyminen helpottanut ja jäljellä on enään mun normaali palelu :) rv 8+1

Ite täs mietin koska nää tissit lakkaa jomottamasta ja tää oksentelu loppuu :D Rv8+5 Väsymys on onneks hiukan hellittäny

Ilta pahoinvointi on rantautunut tänne. Jo kahtena iltana alkanut etoamaan. Edellisissä kuvotti ja oksetti aamupäivisin. Toisaalta jos näin jatkuu niin pystyy töissä olemaan normaalisti.

Täällä viimeyönä käyty nieleskelemässä vessan lattialla. Miten voi keskellä yötä herätä oksutukseen :depressed: Söin banaanin väkisin ja pysyi kaikki sisällä. Nyt on aamulla olo kuin ois koko yön oksentanut. Töihin on silti mentävä!

Kivaa päivää kanssa oireilijoille!

Itsekin viime yönä heräsin yökkimään, muutama kuiva voileipäkeksi nassuun ja takaisin nukkumaan. Mietin ihan samaa, miten siihen voi herätä? [emoji21] Aamulla näkyi komeat silmäpussit kun unen laatu vissiin ollut vähän heikkoa. Onneksi on etäpäivä, ei tartte sen ihmeempiä edustaa.

Mä nukahdin vasta myöhään kun pahoinvointi iski. Lisäksi heräsin taas yöllä vessaan ja iski hirveä nälkä. Vasta kun söi jotain pientä pystyi taas nukkumaan. Luulisi, että yöllä väsyttää niin paljon, ettei turhaan heräile. Tai edes nukahtaisi heti vessa reissun jälkeen.

Hemmetti kun oon niin poikki! Kaupassa käyty, eskaria kuskattu ees taas ja vielä pitäis jaksaa koht lähtee yhden hammaslääkäriin... mä oon niin poikki!!! Eikä tietysti apua missään, ukko on rassaamassa autoaan :(
Sit menin tekemään sen clearbluen viikko testin ja se näyttää edelleen viikoiksi 2-3 ja huomenna alkaa rv 6... huolettaa!!! Tilasin netistä uuden testin kun en enää kehtaa apteekista ostaa! Asutaan niin pikkusella kylällä ja aina sama farmaseutti kassalla...

Hemmetti kun oon niin poikki! Kaupassa käyty, eskaria kuskattu ees taas ja vielä pitäis jaksaa koht lähtee yhden hammaslääkäriin... mä oon niin poikki!!! Eikä tietysti apua missään, ukko on rassaamassa autoaan :(
Sit menin tekemään sen clearbluen viikko testin ja se näyttää edelleen viikoiksi 2-3 ja huomenna alkaa rv 6... huolettaa!!! Tilasin netistä uuden testin kun en enää kehtaa apteekista ostaa! Asutaan niin pikkusella kylällä ja aina sama farmaseutti kassalla...

Mä sain digiin 3+ vasta 5+6 aamupissasta. Tänään käytiin ar-ultrassa ja siellä se meidän pikkuinen Pau kuitenkin köllötti ja sydän sykki :Heartred joten ei hätää!

Mä sain digiin 3+ vasta 5+6 aamupissasta. Tänään käytiin ar-ultrassa ja siellä se meidän pikkuinen Pau kuitenkin köllötti ja sydän sykki :Heartred joten ei hätää!

Nouseeko muuten tuulimunaraskaudessa digitestin viikot samalla tavalla kuin normaalissa? Mä edelleen harkitsen ar-ultraa, niin sais sen tuulimunan suljettua pois ja sitten jännittäis enää vaan, että pysyykö sikiö matkassa loppuun asti.

Äippäx5: mullakin näytti digi 5+0 2-3 viikkoa ja sitten muutama päivä myöhemmin olikin jo 3+. Älä siis vielä murehdi <3

Marce86: tsemppiä vuodon kanssa, toivottavasti on harmitonta!

Tänne rantautu pahoinvointi flunssan myötä. Koko ajan etoo ja yökötyttää, kerran tullut oksennus. Onneks ruoka vielä jotenkin maistuu.. Tsemppiä kaikille oireiden/oireettomuuksien kanssa!

Kiitos tsempeistä! Ressaa vaan kun huomenna tosiaan alkaa rv 6 o.O tein kyl testin 2-3h pidätyksellä, eikä ollu aamupissa... noh jospa kaikki olis hyvin :)
Marce toivotaan että vuoto olis harmitonta!

Täällä oireena en etova olo iltaisin. Onneksi kuitenkin vain kerran tullut ylös. Lisänä tähän vielä aivan järkyttävä närästys (raskaus pahentaa näköjään mulla refluksia todella paljon). Nenä joka aamu tukossa ja pää jumalattoman kipeä koko ajan.

Meinasi tänään äitipolilla mennä hermo kun jonkun miehellä todella nirskuvat kengät että oikeesti pahaa teki tän päänsäryn kanssa. Onneksi pidin kumminkin suuni kiinni enkä ruvennut tälle tuntemattomalle rähjäämään.

Voi Marce, toivottavasti on harmitonta vuotoa. Tuleeko paljon vai vähän? Onko hyytymiä? Tsemppiä <3

Pe-la yönä pääsin ensimmäistä kertaa makaamaan vessan lattialla pari tuntia. Koko viikonlopun on ollut todella huono olo, mutta oksensin vain pari kertaa. Onneksi kahden samanlaisen raskauden jälkeen tiedän hyvin mitä missäkin kohtaa pitää tehdä ja millä saa huonoa oloa helpotettua, ainakin teoriassa. Herään kyllä keskellä yötäkin huonoon oloon ja nukkumisesta ei meinaa tulla mitään.

Lisäksi paleltaa, väsyttää ja on nälkä ja jano.

En voi juoda vettä, kun käy oksettamaan. Kaikki mehu ja sokeri närästää. Ainut sopiva juoma on jääkylmä maito, vähän herättää työpaikalla ihmetystä :grin

Helpotusta oloon kyllä odottelen, onneksi tietää mikä odottaa 8 kuukauden päässä, niin kyllähän sitä selviää vaikka mistä.:Heartred

Tänään rv 5+6

Täällä se öisin vaivaava vatsakipu ilmeisesti oliki närästystä, kun kaks yötä nyt ollut kivutonta. Siis pe aloitin sen esomeprazolin syönnin. Terkkari sanoi tänään, että tuota voi syödä huoletta läpi raskauden. Eipä kyllä närästys oo ikinä ennen oireillut näin kovana vatsa kipuna. Mikä vielä parasta, ei oo tarvinnut enää perjantain jälkeen oksentaa! Etova olo ja väsy on edelleen, mutta paljon helpompi jo olla.
Toivottavasti marce86 vuoto on harmitonta!

Mulla nyt vissiin 5+4 ja digi näytti 2-3... Itekin aloin miettiä et pitäiskö näyttää jo enemmän. Mut en kans tehnyt aamupissasta ja vaan parin tunnin pidätyksellä. Täytyy toinen digi tehdä sit loppuviikosta.

Anteeksi että tunkeilen mutta digi on ensinnäkin täysin luotettava vain aamupissasta ja toisekseen se näyttää viikot hedelmöittymisestä. Eli aina kaksi viikkoa vähemmän kuin menkoista laskettuna. Hyvinkin voi siis 5+ viikolla näyttää vielä 2-3 jos menkoista laskettuna on heittoa.

Takaisin