Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hemmetti kun oon niin poikki! Kaupassa käyty, eskaria kuskattu ees taas ja vielä pitäis jaksaa koht lähtee yhden hammaslääkäriin... mä oon niin poikki!!! Eikä tietysti apua missään, ukko on rassaamassa autoaan
Sit menin tekemään sen clearbluen viikko testin ja se näyttää edelleen viikoiksi 2-3 ja huomenna alkaa rv 6... huolettaa!!! Tilasin netistä uuden testin kun en enää kehtaa apteekista ostaa! Asutaan niin pikkusella kylällä ja aina sama farmaseutti kassalla...
Mä sain digiin 3+ vasta 5+6 aamupissasta. Tänään käytiin ar-ultrassa ja siellä se meidän pikkuinen Pau kuitenkin köllötti ja sydän sykki joten ei hätää!
Ei hyytymä. Niukkaa vuotoa ja lievää menkka jomotusta.Voi Marce, toivottavasti on harmitonta vuotoa. Tuleeko paljon vai vähän? Onko hyytymiä? Tsemppiä
Mulla nyt vissiin 5+4 ja digi näytti 2-3... Itekin aloin miettiä et pitäiskö näyttää jo enemmän. Mut en kans tehnyt aamupissasta ja vaan parin tunnin pidätyksellä. Täytyy toinen digi tehdä sit loppuviikosta.Hemmetti kun oon niin poikki! Kaupassa käyty, eskaria kuskattu ees taas ja vielä pitäis jaksaa koht lähtee yhden hammaslääkäriin... mä oon niin poikki!!! Eikä tietysti apua missään, ukko on rassaamassa autoaan
Sit menin tekemään sen clearbluen viikko testin ja se näyttää edelleen viikoiksi 2-3 ja huomenna alkaa rv 6... huolettaa!!! Tilasin netistä uuden testin kun en enää kehtaa apteekista ostaa! Asutaan niin pikkusella kylällä ja aina sama farmaseutti kassalla...