Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ihan samat oireet! Olisin voinut kirjoittaa täsmälleen samoin sanoin. Kuva kuulla että jollain on sama tilanne ja meillä vielä tismalleen samat viikot 5+1!Vähän samoja ajatuksia nousee täälläkin.. melkoisen oireettomana mennään. Välillä vähän kuvottaa (syömisen jälkeen lähinnä), jano on, palelee järkysti, otsassa on yhtäkkiä finnejä (ikinä en otsaan näppyjä ole saanut, niin pakko olla oire :D) ja alamahaa nipistelee ja juilii..siinä kaikki. No, odotellaan rauhassa... Tai ainakin yritetään..
Mulla ihan samat oireet! Olisin voinut kirjoittaa täsmälleen samoin sanoin. Kuva kuulla että jollain on sama tilanne ja meillä vielä tismalleen samat viikot 5+1!
Täällä välillä miettinyt, että onko kaikki ok, kun tuntuu ettei oireita oo "tarpeeksi". Helpottavaa lukea, miten erilaisia oireita täällä on (oireetonta/paljon oireita), ettei tarvitse ylimäärästä stressiä ottaa oireista tai niiden puuttumisesta itsellä rinnat niin kipeät, että heräilen yöllä aina kun vaihdan kylkeä Viikkoja 6+6 nyt ja ylihuomenna varhaisultraan katsomaan onko kaikki ok
Itse olen ollut pari viikkoa kovin väsynyt ja ihan terveenä ollut. Kuuluu ilmeisesti asiaan :)Jäätävää tämä väsymys.. Tekisi mieli nukkua vain koko ajan.. Johtuu toki varmasti tästä flunssapöpöstä ja sairaana olosta mutta jännityksellä odottaen mitä huomisesta työpäivästä tulee