Oireet

Täällä meneillään melko oireeton jakso. Vaikee uskoo et vois päästä näin helpolla ja et kaikki ois hyvin.. Tällä hetkellä vaan jano ja tissit kosketusarat. Ei väsytä, ei tee pahaa, ei turvota. Onneks on enää reilu viikko varhaisultraan niin pääsee tarkistaan et onko siellä ketään.. nyt 6+1

Älkää muuta sanoko!:sad001 Oon melko positiivinen ollu koko ajan mut sit välil tulee semmosia pelko aaltoja. Niikun aikasemmin jo sanoin et tavallaan toivois samaa oksennus maratonia kun esikosta kun se jotekin tois lohtua et kaikki on hyvin. On oireita, mutta jotenki niin erilaista. Eka tuntu niin samalta kun esikon raskaus mut nyt kuitenki on jo ihan erilainen kun esikon raskaus että syksyn keskenmenonen raskaus.:sorry:

Täällä meneillään melko oireeton jakso. Vaikee uskoo et vois päästä näin helpolla ja et kaikki ois hyvin.. Tällä hetkellä vaan jano ja tissit kosketusarat. Ei väsytä, ei tee pahaa, ei turvota. Onneks on enää reilu viikko varhaisultraan niin pääsee tarkistaan et onko siellä ketään.. nyt 6+1

Vähän samoja ajatuksia nousee täälläkin.. melkoisen oireettomana mennään. Välillä vähän kuvottaa (syömisen jälkeen lähinnä), jano on, palelee järkysti, otsassa on yhtäkkiä finnejä (ikinä en otsaan näppyjä ole saanut, niin pakko olla oire :D) ja alamahaa nipistelee ja juilii..siinä kaikki. No, odotellaan rauhassa... Tai ainakin yritetään..

Onko täällä ketään jolla ei olis tissit kipeenä eikä turvonnu?
Itseä mietityttää kun ei mtn poikkeavaa tunnetta rinnoissa.
Muissa raskauksissa ollu niin kipiät että ihan suihku sattuu.

Mulla ei oo kipeät tissit, mutta täydemmät ne jotenkin on.. tosin oon imettänyt kuopusta vielä, joten luulen että kivuttomuus johtuu siitä.. toivottavasti..

Tissit on melko normaalit hiukan ehkä herkemmät kuin normaalisti.

Miiskunaksu, täällä yksi, jolla rinnat ei arista. Parina päivänä nännit ollut hieman arat ja eilen puristaessa (:laughing002) oikea rinta aristi. Nyt ei puristaminen ei arista.

Aika oireetonta oloa elellään. Tosin niin oli viime raskaudessakin. Viime raskauteen erona on, että menkkapäänsärkyä oli ja välillä tuntuu vieläkin. Alaselkä on myös vähän kipeä. Näitä ei siis mun mielestä viimeksi ollut ollenkaan. Lisäksi tissit vähän arat, repäisykipuja tuntuu ajoittain ja väsyttää normaalia enemmän.
Vähän kyllä pelottaa kun viime raskaudessa olin tosiaan melko oireeton ja nyt tuntuu oireita paljon enemmän. Viime raskaus meni siis hyvin loppuun asti ni onko tässä nyt sit jotain häikkää kun oireita näin paljon enemmän.
Huvittavaa kun joku stressaa oireettomuudesta ja sit ite stressaan siitä kun on oireita :grinMut niin vaan ovat erilaisia kaikkien kehot ja oireet.

Mulla on koko ajan suussa semmonen paha metallimainen maku. Vettä en pysty juuri juomaan, koska se maistuu ihan samalle. Tämä ällöttävä maku varmaan osaltaan aiheuttaa mulle etovaa oloa. Rv 8+4

Muokattu viimeksi:
Olis kiva jos kaikki muistais aina laittaa raskausviikot mukaan kommentteihin niin olis mukava seurata missä kohtaa kellekkin tulee tiettyjä oireita!

Mulla rintojen tuntemukset vaihtelee. Eilen ei tuntunut mitään ja oli ihan pehmeät ja tänään taas aristaa ja on kiinteemmän tuntuset.. Varmaan ihan normaalia jos oireet vaihtelevatt :) 7+6 (8)

Neuvolan mukaan oon päivää eellä ku mitä toi mun kuukautiskalenteri ja tää vau raskauslaskuri antaa...

Hämmästyttävän oireeton jakso meneillään täälläkin. Jopa niin että oli haettava digitesti vielä apteekista ja tsekattava tilanne viikkojen suhteen :-D Nyt viime menkkojen alkamispäivästä laskien rv 5+4 ja digimittari antoi aamulla tuloksen 3+, eli pitäisi olla ok :-)

On tää kyllä jännää, en esikoisen kanssa ollut yhtään tällainen hysteerikko oireiden ym. suhteen..

Jospa tää flunssa pian helpottaisi niin pääsisi tutkailemaan ihan kunnolla onko niitä oireita vaiko ei.. :oops: rinnat ei arista enää itselläkään mutta menkkamaista juilimista edelleen ajoittain. Etovaa oloa odotellen, pian pitäisi jo 6+0 omien laskujen mukaan poksua..:rolleyes:

Hämmästyttävän oireeton jakso meneillään täälläkin. Jopa niin että oli haettava digitesti vielä apteekista ja tsekattava tilanne viikkojen suhteen :-D Nyt viime menkkojen alkamispäivästä laskien rv 5+4 ja digimittari antoi aamulla tuloksen 3+, eli pitäisi olla ok :-)

On tää kyllä jännää, en esikoisen kanssa ollut yhtään tällainen hysteerikko oireiden ym. suhteen..

Mulla on ihan sama suunnitelma. En saa rauhaa, joten digi se on haettava.. tänään 5+1 ja viime lauantaina näytti digi 2-3vk..

Mulla on ihan sama suunnitelma. En saa rauhaa, joten digi se on haettava.. tänään 5+1 ja viime lauantaina näytti digi 2-3vk..

Kyllä oman mielen rauhoitti ainakin tuo testaus, jos voisi pikkuhiljaa hyväksyä että tämä raskaus voi olla ihan erilainen kuin eka. Liian helposti lähtee heti vertailemaan..

Tulihan se pahoinvointikin kuvioihin. Alkuviikolla neuvolantädille ihmettelin, kun se on loistanut poissaolollaan, mut heti samana iltapäivänä alkoi yököttää ja seuraavana päivänä kotiin tullessa piti rynnätä saman tien oksentamaan, kun haistoin rempan käryt. Näin siis viikolla 9.

Täällä myös seesteinen hetki menossa, hieman yököttää ja varsinkin kun on limaa kurkussa. Hieman huolestuttaa tämä seesteisyys kun sen ultrankin joutui perumaan.

Kohtua jomottelee täälläkin! Rinnat kipeilee ja välillä taas ei. Tänään on tullut siivottua koti katosta lattiaan levon sijaan.. hah. Enemmänkin tuntuu että energiaa riittää ihan liikaa enempi kuin yleensä’

Takaisin