Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meille näköjään tulee toinen Otrivin vauva, nenä meni viime viikolla tukkoon, niin että ei henki kulje. Näin oli viime rakkaudessakin, eikä mitään syytä löytynyt. Eikä mikään muu kuin Otrivin auttanut.
Täälläkin olo on kamala,ollut koko viikon. Väsyttää,tekee huonoa ja mitään ei oikein saa alas. Mutta jos ei syö niin tulee entistä pahempi olo. Jogurtti ja vaalea leipä on miltei ainoot,mitkä ei yökötä. Ja hedelmät (onneks!). Maha on niin turvoksissa,että luulis puolivälin häämöttävän niin.. ja naama kukkii finnejä täynnä pahemmin kun teinivuosina. Ei kovin hehkeä olo siis...
Eikä! Kohtalontoveri! :) tai siis ei mulla vielä oo nenä tukos, mutta ekassa oli! Ja otrivin
Mulla tuli tänään aamulla tosi kovat menkkakivut, jotka kesti muutaman tunnin. Vieläkin välillä vähän aristaa vatsaa. Pelottaa että taasko tässä käy huonosti. Onko muilla noita menkkakipuja? Voikohan ne olla ihan vaarattomia?
5+0
Mulla tuli tänään aamulla tosi kovat menkkakivut, jotka kesti muutaman tunnin. Vieläkin välillä vähän aristaa vatsaa. Pelottaa että taasko tässä käy huonosti. Onko muilla noita menkkakipuja? Voikohan ne olla ihan vaarattomia?
5+0
Missä päin sä asut riippuu siitä helsingissä ja lahdessa on perhe-arte ja on edullinen.Mulla ollut raskausoireena lähinnä vaan väsymys ja etova olo. Alkuviiko oli melko rankkaakin sen takia. Sitten keskiviikkoiltana töissä tajusin ettei juurikaan kuvota. Enkä ollut niin väsynyt illalla ja torstaiaamuna. Eikä enää palele samalla tapaa. Töissä sitten torstaina alaselkä kipeytyi. Ja tunsin supistuksen kaltaisia vatsan kovenemisia. Tai mulla kesti hetki tajuta mitä ne on, mutta tunne oli tuttu aiemmista raskauksista.
Mulla nyt rv 7+1 ja tosissaan pelkään että toi eilinen oli joku keskenmeno. Minkäännäköistä vuotoa ei ole eikä ole ollut. Tarkoitus oli odottaa ensimmäistä ultraa sinne nt-ultraan asti, mikä meillä 7.3. Nyt kyllä tekee mieli käydä ultrassa aiemmin. Mietin jos ens viikon lopulle saisi ajan, pitäisi mahdollinen keskenmeno olla selvä, jos tää nyt sitä olis....
Mulla on kyllä aiemmat raskaudet olleet vähäoireisia. Ihmettelinkin miten oli niin voimakasta väsymystä ja etova oloa. Ja nyt ihmettelen viel enemmän niiden äkillistä loppumista.
Ultraan pitää mennä yksityiselle ja täällä se maksaa varmaan lähemmäs 200 €....
Lahdessa varhaisultra on 62e + toimistomaksu. Eli ei paha. Mekin ollaan menossa sinne reilu parin viikon päästäPaljon lahdessa perhe -arte maksaa tiedätkö hempuliini?:)
Itse olen läheltä ja voisin harkita.