Oireet

Mullakin ollut nyt aamuin kuvotusta.... Rv 6+3 nyt. Ens viikosta tulee rankka kun on aamuvuoroa ja iltavuoroa peräkkäin ja lasten hoitoon viemiset/hakemiset ja kun iltavuoron jälkeen ollaan kotona vasta 21 aikaan, nukkumaan ja siitä aamulla herättävä 4.30... Apua :nailbiting:

Täällä alkoi yö kukkuminen, vauva nukkuu ja äiti valvoo tai sitten valvotaan molemmat. Ihania aamuherätyksiä siis luvassa. Niin ja esikoisen syöttämisestä tulossa haastavaa kun tänään sai mennä syönnin jälkeen vessaan yökkimään, haisee vain ihan kamalalle[emoji40]

On tämä taas... haastavaa! Jos ei syö oksettaa jos syö oksettaa, vaan sillon kun syö ei okseta o.O sentään ei oo vielä tarvinnut oksentaa...
rv 4+5

On tämä taas... haastavaa! Jos ei syö oksettaa jos syö oksettaa, vaan sillon kun syö ei okseta o.O sentään ei oo vielä tarvinnut oksentaa...
rv 4+5

Tasan sama, koko päivän oksettaa jos on nälkä tai jos on syönyt. Kerran olen aidosti oksentanutkin (Autossa. Muovipussiin. Hyi.) Ja olo ei vaan parane. Aamulla ja päikkäreiltäkin pitää nousta kun alkaa etoa ettei saa kunnolla levätäkään...
Rv8+2

Lisään tähän vielä, että liikunnan jälkeen etoo, sisällä istuminen etoo ja ulkona alkaa etoa. Mikään ei ole hyvä. Tänä aamuna sain sentään ipanan vietyä naperouintiin lähes oireitta *taputus olalle*

Muokattu viimeksi:
Voisin liittyä tähän koko ajan etoo fiilikseen. Eilen oli koko päivän huono olo teki mitä tahansa. Tänään alotin aamukuudelta päivän halailemalla pönttöä ja sitä jatku puolille päivin asti. Sit onneks oksentaminen loppu mut loppupäivän onkin ollu vaan makuuasennossa hyvä olla, ku nousee ni pystyy olee ylhäälä sen maks kymmenen minuuttia ja sit taas alkaa tyhjän yökkiminen ja pakko mennä makuuasentoon. :( En päässy aamulla töihinkään kun tää pahoinvointi vaivaa niin kovin nyt...

Ulkona on kyl suht hyvä olla, siellä ei juurikaan etonut... mut siellä on vaan niin pirun kylmä kun muutenkin paleltaa o.O

Sama täällä ton etomisen kanssa, etoo koko ajan ja kaikki mahdollinen! Pahimmat on kurkku, vesi ja kissanruoan haju :dead:Sama kyllä oli esikoisen kanssa ja jatku johonki rv 20 saakka. Sormet ja varpaat ristissä et tällä kertaa ei kestäis niin kauaa!

Oksensin tänään rinnuksilleni illalla, joten paha olo on levinnyt nyt iltoihinkin. Enää ei ole sellaista hetkeä päivästä, jolloin voisi olla varma, ettei okseta.

Onkohan tämä normaalia kun tuntuu alavatsalla kipuilua kävellessä? Pientä viiltävää kipua. Ja kun sormin alavatsan kohdalta painelee niin sekä vasemmalla että oikealla puolella tuntuu pieni kivun tunne:nailbiting: kokemuksia kellään..?

Lovehearts mitkä viikot sulla olikaan? Mulla alkanut kiinnikkeet kiusaamaan nykyään aikasemmin ja aikasemmin, just tommasto viiltävää kipua... edellisen kans alko oireilee rv 10! Vois siis johtua kohdun kasvusta ja kiinnekkeiden löystymisestä... vieheliäs vaiva:(

Voimia kaikille pahan olon kanssa! Pikaista hellitystä toivoen kaikille;)
Minä täällä tutisen 2 viltin alla, ihan järkky kylmä:/ olen muuten huomannut herkistyväni normaaliakin helpommin, itku kovin herkässä:o suihkussa itkin tänään sitä kun vesi lämpeni liian hitaasti:D että joo, mies parka...

Lovehearts mitkä viikot sulla olikaan? Mulla alkanut kiinnikkeet kiusaamaan nykyään aikasemmin ja aikasemmin, just tommasto viiltävää kipua... edellisen kans alko oireilee rv 10! Vois siis johtua kohdun kasvusta ja kiinnekkeiden löystymisestä... vieheliäs vaiva:(

Taitaa olla nyt 5+ jotain, tasan viikko sitten digi näytti sen raskaana 2-3 joten tuskin montaa päivää yli viiden viikon.. :) toivottavasti tää ois normaalia eikä viime vuotinen tm tulisi uudestaan:sorry:

Hmm, ei varmaankaan tosiaan kiinnikkeet vielä... mut oli mitä oli toivomme että on jotain kohdun kasvuun liittyvää ja siellä se pikku papunen kasvaa ja voi hyvin:) tää raskaus aika on niin mielenkiintoista aikaa naisen elämässä, millon kolottaa mihinkin ja mistäkin syystä... sitä kun on nyt niin herkillä että kaikki kivut navan alapuolella saa miettimään että mitäs nyt tapahtuu o.O toivotaan että ois jotain ohimenevää ja huomenna ei oiskaan enää mitään;) tsempit sulle <3

Tämä kuvotus ja huono olo kyllä jotain niin kamalaa. Aiemmin oli meininki melko oireetonta ja olin kamalan huolissani, että onkohan kaikki kunnossa. No nyt on noin viikon ( menossa 7+1 tai 7+2) jo ollut pahoinvointi kaverina ja vaikka enää ei niin huolestuta, niin onhan tämä kyllä yhtä saatanaa. :P

Karsee nälkä koko ajan ja jos ei syö, tulee hirveä olo. Ja mikään lämmin safka ei oikein maistu. Hedelmät ja vihannekset, jogurtit yms. kyllä menee, mutta ei niillä pelkästään oikein elä. Väkisin oon koittanut ruokaa tunkea suuhun edes vähän, mut vaikeeta tekee. Esim. kana, jota meillä syödään normisti muutamina päivinä viikossa, on nyt ihan no no. Sen tuoksu on vaan niin vastenmielinen, että inhottaa jo kokkaillessa.

Menispä tämä vaihe pian ohi tai edes lievittäisi. Ei olisi varaa juuri laihtua, kun olen muutenkin melko hoikka.

On tämä taas... haastavaa! Jos ei syö oksettaa jos syö oksettaa, vaan sillon kun syö ei okseta o_O sentään ei oo vielä tarvinnut oksentaa...
rv 4+5

Juurikin näin!

Täälläkin alkanut tuo huono olo nostamaan päätään vaikka se on ainut asia, mitä en missään tapauksessa kestä.
Tänä aamuna otin pahoinvointirannekkeet käyttöön ja tuntuvat taas helpottavan jonkun verran.

Mutta tämä on kyllä jännä. Pystyn syömään mitä vain, ei ongelmaa, mutta ei tee mieli syödä juuri mitään, koska pelkään sitä huonoa oloa. Eilen olisi tehnyt mieli syödä pizzaa, mutta ymmärsin onneksi ajoissa, että se rasva ei tee hyvää.

Edelleen verigreippi ja hapankorppu toimii.

Pahoinvoinnin lisäksi oireita tällä hetkellä: kylmä, herkkyys niin fyysisesti kuin henkisestikin, vatsaa vihloo, rinnat turvoksissa, väsyttää..

Rv 5+2 (ehkä, tai 4+6, oltiin neuvolan tädin kanssa vähän eri mieltä tästä puhelimessa.)

Tänään etonut vähän koko päivän. Luulen et tää säännöllinen syöminen auttaa, ettei oo menny pahemmaks, mut ei se nyt varsinaisesti oloa helpota niin kuin ei pahennakaan. Lisäks väsymys alkaa nostaan päätään. Tänään rv 5+4

Takaisin