Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitä sain! Mies hakee mulle kohta saan sit. Yrjöäminen alko sit kans.Sumatriptaani on ainaki sellanen mitä voi käyttää raskaana. Tai sitä mulle esikoisen raskaudessa määrättiin.
Mul on muuten oireet hävinny kokonaan mut iltaisin tissit kipeet
B6 vitamiinista voi olla apua.Liityin juuri tänne mukaan. Tänään rv 7+0 oon jo viikon oksentanut ja ollut petipotilaana. Mikään ei pysy sisällä, oisko kellään mitään vinkkejä miten tätä sais helpotettua? Inhottaa ku ei varmaan ees noi raskausajan vitamiinit ennätä imeytymään..
Mulla edelleen tosi lievät oireet. Tissit on turvonnu, mikä on kivaa, koska nyt mulla on ekaa kertaa elämässä oikeesti tissit :D Janottaa ja ravaan vessas, mut ei muita oireita. Kai niitä kerkee vielä tuleen tässä viikkojen aikana. Nyt 5+2.
Mä sain tosiaan sen alustavan tuomion tuulimunasta viime maanantain varhaisultrassa (selviää keskiviikkona naistenpolilla). Mulla on ollut melko oireeton olo koko alkuraskauden, kunnes muutaman viime päivän oon kärsiny pahoinvoinnista, väsymyksesta, janosta yms. Kyllä on ihmeellinen tämä ihmiskroppa; ilman alkiotakin kroppa vaan viestittää että olet raskaana! vielä muutama kituutuspäivä.
7+0 ja nyt väsyttää ja ällöttää yhtäaikaa.. Tämä onkin uutta.
Neljällä edellisellä kerralla tehnyt jompaakumpaa..
Pojat väsyttäneet ja tytöt aiheuttaneet ällötystä..
No älä muuta sano. Mul oli kans vähän helpompaa etomista toki ollu joka päivä mut eilen kun alko taas tämä migreeni helvetti tuli oksennus nyt mukaan kans. Aika identtinen näyttää olevan esikon raskauteen verrattuna. Samoilla viikoilla nimittäin alko tämäkin sillon.Mulla oli huoli siitä kun oireet loppuivat muutama päivä sitten kun seinään. No, nyt ei ole huolta siitäkään taas nimittäin eilen alkoi uudelleen ihan yhtä kamala pahoinvointi kun aiemminkin ja tänään sitten taas oksennettu ihan urakalla. Ois vaan pitänyt osata nauttia niistä muutamasta päivästä kun ei ollut mitään oireita tässä välissä..