Oireet

Mulla edelleen tosi lievät oireet. Tissit on turvonnu, mikä on kivaa, koska nyt mulla on ekaa kertaa elämässä oikeesti tissit :D Janottaa ja ravaan vessas, mut ei muita oireita. Kai niitä kerkee vielä tuleen tässä viikkojen aikana. Nyt 5+2.

Liityin juuri tänne mukaan. Tänään rv 7+0 oon jo viikon oksentanut ja ollut petipotilaana. Mikään ei pysy sisällä, oisko kellään mitään vinkkejä miten tätä sais helpotettua? Inhottaa ku ei varmaan ees noi raskausajan vitamiinit ennätä imeytymään..

Sumatriptaani on ainaki sellanen mitä voi käyttää raskaana. Tai sitä mulle esikoisen raskaudessa määrättiin.

Mul on muuten oireet hävinny kokonaan mut iltaisin tissit kipeet :shifty:
Sitä sain! Mies hakee mulle kohta saan sit. Yrjöäminen alko sit kans.
Rv 5+4

Liityin juuri tänne mukaan. Tänään rv 7+0 oon jo viikon oksentanut ja ollut petipotilaana. Mikään ei pysy sisällä, oisko kellään mitään vinkkejä miten tätä sais helpotettua? Inhottaa ku ei varmaan ees noi raskausajan vitamiinit ennätä imeytymään..
B6 vitamiinista voi olla apua.

Ai että kahvintuoksu! On jotain niin taivaallista et voisin impata tuoreen kahvintuoksua koko päivän.:sad015Yhä maistuu samalle kuralle kun aina ennenkin enkä juo muita kahvei paitsi joskus erikoiskahvia, mutta tuo tuoksu.:rolleyes::Heartred

Täällä taas päinvastoin, ennen rakastin kahvin tuoksua ja nyt tulee oksennus jos haistan kahvin :D

Mulla oli huoli siitä kun oireet loppuivat muutama päivä sitten kun seinään. No, nyt ei ole huolta siitäkään taas nimittäin eilen alkoi uudelleen ihan yhtä kamala pahoinvointi kun aiemminkin ja tänään sitten taas oksennettu ihan urakalla. :yuck: Ois vaan pitänyt osata nauttia niistä muutamasta päivästä kun ei ollut mitään oireita tässä välissä.. :smiley-angry003

Mulla kans loppui kahvin juonti kuin seinään. Normaalisti juon kuutisen kuppia päivässä ja nyt joudun lähtemään ulos siksi aikaa, että mies saa aamukahvit juotua.
Hempuliini tsemppiä migreenin kanssa. Minä oon vielä toistaiseksi pärjännyt panadolilla ja buranalla. Ja nyt kun en oo ollu töissä niin ei oo migreeniäkään (huonosta sisäilmasta johtuvaa).
Ja väsy myös kauhea ja sitten on pinna kireällä jos ei saa päikkäreitä nukkua. Tänäänkin nukuin 2h päikkärit ja taas nukuttais..

Mulla edelleen tosi lievät oireet. Tissit on turvonnu, mikä on kivaa, koska nyt mulla on ekaa kertaa elämässä oikeesti tissit :D Janottaa ja ravaan vessas, mut ei muita oireita. Kai niitä kerkee vielä tuleen tässä viikkojen aikana. Nyt 5+2.

Haha sama, kiva että jonkinlaiset tissit tulleet :DD pompin melkein ilosta yöllä herätessäni vessaan kun pissihätä iski, jos ne oireet alkais sieltä pikkuhiljaa tulemaan tännekin päin!:happy: itselläkin taitaa olla viikot tuota 5+ jotain luokkaa :)

Mä sain tosiaan sen alustavan tuomion tuulimunasta viime maanantain varhaisultrassa (selviää keskiviikkona naistenpolilla). Mulla on ollut melko oireeton olo koko alkuraskauden, kunnes muutaman viime päivän oon kärsiny pahoinvoinnista, väsymyksesta, janosta yms. Kyllä on ihmeellinen tämä ihmiskroppa; ilman alkiotakin kroppa vaan viestittää että olet raskaana! :sad001 vielä muutama kituutuspäivä.

Mä sain tosiaan sen alustavan tuomion tuulimunasta viime maanantain varhaisultrassa (selviää keskiviikkona naistenpolilla). Mulla on ollut melko oireeton olo koko alkuraskauden, kunnes muutaman viime päivän oon kärsiny pahoinvoinnista, väsymyksesta, janosta yms. Kyllä on ihmeellinen tämä ihmiskroppa; ilman alkiotakin kroppa vaan viestittää että olet raskaana! :sad001 vielä muutama kituutuspäivä.

Tutuuh, voihan olla, että ultrassa viikot olivat vain odotettua vähemmät? Toivoa on vielä!

7+0 ja nyt väsyttää ja ällöttää yhtäaikaa.. Tämä onkin uutta.
Neljällä edellisellä kerralla tehnyt jompaakumpaa..
Pojat väsyttäneet ja tytöt aiheuttaneet ällötystä..

7+0 ja nyt väsyttää ja ällöttää yhtäaikaa.. Tämä onkin uutta.
Neljällä edellisellä kerralla tehnyt jompaakumpaa..
Pojat väsyttäneet ja tytöt aiheuttaneet ällötystä..

Kaksoset siis tulossa ;) tyttö ja poika :D

No itseasiassa kun kotiuduin ja nukuin yön yli niin laskeskelin kiertoa niin jotain mä oon sekoillu tai se lääkäri. Mähän oon ilmoittanu tohon meidänkin listaan la 14.9. joten viime ma oon ollut n. 5+3 vasta ja lääkärikin laski 7+2. Ja mun digi näytti kuitenkin 2 viikkoa sitten jo 3+ :sorry: En tiedä. Kurjinta tämä odottaminen, peruin jo ensi viikonlopun menot että voin tehdä tyhjennyksen kun mies poitsun kanssa. Huoh, haluisin uskoa vielä ja ainahan tosiaan on toivoa. Kiitos Imme:Heartred oispa ihana jatkaa tässä ryhmässä siksikin kun niin symppiksiä ladyja!

Tutuuh, pidetään nyt peukkuja kuitenkin, että kaikki olisi kunnossa ja että raskaus etenisi normaalisti loppuun asti :)

Ei auttanu lääke! :( Voi ei nooh ei voi mitään pitää vaa yrittää levätä ja toivoo et migreeni loppus joskus.

Mulla oli huoli siitä kun oireet loppuivat muutama päivä sitten kun seinään. No, nyt ei ole huolta siitäkään taas nimittäin eilen alkoi uudelleen ihan yhtä kamala pahoinvointi kun aiemminkin ja tänään sitten taas oksennettu ihan urakalla. :yuck: Ois vaan pitänyt osata nauttia niistä muutamasta päivästä kun ei ollut mitään oireita tässä välissä.. :smiley-angry003
No älä muuta sano. Mul oli kans vähän helpompaa etomista toki ollu joka päivä mut eilen kun alko taas tämä migreeni helvetti tuli oksennus nyt mukaan kans. Aika identtinen näyttää olevan esikon raskauteen verrattuna. Samoilla viikoilla nimittäin alko tämäkin sillon.

Olipa lohduttavaa etten ole yksin ärtymyksen kanssa! Tänää oli parempi päivä koko viikkoon. Mutta kyllä väsyttää!

Monella oli ollu pinna tiukilla ja täällä :smiley-angry016 yks kiukkupussi ilmottautuu, eikä voi itekkään käsittää omaa käytöstä.. tänään starttas rv 6+0:happy: mutta välillä kyllä säälittää tuo mies ko tiuskin sille ja sitte yhessä ihmetellään että mitähän tässä taas tapahtu :facepalm::grin

Kyselin aiemmin siitä alavattan kramppailusta ja se on tällä viikolla kyllä pahentunu, pelottaa välillä että meneekö tuo kesken :sorry: pahaolo on ihan jäätävä, aamupalaa syön hiljokseen 2 tuntia joka aamu ja tällä viikolla uutena oiireereena on löytyny hajuaisti ja ihmehimot.. erityisesti hien haju saa yökkimään, aamulla mies raukka joutu saman tien herätessä suihkuun ko oli yöllä hikoillu :facepalm: yritin kyllä pyyellä anteeks etten voi tälle mittään.. ja pekonin haju sai tänään semmosen PAKKO saaha pekonia nyt heti reaktion ja olihan se ihan jees :grin:grin

Tsemppiä kaikille kiukkuajille, josko tää tästä menis jossain kohtaa ohi :wideyed:

Olikohan oire, että eilen teki kaupassa mieli sipsiä ja dippiä. En oo niitä moneen vuoteen ostanu. Nyt sitte vedettiin illan aikana pussillinen (180g) sipuli-ranskankermasipsejä. Tai mies söi vähän ja mä loput. Ja aamuyöllä herätessä oli jo aivan hirvee maku suussa. Aamulla ei oikeen meinannu lähteä ees hampaita pesemällä pois, ja aamupala sai tylsän lisämaun. Muistan ehkä tän seuraavalla kertaa..

Takaisin