Täällä rv5 eikä oo viellä oireet alkaneet. Saa nähä koska alkaa,viime raskauksissa nuin viikolla 8.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oireen oiretta, rv5+3 taitaa olla menossa. Tämä flunssa vain kaatanut sängynpohjalle, mikälie influenssa iskenyt mutta ei kyllä tunnu että raskaana olisikaan kun niin seesteinen olo, pelottaa ihan..
Niin ja miulla nyt rv5 menossa
Lovehearts_ onko tää siun ensimmäinen raskaus?
Huh, samassa veneessä siis ollaan ja helpottava tietää että ihan normaaliakin tämä voi olla kun sinulla on aiemmassa raskaudessa samalla lailla ollut ja hyvin on lopulta päättynyt :) ensimmäinen raskaus tosiaan minulla, viime kesästä takana tuulimuna, jossa taisi jo tässäkin vaiheessa enempi oireita oli.. Jospa tämä oisi siis merkki paremmin menevästä raskaudesta kun oireet antaa odotuttaa
Paranemisia sinulle miiskunaksu  ihana kun saa ihan luvan kanssa lepäillä loppuviikon flunssaa pois, nimimerkillä saikkutodistus haettu.
Ikävä kuulla,että olet joutunut kokemaan tuulimunan se varmasti vaivaa siellä taustalla ja sitten koko ajan miettii. Pahoittelut siitä.
Toivotaan että kaikki on nyt hyvin ja voit olla jopa niin onnekas että pääset ilman ikäviä alkuraskaus oireitakin
Itse myös keskenmenon kokenut ja kyllähän sitä aina mielessä pyörii kaikkea.
Täällä kyllä kuopus pitää niin kiireisenä ettei kerkeä samanlailla miettimään kun viime raskaudessa esim
Täällä myös hyvin minimaalisia oireita. Rv 5+3/4 menossa. Tein digin parin tunnin pidätyksellä eikä viikot olleet nousseet 3+:ksi, vaikka viikkojen puolesta pitäisi digin näyttää jo tuota 3+. Teen toisen digin huomenna aamuvirtsasta.
Nännit on ollut ministi kipeet, kohtua jomottelee. Siinä on minun oireeni, ei mitään muuta. Ensi viikon maanantaina menen ar-ultraan ja toivon kaiken olevan kunnossa. Jonkun sovelluksen mukaan alkion sydän alkaa sykkiä 22-23 päivän päästä hedelmöittymisestä (oletuksena tuo ollut itsellä 31.12.) joten sykkeen pitäisi näkyä ensi viikolla, jos se on näkyäkseen. Jotenkin hirvittää, toisaalta en pelkää ollenkaan. Liekkö sitä sitten joko alitajuisesti hyvin varma että kaikki on ok vai siitä että raskaus on mennyt kesken
Eipä täälläkään juurikaan oireita, tissit ehkä pikkusen herkemmät kun ennen, aamulla sängystä noustessa ettoo mut menee pois kun saa aamupalaa ja janottaa... viikkoja 5+1. Tiedän että ne oireet tulee ennemmin tai myöhemmin
Imme mulla meni 2vko ennenku viikkotestiin tuli ne 3+ viikot... ja tässähän se testin ”syy” nukkuu sylissä:)
Tsempit sinne Imme, aivan varmasti siellä kaikki on hyvin onneksi sinulla ar-ultra jo ensiviikolla, voimia sen odotukseen!:)digit näyttää olevan suuntaa-antavia niin eipä niidenkään luotettavuudesta 100% varmuutta päivälleen ole. Minulla jäi digi tekemättä viime sunnuntaina (tarkoitus oli tehdä ja katsoa näyttäisikö jo sen 3+) mutta nyt tältä flunssalta en pääse digitestiäkään ostamaan.. Toisaalta mielenrauha säilyi jos oisikin näyttänyt jotain muuta mutta toisaalta oisihan se helpottanut tätä muuta piinaa jos oisikin sen 3+ näyttänyt.. Nyt ei auta kuin odottaa ja piinata
Varmasti kyllä ihannetilanne tuo että lapsi vie ajatukset muualle kaikesta mietiskelystä :) itsekin kun töissä päiväkodissa on niin siellä ei ehdi ajattemaankaan raskausta mutta nyt kun saikulla loppu viikon niin mielessä ehtii pyöriä ajatukset ihan laidasta laitaan.. Pahoittelut sinullekin km:sta Milloin sinä keskenmenon koit ja oliko siinä minkäänlaisia oireita? Minulla ei tuulimunassa koskaan vuotoa alkanut, kaavinnallahan se piti lopulta keskeyttää rv9:llä.. Tässä raskaudessa alussa vähäisiä vuotoja tullut, toivottavasti täysin normaaleja siis ovat olleet
Kiitos äippä x5 lohduttavista sanoista :) Jotenkin sitä vertaa typerästi ensimmäiseen raskauteen, jossa oli pahoinvointia, metalli maistui suussa, huippasi. Nyt on niiiiin vähän mitään oireita, että ihan ihmetyttää.