Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei nauttikaa kun ei oo oireita kyl ne siltä vielä tulee ja sit keljuttaa mulla tällä hetkellä oo mitään muuta oiretta kun aamupäivän pikku etominen ja jörkky jano... aikasemmin kunnon oireet alkanut tuuliin rv 7+ ja kestänyt n rv 12 asti, uskoisin menevän samaa kaavaa taaskin:)
Yleensä tissit ei ole oviksen, menkkojen tai muutenkaan ikinä kipeät tai kosketusherkät, mutta esikoisen alkuraskaudessa hyvin hentoa aristusta oli. Ehkä vajaan kahden vuoden imetys vei kaikki tuntohermot mukanaan
Esikoista odottaessa huuliherpes oireili jatkuvasti. Nyt tänä aamuna kun heräsin, niin mikäs se siinä huulessa onkaan toivottavasti ei alkaisi nyt uusia jatkuvasti.
Onko täällä yhtäkään odottajaa, jolla rinnat eivät ole yhtään kipeät (eivätkä ole ollutkaan kipeät)? Ihmettelen, kun rinnat ei arista yhtään. Muutenkin olo on hyvin epäraskaanaoleva. Ainoastaan tuo herpes nyt taas tuli ja toki sekin voisi tulla ilman raskautta
Minulla tuli aamulla pyyhkiessä kirkkaan punaista vuotoa ja alkupäivän tuhrinut ruskehtavaa vuotoa pelottaa tosi paljon että oliko tää nyt tässä onko samanlaisis kokemuksia kellään? Rv 4-5 menossa..
Kiitos viestistäsi, toivottavasti kaikki oisi tosiaan hyvin ja harmitonta oisiMulla tuli viime raskaudessa rv 6 ihan kirkkaan punaista pari pv satunnaisesti. Lopuksi todennettiin hematoomaksi. Kaikki meni hyvin silti.
Nyt rv 4 ja mietityttää onkohan nuilla hematoomilla kuin usein herkkyys uusiutua.
Lovehearts joo mulla vuodellut enempi vähempi joka raskaudessa! Edellisessä raskaudessa noin rv 10 holahti kunnolla verta sänkyyn ja tässähän tää ihailee mun kaulakorua joten voi se vuoto olla normaaliakin:)