Oireet

Mulla tää flunssa vie mun raskaus oireita. Oon ihan tukkoinen ja väsynyt. Pientä lämpöä. Ehkä raskaus oireet ilmestyy paremmin sit kun flunssasta pääsee eroon, ennen flunssaa eli to oli etovaa oloa jos olin liian kauan syömättä.

Tein kylläkin tänään vielä yhden jemmassa olevan testin ja nyt tuli kyllä kunnon viivat, kun alku viikosta tuli vielä haaleita viivoja.

Ja nyt siis 4+5
 
Kiitos kaikki :Heartred nyt pääsin kotiin

Lääkäri epäili että kipu johtuu sektiohaavasta/kiinnikkeistä ja vuoto vaikuttaa loppuneen ni todennäkösesti oli vaan jotain alkuraskauteen liittyvää normaalia vuotoa. Nyt vaan lepoa ja toivon et ei tulis näitä säikäytyksiä enää vaan et Minityyppi pysyis matkassa mukana

Rv4+3
 
Hienoa et kaikki oli hyvin luruh. :-)

Täällä oireina jatkuva rintojen särky ja pistely. Huimaus ja paineentunne alavatsalla.
Saa nähdä koska kivut tulee. Ne oli jo kuopuksen kohdalla kovat. Mulla vatsan seutua leikattu usein ja kaksi sektiota takana niin kiinnikkeitä on paljon. Niiden venyminen on kivuliasta. Pahoinvoinnista en ole yleensä kärsinyt. Saa nähdä tuleeko tällä kertaa.
 
Ootko Mama koittanut hierotuttaa arven kohtaa. Itsellä hierottiin sektion jälkeen kaikki kiinnikkeet auki. Toki sitä en tiedä, miten tämä uusi raskaus vaikuttaa arven kohtaan.
 
En ole kuullutkaan et kiinnikkeitä voisi hieroa auki?
Mulle on kirurgit sanoneet että ne pitäisi leikata pois jos haluisi helpotusta. Mutta kun ei ne normisti vaivaa niin en näe mitään järkeä. Ja uusia syntyy kuitenkin.
Mulla vatsa avattu pystysuunnassa 4 kertaa ja vaakana kerran. Tämä syynä että kiinnikkeitä löytyy.
Mutta kyllä hierontaa voi kokeilla :-)
 
Sarjassamme erikoisia raskausoireita :whacky011
Korvat täysin lukossa! Ja googlen mukaan todellakin liittyy alkuraskauteen :D Enpä ois uskonut... Lisäks on ollut ripulia ja alaselän jomotusta. Ihan eri meiningillä lähtee liikkeelle tää kuin edellinen raskaus.
 
kakku: erikoinen oire että korvat on lukossa, mut joo erilaisia oireita voi olla. Mulla korvat on lukossa tän flunssan takia. Ootko saanut niitä auki jotenkin?
 
Mulla oli kans korvat lukossa ennen plussausta ja sen aikaan. Eli +-4 viikolla.
 
Kaikki arvet tulis aina hieroa, ne lihaskalvot. Lääkärit eivät tätä tiedä tai eivät millään lailla kerro asiasta.
 
Mulla Minis 15 vatsassa menee niitä kiinnikkeitä sinne tänne.
Viime sektiossa vuonna 2013 ne olivat tiellä. Mutta niistä selvittiin.
Noiden takia mulle ei voi mitään leikkausta tehdä tähystyksenä.
Muutama mulle tehty operaatio olisi voitu hoitaa tähystyksenä mutta ei kiinnikkeiden takia voida tehdä.
 
Kakku: Mulla oli edellisessä raskaudessa toinen korva lukossa koko jälkimmäisen puolikkaan raskausajasta. Kyllä oli ärsyttävää, mut synnärille jäi sekin oire.
 
Mulle iski nyt näköjään jotkut iltanärästykset. Eilen oli ekaa kertaa ja heräsin yölläkin kauheeseen poletteluun ja nyt sit tänä iltana uudestaan :meh:
 
Voi olla Mama, että sitten niitä on jo niin paljon, ettei niille voi tehdä enää mitään. Mulla oli arven ympäristö ihan kovaa möykkyä, mut se hierottiin irtonaiseksi ja pehmeäksi kk sektion jälkeen.
 
Illalla oli taas repäsykipuja ja äsken tuli pyyhkiessä vähän verta. Voi kumpa kaikki ois kuitenki hyvin :sorry:
 
Täällä lievä flunssa ja kurkkukipu iski heti plussaamisesta, samoin aftat. Muuten ihan hyvä olo, alavatsassa paineen tunnetta ja rinnat tosi turvonneet.

Rv 4+4.
 
Ruuth : täällä ollut flunssaa kans. Pientä lämpöä. Jostain luin että raskauden aikana olis heikompi vastustuskyky, mutta että näin äkkiä tulis flunssa kun mullakin viikkoja se 4+6 tai sit on vaan nyt tarttunut kun on ollu flunssaa tutuilla. Toivotaan että menis ohi tää täällä sekä siellä :)
 
Onko kellään muulla sellaista et ruokailuvälineet saa suussa ällön makureaktion aikaiseksi?
Mulla tekee kaikki ruokailuvälineet jos koskee kieltä.
Tämmöistä ei ole ollut koskaan ennen.
 
Mitä Luruhille kuuluu? Toivottavasti siellä kaikki on ok! :Heartpink

Täällä ainoat raskausoireet on menkkajomotukseen verrattavia kolotuksia, jotka tulee ja menee. Ai joo, ja kasvoille on tullut muutama kipeä finni :smiley-ashamed008 Olo on hyvin seesteinen, joskin aina joskus mieleen nousee kaikki ne mahdolliset epäonnet :sad001
 
Mitä Luruhille kuuluu? Toivottavasti siellä kaikki on ok! :Heartpink

Täällä ainoat raskausoireet on menkkajomotukseen verrattavia kolotuksia, jotka tulee ja menee. Ai joo, ja kasvoille on tullut muutama kipeä finni :smiley-ashamed008 Olo on hyvin seesteinen, joskin aina joskus mieleen nousee kaikki ne mahdolliset epäonnet :sad001

Mulla tismalleen samat oireet... huulet lisäksi kovin rohtuneet, voi tosin johtua nyt alkaneista pakkaskeleistäkin.
 
Takaisin
Top