Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:( Nyt mullakin tulee hieman vaaleanpunaista pyyhittäessä ja kun laittaa lääkettä. Eikä oo enää niin huono olokaan. Mä taidan huomenna aamulla soittaa klinikalle et jos ne ultrais aiemmin ku ens perjantaina. Just pääsin sellaseen zen tilaan ja nyt se on taas poissa. :(

Neuvolasta saa sellasen kirjan mihin voi tuntemuksiaan kirjata mutta siihen rupesin kirjottamaan vasta sitten neuvolan eli noin rv9 jälkeen. Sitä ennen oon raapustanut sellaseen ruutuvihkoon.

Mä en kuullukaan tollasesta kirjasesta :0 oiskohan paikkakuntakohtasta..?

Oisko se sama kirja minkä voi ite hakee apteekista. Meillä ainakin sai ennen neuvolasta mut nykyään apteekista.

Mä oon ainakin apteekista hakenut ilmaisen vauva-kirjan, siitä on kiva kattoo miten vauva kehittyy viikoittain ja oon myös kirjoitellu siihen oireita ja fiiliksiä :)

Nykyään sitä kirjaa ei saisi enää jakaa neuvoloissa, koska se on kaupallinen eikä neuvoloiden tehtävä ole markkinoida. Sitä saa apteekeista haettua :)

:( Nyt mullakin tulee hieman vaaleanpunaista pyyhittäessä ja kun laittaa lääkettä. Eikä oo enää niin huono olokaan. Mä taidan huomenna aamulla soittaa klinikalle et jos ne ultrais aiemmin ku ens perjantaina. Just pääsin sellaseen zen tilaan ja nyt se on taas poissa. :(

Mä luulen et mulla johtu loppujen lopuks yhdistelmästä luget, vilkastunut verenkierto ja limakalvojen ärsytys. Se kesti vain sen yhden päivän. Mihin asti sulla jatkuu lääkkeet?

Mä luulen et mulla johtu loppujen lopuks yhdistelmästä luget, vilkastunut verenkierto ja limakalvojen ärsytys. Se kesti vain sen yhden päivän. Mihin asti sulla jatkuu lääkkeet?

Lääkkeellinen PAS, joten jatkuis tällä annostuksella viikolle 10. Katotaan jatkuuko vielä aamulla... Soitan joka tapauksessa klinikalle aamulla.

Tissit ovat arat. Imetys sattuu usein vähintään jossain vaiheessa imetyshetkeä. Vielä kun pikkuisesta on alkanut tulla vauhko, kun huomaa joutuvansa mahdollisesti luopumaan tissistä juuri nyt. Hän ei varsinaisesti pure, mutta kun yritän saada hänet irti tissistä esim. imuotteen parantamiseksi, hän pistää leuat lukkoon ja - auts! Olen joutunut huutamaan useamman kerran kivusta, vaikka minulla on oikeasti korkeahko kipukynnys.

Niin.. ja lievää pahoinvointia on ollut nyt pitkin päivää, usein iltapainotteisesti. Nälkä on ja palelee. Ei tee mieli mitään ja on vaikeaa keksiä, mitä söisi. Kun huono olo ehtii tulla, niin syöminen täytyy aloittaa varovasti. Välillä väsyttää ja saa hurjasti.

Mutta ei mitään varsinaisen rankkoja tai selviä oireita ole.

Paitsi, yäk, valkovuotoa lisääntyvässä määrin. Äh! Edellisessä raskaudessa hiiva oli oikea riesa.

Tänään ensimmäinen oireeton päivä, pelko hiipii kyllä heti mieleen :/ ei väsytä, ei ole pahoivointia, ei mahassa mitään tuntemuksia. Tiedän ettei hätää ole, tämä on vaan itselle todella outoa kun joka päivä ollut todella paljon oireita.

Tänään ensimmäinen oireeton päivä, pelko hiipii kyllä heti mieleen :/ ei väsytä, ei ole pahoivointia, ei mahassa mitään tuntemuksia. Tiedän ettei hätää ole, tämä on vaan itselle todella outoa kun joka päivä ollut todella paljon oireita.

Mulla sama. Ollu nyt pari päivää oireetonta. Ainoa mikä on on nälkä heti herättyä. Huomioiden että ennen söin aamupalan vasta 12 jälkeen.

Mulla hävis pienetkin oireet viikonloppuna, mut niin vaan siellä varhaisultrassa tänään pienenpieni sydän sykki. Jotenkin ne oireet vaan tekee raskaudesta paljon konkreettisemman, ja kun niitä ei ole on vaikea edes ymmärtää olevansa raskaana ja vähintäänkin huolettaa onko siellä ketään..:eek:

Itse en jaksa olla huolissani suuntaan enkä toiseen. Puhtaasti luottamuksella elämään ja Luojaan tässä mennään. Ei kerkeä murehtia XD Jos vielä murehduttaisi, niin mihin tässä omassa elämäntilanteessa oikein päätyisi... Huh.

Mutta joo, jos olisi selkeämpiä oireita, niin raskaus tuntuisi kyllä konkreettisemmalta. Nyt en vielä edes koe olevani raskaana(!). Konkreettisin muistutus raskaudesta on kännykän näytöllä ilmoitus siitä, milloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa - johan siitä on jo yli kuukausi.

Melkein kaikki muut oireet voisin iskeä vaan stressin ja uupumuksen piikkiin. No joo, paitsi nännien arkuus. :D

Tänään oli ensimmäisen kerran pahoinvointia heti aamusta. Muuten sitä on ollut lähinnä iltaisin tai ruoan jälkeen.

Myös hajuaisti tuntuu herkistyneen. Työkaverin hengitys haisee niin pahalta, että tekisi mieli sanoa, että harjaa hyvä ihminen hampaat. :depressed: Vaikkei työkaveri edes ole kovin lähellä.

Jahas, nyt se pahoinvointi sitten kai rantautui tännekin. Viikonlopun oli kuvotusta jos ruokailuväli yli 2h ja nyt sitten hirveä krapulaolo koko päivän. Nyt vasta 6+2, että mitähän tässä on vielä edessä :dead:

Täällä rv8 aloitettu kunnon mahakivuilla, kohtu vissiin kasvaa kohisten. No saa jotain konkreettista tähän raskauteen kun muuten tunnu paljo miltään

Tänään aika oireeton päivä.. öllötystä kyllä on.. normaali kahvi ei maistu, joten en ole edes keittänyt.. mutta tänään onkin lepopäivä ollut, niin voi helpottaa noita oireita jonkun verran..
rv 7+4

Takaisin