Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neuvolasta saa sellasen kirjan mihin voi tuntemuksiaan kirjata mutta siihen rupesin kirjottamaan vasta sitten neuvolan eli noin rv9 jälkeen. Sitä ennen oon raapustanut sellaseen ruutuvihkoon.
Nyt mullakin tulee hieman vaaleanpunaista pyyhittäessä ja kun laittaa lääkettä. Eikä oo enää niin huono olokaan. Mä taidan huomenna aamulla soittaa klinikalle et jos ne ultrais aiemmin ku ens perjantaina. Just pääsin sellaseen zen tilaan ja nyt se on taas poissa.
![]()
Mä luulen et mulla johtu loppujen lopuks yhdistelmästä luget, vilkastunut verenkierto ja limakalvojen ärsytys. Se kesti vain sen yhden päivän. Mihin asti sulla jatkuu lääkkeet?
Paitsi, yäk, valkovuotoa lisääntyvässä määrin. Äh! Edellisessä raskaudessa hiiva oli oikea riesa.
Tänään ensimmäinen oireeton päivä, pelko hiipii kyllä heti mieleen :/ ei väsytä, ei ole pahoivointia, ei mahassa mitään tuntemuksia. Tiedän ettei hätää ole, tämä on vaan itselle todella outoa kun joka päivä ollut todella paljon oireita.
Vaikkei työkaveri edes ole kovin lähellä.