Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tännekin rantautu etova olo oikein kunnolla ja oksentaakin on pitänyt. Pitäis vaan jotenkin saada pidettyä lääkkeet sisällä...

KasKas mulla on auttanu aina joku pieni syötävä, ja nälkä onki koko aja... nytki napsin miniluumutomaatteja purkista et vähä olo tasaantus.. pakastemansikat on myös (sulana) jääkaappikylminä aika pop!

No ni. Nyt taidan kyl minäkin huolestuu oireettomuudesta. Ihan ku kaikki oireet ois hävinnyt. Huolestunut sen takia että edellisessä kesken menneessä mulla ei oireita ollu ollenkaan. Eilen kyl testasin mut näytti tummat viivat. Mut eihän sitä heti tiiä... Oh boy...

Huvitutti8, mä oon yrittäny sitä mut se ei auta aamulla. Hetken ok, mut sit vaan vielä huonompi olo. Kiitos kuitenkin. :)

Papupata23, voihan olla et on vaan oireeton päivä. Varsinkin jos viivat on edelleen tummat. Mulla näky hyvinkin nopeasti haalistuminen viivoissa sillon kun tuli keskenmeno.

Onko muilla tullut verta yhdynnän jälkeen? Itellä nyt paru kertaa pyyhittäessä jäänyt paperiin ruskeaa. Ei oo tullu enempää mutta kyllä huolestuttaa:(

Esikoista odottaessa tuli ruskeaa tuhrua aina parin päivän ajan orgasmin jälkeen. Ei siis syytä huoleen.

No ni. Nyt taidan kyl minäkin huolestuu oireettomuudesta. Ihan ku kaikki oireet ois hävinnyt. Huolestunut sen takia että edellisessä kesken menneessä mulla ei oireita ollu ollenkaan. Eilen kyl testasin mut näytti tummat viivat. Mut eihän sitä heti tiiä... Oh boy...

Mäkin tein nyt aamulla testin osittain sen vuoksi että oireita ei ole ja toiseksi että en vieläkään oikein usko tätä :D Hetkessä tikkuun piirtyi niin tummat viivat että nyt ei ole kyllä epäilystäkään. Nyt pitää vaan uskoa että oireita on erilaisia, joillain on joillain ei.

Tummilla viivoilla veressä on niin paljon raskaushormonia, että kyllä se riittäisi aiheuttamaan raskausoireita, jos oireita olisi tullakseen.

Kyllä muakin välillä kummastuttaa tää oireettomuus, kun viimeeks raskaus oli koko ajan läsnä oireineen.. :dead: yllättävän rento fiilis silti nyt.. Toki tää homma ehkä konkretisoituis paremmin jos olis oireita tai et pääsis ees näkemään, et läpättääkö sielä sydän vai ei

Tänään ekaa kertaa kahvi maistunut.. kupillisen kaadoin ja puolet jäähty kuppiin sitten :D

Mä niin rukoilen että tämä vuoto olisi normaalia...:smiley-angelic001 Pysynyt samanlaisena.. .ei ole voimistunut ainakaan vielä.
Kamalan painajaisenkin näin taas että lääkäri sanoi kyllä tämä keskenmeno on:sad001

Kyllä muakin välillä kummastuttaa tää oireettomuus, kun viimeeks raskaus oli koko ajan läsnä oireineen.. :dead: yllättävän rento fiilis silti nyt.. Toki tää homma ehkä konkretisoituis paremmin jos olis oireita tai et pääsis ees näkemään, et läpättääkö sielä sydän vai ei
Niinpä. Haluaisin piakkoin ultraan yksityiselle kohan ois jotain nähtävää mut kun ei oo vara ni ei pysty:sorry: mut no ehkä siel on kaikki ok ja tytär saa ens vuonna pikkusisaruksen..

Tänään on vihlonut alavatsaa jonkin verran ja se luo taas lisää uskoa, jospa ne jotain kasvukipuja olisivat..
Tänään 6+3.

papupata23 kyllä noitakin päiviä tulee, ettei yhtäkkiä tunnukaan miltään. Ja esikoisen raskaudessa tietyt oireet helpottivat rv 7-9 (jossain tossa välillä siis) ja sehän aiheutti pään vaivaa, mutta tuntui sillon ainakin olevan kovinkin monella juuri tuota samaa.

Täällä 6+1 ja jännittää kovasti, onko siellä oikeasti ketään, kun oireita ei juuri ole ja keskenmenoja takana, ja ihan pientä ruskehtavaa vuotoa myös ollut. Muistaakseni esikoisen kohdalla tässä vaiheessa oli jo pahoinvointia ja muutakin. Ennen plussaa oli kyllä aivan armoton väsymys ja kuumeinen olo. Päänsärkyä on ja ehkä jotain ihan lievää kuvotusta. Yhdessä edellisessä raskaudessa, joka todettiinkin tuulimunaksi ja päätyi keskenmenon vasta rv 12, oli taas voimakkaat oireet, turvotusta, pahoinvointia ja väsymystä, alusta asti. Silloin se ruskea vuoto (paljon runsaampi kuin nyt) kertoi tulossa olevasta keskenmenosta. Että mistä näistä tietää. Pitänee varata aika varhaisultraan.

Niinpä. Haluaisin piakkoin ultraan yksityiselle kohan ois jotain nähtävää mut kun ei oo vara ni ei pysty:sorry: mut no ehkä siel on kaikki ok ja tytär saa ens vuonna pikkusisaruksen..

Mullakaan ei oikeestaan olis varaa ja siksi elättelenkin toiveita, et pääsisin neuvolan kautta epäsäännöllisen kierron verukkeella.. Raastavaa se epötietoisuus ei voi muuta sanoa :nailbiting:

Varmaan ihan vaan limakalvoilta tommonen yhdynnän jälkeinen vuoto, luultavasti tarviis vaan hurjasti lisää liukkaria. Mutta ite en ehkä siltikään lähtis riskeeraamaan näin alussa, jos joka yhdynnän jälkeen tulee vuotoo... Mielummin oottelis vähän turvallisemmille viikoille ja kattelis sit miten on. Toki helppo meikäläisen huudella, kun meillä ei oo ollu minkäänlaista seksielämää sitten oviksen mun haluttomuuden takia :/

Mullakin on nyt vähän oireettomampi päivä, ainakaan nännit ei oo niin arat kun vaikka eilen, mutta etoo kyllä. Kahvia en oo pystyny moneen päivään juomaan! Ja turvotuksesta oli moni puhunu, sitä on TODELLA pahasti. Siis maha näyttää aamulla kun olis jossain puolivälissä menossa, illalla vielä pahempi ja olo on tosi tukala.

7+6

Nyt illasta on vähän juilinu Jes. Voiko raskausaikana sheivaus aiheuttaa pahan reaktioita, mulla ei ikinä oo jäljet ollu näin tulipunaisia ja kipeitä kun nyt? Mulla ei oo allergioita eikä iho ongelmia yleensä.
Ainiin,ja mun ihoa kutittaa joka paikasta. Mut luulen kyl et se johtuu kyl kylmästä ilmasta. Yritän rasvata.

Muokattu viimeksi:
Takaisin