Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään on vihlonut alavatsaa jonkin verran ja se luo taas lisää uskoa, jospa ne jotain kasvukipuja olisivat..
Tänään 6+3.

papupata23 kyllä noitakin päiviä tulee, ettei yhtäkkiä tunnukaan miltään. Ja esikoisen raskaudessa tietyt oireet helpottivat rv 7-9 (jossain tossa välillä siis) ja sehän aiheutti pään vaivaa, mutta tuntui sillon ainakin olevan kovinkin monella juuri tuota samaa.

Mulla esikoisesta oli jatkuva pahaolo ja oksentelu alusta asti varmaan puoleen väliin saakka :meh: ja tää taas ihan erilainen. Mut voiko se kans johtuu et kyseessä ollut nimenomaan eka ja oireet sen takia vahvemmat, tiedä häntä.

Papupata mulla on just päinvastainen kokemus, eka raskaus oli tosi vähäoireinen ja tokassa oli jo pahoinvointia yms, mutta nyt tää kolmas on ihan kamala...

Meitä on aika monta täällä jolla ei juurikaan ole oireita tai oireet vaihtelee, lohduttavaa :)
Mulla rinnat tavallista turvonneemmat ja ehkä ihan taas aavistuksen aremmat kun pari päivää on ollut. Ne on kipeet kun puristelen ja tunnustelen niitä koko ajan :D
Muuta ei kyllä oo.. palelua..

Niin ja siis päiväkirjan mukaan esikoisen kohdalla huono olo oi jo tässä vaiheessa ja parin päivän päästä eka aamuoksentelu

Kylläpä oireet taas vaihtelee, maanantain alavatsakipujen jälkeen tiistaina alkoi jumalaton pahoinvointi ja ympärivuorokauden etominen. Käytännössä mitään en pystynyt syömään paitsi vanukasta ja mehujäätä :D Eilen sitten hävisi tissikipu ja tänään pahoinvointi, tilalle tuli pelkkä selkäkipu.. huomenna eka ultra, alkaakin olla jo liian sressaavaa :nailbiting:

Huominen hcg mittaus paljastaa onko minun tilanteeni mikä... jännittää!

Täällä ei paljoa oireita ehdi miettiä. Oon kauhees flunssassa..[emoji20] jotenki yli uupunut ja niin omaa maailmassa. Yritän olla miettimättä koko raskautta mulla kun hankala tilanne. Vaikka näky alkio oikeassa paikassa ja sykekkin niin se ei ole tae että ollaan selvillä vesillä. Vielä on mun kohdalla mahdollista että tulee abortti eteen lääkityksien takia. [emoji24]

Auuu tissit niin kipeet, ettei pystynyt tänään imettämään loppuun. Taaperoraukka sai tietty kauheen kohtauksen ja äidille tuli huono omatunto :sad001

Tiistaina varhaisultra, onneks on hyvät fiilikset että kaikki on hyvin ni ei oikeastaa jännitä:notworthy

Mulla ei ihme kyllä oo tuota tissikipua ollut ! :) Hyvä niin, niin imetyskin onnistuu. Ainut vaan ku esikoinen oppinu pureen nännejä joka aiheuttaa kipua.
Pahoinvointia on täälläkin. Ja voimattomuutta! Sanoin just miehelle että tuntuu ku tekis kuolemaa.. sydänkin hakkaa kauheeta tahtia. Huh. Sais jo vähän helpottaa :(

9+1 ja ei muuta oo ku tissit kipeet. ollu nyt sit 7,5vikkoo.. ei voi ilman rintsikoita nukkua.. ja se turvotus on yhä..
Pahoinvointi helpottanut..

Täälläkin oireet menee ja tulee. Rinnat on enää vain vähän kipeät, mutta nännit ovat tummuneet ja suurentuneet. Pahoinvointia vaihtelevasti. Väsymys on jäänyt pysyväksi.

Mulla on tänään ollu enempi sillain aaltoilevasti etovaa oloa.. Välillä ihan hyvä ja välillä sit taas etoo.. Etenkin syömisen jälkeen hetken aikaa.. Huomaan, et närkin ja napsin sieltä täältä vaan pieniä annoksia mikä vaan tuntuis menevän.. Piimä ja kurkku maistuu nyt erityisen hyvälle :)

Mulla ei ihme kyllä oo tuota tissikipua ollut ! :) Hyvä niin, niin imetyskin onnistuu. Ainut vaan ku esikoinen oppinu pureen nännejä joka aiheuttaa kipua.
Pahoinvointia on täälläkin. Ja voimattomuutta! Sanoin just miehelle että tuntuu ku tekis kuolemaa.. sydänkin hakkaa kauheeta tahtia. Huh. Sais jo vähän helpottaa :(
Mäkin täällä luulen tekeväni kuolemaa... hirvee olo.

Mulla on tänään ollu enempi sillain aaltoilevasti etovaa oloa.. Välillä ihan hyvä ja välillä sit taas etoo.. Etenkin syömisen jälkeen hetken aikaa.. Huomaan, et närkin ja napsin sieltä täältä vaan pieniä annoksia mikä vaan tuntuis menevän.. Piimä ja kurkku maistuu nyt erityisen hyvälle :)

Mulla on iha sama ongelma phv kanssa.. tosin tänä aamuna joutu oksentaa heti herättyää :-/ en tykkää yhtää tästä uudesta ystävästäni Yrjöstä!!

Niin ja siis päiväkirjan mukaan esikoisen kohdalla huono olo oi jo tässä vaiheessa ja parin päivän päästä eka aamuoksentelu
Päiväkirja! Miten mä en oo osannu yhtään ajatella, että kirjottaisi odotuksesta päiväkirjaa! Mietin vain tulevaa vauvakirjaa enkä oo tajunnu, että olishan tämä odotuskin kiva taltioida johonkin :)

Joo, mulla on esikoisesta kans sieltä täältä raskausajalta merkintöjä ja nyt oon kans yrittäny puhelimeen kirjotella jotain oireita yms.. Hyvä on seurata kuinka erilainen tämä on toistaiseksi ollut.. :D

6+3, edelleenkään ei mitään erikoisia oireita. Vilu mulla on kyl nyt aina iltaisin, nukun pitkikset ja villasukat jalassa sekä pitkähihanen paita päällä, sitten on viellä paksun peiton lisäks jaloilla oma shaali ja yläkropalla oma shaali+kissapatteri. Se onkin sitten ainoo,ehkä? Keskiviikkona mul olis tyksissä aika gynelle ja endokrinologille, sillon varmaan nähdään et onks tuolla vattasa jottai vai vaa tuulimuna :)

Neuvolasta saa sellasen kirjan mihin voi tuntemuksiaan kirjata mutta siihen rupesin kirjottamaan vasta sitten neuvolan eli noin rv9 jälkeen. Sitä ennen oon raapustanut sellaseen ruutuvihkoon.

Mulla on iha sama ongelma phv kanssa.. tosin tänä aamuna joutu oksentaa heti herättyää :-/ en tykkää yhtää tästä uudesta ystävästäni Yrjöstä!!

Voi ei Yrjö!! Mä toivon, et mun Yrjö ei tulis tyrkyttää ystävyyttään :( toivottavasti sullakaan ei sen enempää tulis hyh oksentaminen on kamalaa, vaikka se olo sillä hetkeks helpottuukin

Takaisin