Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Triina, onko olo yhtään helpottanut?

Ihana kun kysyit! <3 Nyt on se tilanne, että joka toinen päivä on parempi. Eilen oli huono ja tänään on selvästi helpompaa. Mutta mulla on yskä ja tuntuu, että oksennusrefleksi on tosi herkkä nyt.... kamalaa kun ei uskalla yskiä kunnolla kun tuntuu että laatta lentää :D :S
Yöllä on nyt ollut parempi fiilis. Heräsin kyllä viimekin yönä kolmelta, mutta ei oksettanut sentään.

Miten sun olo MaLinn?

Triina: Minullakin on yskä, ja se on kyllä tosi ikävä yhdistelmä pahoinvoinnin kanssa. :sad001 Yskiminen tuntuu myös alavatsalla aika ikävältä.

Mulla on kokoajan ihan jäätävän kylmä... Joudun kotona kävellä normaalit vaatteet + aamutakki päällä... Mahaa sattuu samallatavalla kun ennen menkkoja ja alaselkää vihloo. Voisin syödä ihan kokoajan :hungover: Ja tässä pitäisi sitten vielä töihin lähteä.

Mulla onneksi viikonloppuna hellitti vihdoinkin neljä viikkoa kestäny nuha ja yskä, yskiminen kyllä otti tosi inhottavasti alavatsalle!

Ihana kun kysyit! <3 Nyt on se tilanne, että joka toinen päivä on parempi. Eilen oli huono ja tänään on selvästi helpompaa. Mutta mulla on yskä ja tuntuu, että oksennusrefleksi on tosi herkkä nyt.... kamalaa kun ei uskalla yskiä kunnolla kun tuntuu että laatta lentää :D :S
Yöllä on nyt ollut parempi fiilis. Heräsin kyllä viimekin yönä kolmelta, mutta ei oksettanut sentään.

Miten sun olo MaLinn?
Aika järkky olo edelleen.... mulla vasta 6+2, joten yritän nyt ottaa jotain selviytymismoodia ja vaan yrjötä lennnosta, jos yrjöttää. Elättelen toivoa, että viikon päästä alkais jo pikku hiljaa helpottaa. Eikös meillä ole suunnilleen se viikko eroa lasketuissa?

Täällä Hcg arvo mitattu ja oli 39 647:wideyed: ? Viikkoja kassassa huomenna 7. Huomenna varhainen uä -tutkimus. Jos sieltä löytyisi tietoa edelleen jatkuneelle ruskealle tuhrulle:sad001 Tänään koko päivän ollut huonoa oloa ja väsymystä....ja rinnat kamalan arat:facepalm:

Täällä Hcg arvo mitattu ja oli 39 647:wideyed: ? Viikkoja kassassa huomenna 7. Huomenna varhainen uä -tutkimus. Jos sieltä löytyisi tietoa edelleen jatkuneelle ruskealle tuhrulle:sad001 Tänään koko päivän ollut huonoa oloa ja väsymystä....ja rinnat kamalan arat:facepalm:

Arvo ainakin kuulostaa näin ilman taulukoiden tutkimista hyvältä! Toivottavasti helpotti edes hieman tuo tieto ja huomenna sitten tosiaan ultraan! :)

Helpotti oloa kyllä hieman juu. Minusta vaikuttaa jopa hieman suurelta tuo lukema yhtäkkiä? Sulkeeko arvo pois mahdollista kohdun ulkopuolista raskautta tai tuulimunaa vai nouseeko arvo niissäkin normaalisti?

Helpotti oloa kyllä hieman juu. Minusta vaikuttaa jopa hieman suurelta tuo lukema yhtäkkiä? Sulkeeko arvo pois mahdollista kohdun ulkopuolista raskautta tai tuulimunaa vai nouseeko arvo niissäkin normaalisti?

Tutkailin samaa taulukkoo jonka joku tänne aiemmin laittoikin ja esim 6+0 yläraja on 56500. Ei tuo minusta siihen nähden suurelta kuulosta, vaan juuri hyvältä. :)

Muistaakseni monesti matalat arvot voivat merkitä kohdunulkopuolista raskautta. En tosin tiedä, sulkevatko hyvät arvosi sitä kokonaan pois. Ja sitten todella korkeat arvot voivat merkitä myös kaksosraskautta :grin, mutta en tiedä, kuinka korkeat niiden pitäisi siihen olla, vai tuleeko kaksosia myös tavallisilla arvoilla.

Huominen jännittää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pirusti!:nailbiting:

Oireita on väsymys ja palelu sekä alamaha kipristelyt. Pahoinvointi nostaa nyt päätään viikolla 6.
Esikoiselta phv kesti 9viikkoa. Hyii..

Oireet lähes kadonnut, mutta pahovointi jatkuu, se tosin on satunnaista. Työn temmelyksessä sen unohtaa hetkeksi. Tulisipa marraskuun puoliväli!

Noniin. Illasta asti särkenyt päätä ja tänä aamuna ihan älytön paha olo heti herättyä. Linjaautolle kävellessä sit lopulta annoin ylen. Päänsärkykin helpotti

Pahoinvointi nyt onneksi jäänyt, mutta hirvee vilu tullu tilalle ja meillä yleensä kotona ei tarvii palella nyt on iltasin pitkähihasen päälle villatakkii pistettävä ja väsymys on välillä hirvee ei jaksanu paljon pojan kanssa illalla leikkii kun äiti makaa sohval puol kuolleena :( sitten viel mies reissuhommissa ni viikot melkeen kaksin ollaan.

Tänään oli ensimmäisen kerran pahoinvointia heti aamusta. Muuten sitä on ollut lähinnä iltaisin tai ruoan jälkeen.

Myös hajuaisti tuntuu herkistyneen. Työkaverin hengitys haisee niin pahalta, että tekisi mieli sanoa, että harjaa hyvä ihminen hampaat. :depressed: Vaikkei työkaveri edes ole kovin lähellä.

Mun asiakkailla saattaa olla sama juttu tai saattavat haista muuten vaan pahalle tai tupakalle, mä en pystyis yhtään olemaan lähellä :)

Noniin. Illasta asti särkenyt päätä ja tänä aamuna ihan älytön paha olo heti herättyä. Linjaautolle kävellessä sit lopulta annoin ylen. Päänsärkykin helpotti

Mulla oli esikoista oottaessa aamusin tuskaa kävellä bussille, kun tuntui aina että oksennan ja mitä sitten selittelemään kun pysäkki täynnä naapureita "Joo, tää ei oo mitään tarttuvaa" "tai saattaa ollakin ;)"

Aamulla heräsin kauhuun. Pyyhittäessä tuli valkovuodon seassa verta, ei tummaa eikä ruskeaa. Sellaista ihan ketsupin väristä. Mies oli vielä nukkumassa niin herätin sen itku kurkussa että ei meille tuukkaan vauvaa. Sen jälkeen onneksi ei ole tullut kuin normaalia valkovuotoa. Rinnat edelleen kosketusarat ja äsken kävin ruoan jälkeen oksentamassakin. Toivon niin sydämeni pohjasta että olisi vain viatonta, limakalvoista tai jostain. Nyt 7+1 ja syke näkyi jo 5+4 niin toivoisin että se edelleen siellä sykkisi:( en tiedä miten pärjäisin jos tämäkin menee taas kesken.

Takaisin