Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos olis mahdotonta saada niitä oireita jo nyt niin en usko että olis neuvolassa niin kovasti asiaa painottaneet :) Varmaan yleensä onkin niin et alkaa vasta myöhemmin mut mistä sitä ikinä tietää.

Hyvä tietää! Enpä oo hoksannut kyllä ajatellakaan, että vois olla siitä oireet. :woot: Onneksi päänsärky ei ole mulla päivittäistä ja verenpaineenkin kanssa on enemmän ongelmia sen mataluuden kanssa (aamulla heikottaa). Olen myös "poikkeuksellinen" odottaja siinä suhteessa, että mulla on selkäydinvamma eli liikun siis koko ajan pyörätuolilla kun jalat ei kanna. Nuo paineiden heittelyt liittyy mulla tähän ja ponnisteluihin (siirtyminen yms.) esim. aamuisin. Mutta otanpa neuvolassa puheeksi, että olen ainakin tietoinen oireista!

Mä kyllä kiroan tämän refluksitaudin kokonaan!!!!! Siis niin jäätävää ettei tosikaan! Ihan sama mitä juo tai syö niin tekee mieli oksentaa. Yskin niin kauan putkeen, että tulee limaa pihalle ja joskus varren kanssa. Hohhoijaa!!! Sanovat kaikki, että kyllä se kohta helpottaa. Tuskinpa refluksitauti helpottaa...

Noniin! Millon sitä oppisi syömään pieniä annoksia! Tänään lounaalla ravintolan buffetissa ja puol tuntia myöhemmin lensi kaikki kaarena ulos :meh::depressed:

Noniin! Millon sitä oppisi syömään pieniä annoksia! Tänään lounaalla ravintolan buffetissa ja puol tuntia myöhemmin lensi kaikki kaarena ulos :meh::depressed:

Joo mä oon luopunut buffeteista, aikasemmin söin aina liikaa niissä ja nyt raskaana ei menee edes normaaliannos muutenkin kokonaan niin jää buffetissa käynti sillei hyötyntämättä kun jaksan syödä vaan lasten annoksen verran kerralla :D

Onko muilla alkanut maha vielä näkymään? Mulla ei ole vielä alkanut, paitsi iltaisin on tietenkin ihan turvoksissa. Mutta itse raskausvatsaa ei ole vielä varsinaisesti näkyvissä. Koskakohan se maha alkaa tulla näkyviin? :D Nyt on viikot 13+4 ja ensimmäinen raskaus.

Onko muilla alkanut maha vielä näkymään? Mulla ei ole vielä alkanut, paitsi iltaisin on tietenkin ihan turvoksissa. Mutta itse raskausvatsaa ei ole vielä varsinaisesti näkyvissä. Koskakohan se maha alkaa tulla näkyviin? :D Nyt on viikot 13+4 ja ensimmäinen raskaus.

Se maha voi tulla yönyli, mulla ainakin oli niin että ei ollut minusta viellä mitään ja sit pari päivä myöhemmin katsoin tarkemmiin peiliin ja siellä se oli :D nyt on viikon aikana aika hurjaa vauhtia taas kasvannut, ennen tuntui että tuleko mitään edes viikossa lisää :P rv 15+5 menossa nyt, aluksi tuli vähän siellä 12 viikolla.

Minulla näkyy todella paljon, ei voi peittää millään :happy: Toki kaksosraskaus mut samankokoinen oli, kun esikoista odotin. Nyt 12+1

Mulla ei näy mitään jos vaan muistan pitää ryhdin suorassa sillai ettei anna vatsan lähteä pömpöttämään ihan omineen... :p Eli siis turvotusta on, mutta sen pystyn kontrolloimaan sillä että imaisee napaa vähän sisemmäs (jos ei oo hirveä vessahätä :grin:eek:). Itse kyllä tunnen tuon kohdun todella selkeästi, ja vähän näenkin silloin, eli ei ole enää mahan kohdalla pelkkää kuoppaa. Mutta ei se muille näy vielä. Menee siis koulussa ihan hyvin vaikka juuri syödyn aterian piikkiin. :rolleyes: Tosin kun se niin selkeästi siinä jo tuntuu niin kai se lähinnä on ajan kysymys että koska muljahtaa esille kaiken kansan nähtäville. Esikoinen kun on kyseessä niin oletan (toivon) silti että se jonkun aikaa vielä pysyisi jemmassa että saa itse ensin totutella uuteen ulottuvuuteen. Tunikat ja leggarit kyllä on aika kova sana ollut jo pitkään. Nyt 13+2 virallisesti.

Täällä kyl näkyy jo, ei pysty vetää mahaa sisään tarpeeks :D Mutta onkin toinen niin varmaan vaikuttaa asiaan.

Täällä näkyi pari viikkoa sitten selkeämmin, kun jostain syystä turvotti enemmän kuin nyt. Nyt näkyy lähinnä tiukkoja vaatteita käyttäessä pieni pömppis. Ja nyt 15+5.

Mies eilen suihkussa kommentoi mahaa "pömppis" et eiköhän tuo ala jo näkymään :D Eilen myös kovasti halusi kuunnella mitä masusta kuuluu vaikka sanoinkin ettei taitane kuulua kuin mun suolen rupinat :D

Mulla on nyt pompsahtanut esille. Viikkoja 13+3 ja 4s raskaus. Ei tätä enää kauhean kauan voi salailla, joten pakko alkaa kertomaan pikkuhiljaa..
Päänsärky tullut oireina nyt esiin.. kestää aamusta iltapäivään ja särkylääke ei auta :sad001

Mulla näkyy varsinkin iltaisin.. Näyttää ihan ku oisin pidemmälläki jo.. Nyt viikkoja 15+3
Töissä menee vielä normihousut,just ja just. Kotona oon käyttäny lähinnä leggareita. Perjantaina leffaan lähtiessä meinasin vetää farkut jalkaan.. Ei menny kiinni. Sain äippävaatteita kaverilta joten eiköhän ne oteta nyt käyttöön. [emoji4] Liikkeitä en tunne vieläkään vaikka jotain hipsuttelua välillä tuntuukin. Niitä odotellessa. [emoji7]

Eilen alkoi 16 viikko ja maha pomppas myös näkyville. Tavalliset farkut alko kirraa napin kohdalta, toissapäivänä meni vielä hyvin kiinni.

Hei! Kuinka pitkiä olette. Minä 163cm ja nyt rv 15+4 ja tuntuu ettei kovin kauaa kyllä vatsaa enään piilotella. Töissäkin on jo moni huomauttanut että kasvaahan tuo...

Takaisin