Onko kukaan huomannut tämmöstä ihmeellistä oiretta, että saunassa rupeaa särkemään päätä?? Oikeen puristava tunne tulee päähän.
Huomasin saman aivan välittömästi kun istahdin lauteelle useana peräkkäisenä päivänä! Enää en edes yritä... :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kukaan huomannut tämmöstä ihmeellistä oiretta, että saunassa rupeaa särkemään päätä?? Oikeen puristava tunne tulee päähän.
Minä olen ollut nyt lepopotilaana rv5 alkaen, nyt siis menossa rv13+1. 6 viikkoa saikkua takana. Mulla on diagnosoitu hyperemeesis ja olen ollut tipassa jo monet kerrat sairaalassa. Nyt apuna myös Zofran ( pahoinvointilääke), jotta pärjään jotenkin kotona. Vielä olisi monta viikkoa todennäköisesti tätä helvettiä edessä. Tsemppiä kovasti sinulle!
Kiitos ja samoin taemppiä sinulle !
Mun oireet eivät ole helpottanut mihinkään ja nyt oon viidesti käynyt tipassa ja viime viikolla neuvolalääkäri sanoi myös diagnoosiksi hyperemeesiksen.
Onko sulla ensimmäinen raskaus? Mulla on toinen, eka ei ollut näin paha ja kärsin silloin vain normaalista raskauspahoinvoinnista, mutta ae ei ollut mitään verrattuna tähän. Mulla on Primperan ja Gaviscon käytössä, mutta niistä huolimatta juuri eilen olin tiputuksessa koko päivän. Tää on ihan kamalaa, mutta kiva tietää etten ole ainoa. Mulla nyt rv 11+6.
Mulla särkee päätä ihan joka päivä taas. Mutta luulen, että johtuu nestehukasta, niska-hartiajäykkyydestä (nukuttava kolmella tyynyllä ettei ala närästää :D) ja alhaisista verenpaineista.
Edelleen huonoa oloa, välillä enemmän ja välillä vielä enemmän.
Maha on turvonnut, pissattaa ja vatsan toiminta on hyvinkin arvoituksellista.
Tsemppiä kaikille, joilla pahoja oireita!
Hyvä kuulla mozzarella, että sokerirasituksesta voi selvitä hengissä (nimim. ekakertalaista kauhistuttaa)
Mulla on vieläkin joku "oksenna maanantaisin"-oireyhtymä, onneksi muutoin on helpottanut. Vatsa vaan toimii miten sattuu, ei taida tuntua edes kasvukipuja kun pakki on kivikovana jumissa. Varmaan pitänee kysyä neuvolasta vinkkejä helpotuksen tuomiseen...
Päänsärky ja verenpaineen heittelyt ovat tulleet nyt uutena kuvioon. Välillä tulee niin voimakas kipu kupuun, että pitää hetkeksi keskeyttää mitä olikaan silloin tekemässä.
Nälkä piinaa yhä, ja jos ei muista syödä (tai jääkaapissa oleva ruoka etoo) niin saa kärsiä pahoinvoinnista. Siksi se sokerirasitus jännittääkin, että kuinka pärjää nälän ja sivuvaikutusten kanssa. Onneksi tulee kaveri matkaan niin saa tarvittaessa myös pötkötellä ajankuluksi.