Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
161 ja kyllä maha näkyy. Tosin tämä on jo seitsemäs raskaus ;)
Muoks rv 13+2

Muokattu viimeksi:
170 cm ja on pieni maha olemassa :D saan sen vaatteilla piiloitettu viellä jos tarvi :) rv 16+2

Mä oon 154cm ja nyt viikoja 15+4 :D ei oo kyllä hetkeen pystyny piilotelemaan masua , korkeintaan jollain tuulipuvun takilla :D

169 cm ja 16+2. Vatsa pömpöttää ja näkyy tiukkojen vaatteiden alta. Löysillä paidoilla onnistuu vielä peitellä hieman.

169 cm ja 16+2. Vatsa pömpöttää ja näkyy tiukkojen vaatteiden alta. Löysillä paidoilla onnistuu vielä peitellä hieman.

Onko kellään ollu semmoisii oireita että varsinkin iltaisin alavatsaa vihlasee välillä? Tai että ku aivastat, ni vatsaan sattuu ihan julmetusti? :o

Kyllä mulla ainakin tuota vihlontaa on. Ja aivastukset tai muut äkkinäiset liikkeet myös tekee kipeää.

Mulla oli muutaman päivän noita kipuja, tuntu myös että oli koko aika jotenkin aran oloinen. Pidin niitä kasvukipuina. Sitten tuntuu että loppuivat yhdessä yössä, tänään ei ole ollu mitään vastaavia. Ja kuuntelinkin doplerilla että onhan kaikki hyvin ja hyvinhän siellä kuulosti olevan.

Onko kellään ollu semmoisii oireita että varsinkin iltaisin alavatsaa vihlasee välillä? Tai että ku aivastat, ni vatsaan sattuu ihan julmetusti? :o

Joo on. Just eilen töissä näitä vihlasuja mietin ja meinasin kätilö kaveriltakin kysyä onko normaalia.

Minulla on tosi kovaa vihlontaa molemmin puolin ja varsinkin äkkinäiset liikkeet saattuu ihan sairaasti :dead: Muutenkin tuntuu et koko ajan koskee johonki alavatsaa.

Mulla ollut aivastaessa ja yskiessä repäisykipuja jossain vaiheessa, harvemmin enää, mut jos aivastan makuuasennossa niin sillon repäisee varmasti jos en ehdi laittaa jalkoja koukkuun. Ne on ainakin ihan normaaleja kipuja. :) niitä oli myös ekassa raskaudessa.

Oon 173cm ja vatsa on aikamoinen pallo iltaisin. Aamuisin ei paljon eroa normista,mutta tosiaan iltaa kohti turpoan ja ihan pyöreäksi vatsa menee :-D
Alavatsakipuja tai lähinnä kireyttä ja repäisyjä on tämön tästä. Rintoja myös pakottaa välillä,mutta ei pahoin. Nyt on sellanen aika etten välillä muista olevani raskaana edes. Dopplerilla oon yrittäny kuunnella sykettä,mutta en saa kun Istukka etuseinämässä. Enkä sen kummemmin tunne liikkeitäkään,joskus jotain hentoa ;-) Nyt viikkoja 15+5 <3

166 ja tosi selkeesti näkyy jo. About samaa kokoa mitä viimeksi oli puolessa välissä. Nyt 15+1

168cm ja kyllä näkyy jo hyvin. Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa samanlainen maha ehkä rv 25. Nyt tuntuu niin oudolta, mutta samalla ihanalta :)

Mulla kans tulee vieläkin repäsykipuja aivastaessa, noustessa ja kylkeä kääntäessä :D

Takaisin