Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi päänsärky ei ole mulla päivittäistä ja verenpaineenkin kanssa on enemmän ongelmia sen mataluuden kanssa (aamulla heikottaa). Olen myös "poikkeuksellinen" odottaja siinä suhteessa, että mulla on selkäydinvamma eli liikun siis koko ajan pyörätuolilla kun jalat ei kanna. Nuo paineiden heittelyt liittyy mulla tähän ja ponnisteluihin (siirtyminen yms.) esim. aamuisin. Mutta otanpa neuvolassa puheeksi, että olen ainakin tietoinen oireista!Noniin! Millon sitä oppisi syömään pieniä annoksia! Tänään lounaalla ravintolan buffetissa ja puol tuntia myöhemmin lensi kaikki kaarena ulos![]()
Onko muilla alkanut maha vielä näkymään? Mulla ei ole vielä alkanut, paitsi iltaisin on tietenkin ihan turvoksissa. Mutta itse raskausvatsaa ei ole vielä varsinaisesti näkyvissä. Koskakohan se maha alkaa tulla näkyviin? :D Nyt on viikot 13+4 ja ensimmäinen raskaus.
Onko muilla alkanut maha vielä näkymään? Mulla ei ole vielä alkanut, paitsi iltaisin on tietenkin ihan turvoksissa. Mutta itse raskausvatsaa ei ole vielä varsinaisesti näkyvissä. Koskakohan se maha alkaa tulla näkyviin? :D Nyt on viikot 13+4 ja ensimmäinen raskaus.