Imetys on sattunu alusta asti. Helpottaa kuulema joskus 12 viikon tienoilla. Ehkä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huh miten vaikea olla hiljaa 
Täällä kans nälkä koko ajan, mutta ei tee mieli syyä mitään. Esikoisesta en kyl tätä muista oireilleeni... Ja kaiken ruuan tulisi olla suolaista! Oon normisti herkku-hiiri, mut nyt jää suklaat ja jäätelöt kyllä kaappeihin. Lakua ja salmiakkia tosin kyllä tekis mieli .
6+6
Onko muilla kuumia aaltoja? Mulla meinaa hermot mennä kun välillä aina tulee kamala tuskanhiki päälle ja tuntuu siltä, että pitää riisua kaikki vaatteet pois, eikä sekään auta :D Lämmöt on kuitenki edelleen hyvästi päälle 37. On niin kuuma!
Väsymys edelleen ihan kamala. Nukun puolet vuorokaudesta. Repäsykivut on välillä kovia, kun nousee äkisti sohvalta/sängyltä.
5+2
Repäisykipuja myös.
Isäntäkin on reissussa, joten märehdin tätä yksin kotona. Äsken tuli jo ihan hysteerinen itkukohtaus, kun mietin että soitanko aamulla pomolle etten ole työkuntoinen.Onko muilla kuumia aaltoja? Mulla meinaa hermot mennä kun välillä aina tulee kamala tuskanhiki päälle ja tuntuu siltä, että pitää riisua kaikki vaatteet pois, eikä sekään auta :D Lämmöt on kuitenki edelleen hyvästi päälle 37. On niin kuuma!
Väsymys edelleen ihan kamala. Nukun puolet vuorokaudesta. Repäsykivut on välillä kovia, kun nousee äkisti sohvalta/sängyltä.
5+2
Mul on viel edellisen raskauden primperanei jälellä. Jos on joskus tarvetta ottaa. Päiväyski menee vast 2018.