Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaksamista Emppusk, ja jos jotain positiivista, niin ainakin tiedät että jotain on tapahtunut kuntesti on plussannut! kuulemma keho aina paremmin ymmärtää, mitä pitäisi tapahtua, jos on jo aiemmin raskautunut. :)

Voimia Emppusk, ja pikaista pysyvää plussaa. Meilläkin meni ensimmäinen raskaus kesken viikolla 6+4, muutaman kuukauden päästä tulin uudelleen raskaaksi ja saatiin meijän esikoinen. Eihän sitä sillon ymmärtänyt miksi pitää mennä kesken mutta myöhemmin ajateltuna niin se oli tarkotettu jottai saatiin sitten tuo meijän vanhin muksu <3

Voimia Emmusk <3 ja parempi näin jos just tyypissä oli vikaa :) toivotaan että tärppää taas nopeesti, eiks keskenmenon jälkeen saata tulla helpostikkin raskaaksi :)

Voimia sinulle ja perheellesi Emppusk <3.
Ei varmaan just nyt lohduta oikein mikään, mutta tuo voi hyvin pitää paikkaansa, että km/tuulimunan jälkeen raskautuu nopeammin uudestaan. Itselläni on käynyt juuri näin.

Keskenmenon kokeneiden salainen ryhmä on aktiivinen, voit halutessasi pyytää Vargynjalta pääsyä sinne.

Kiitoa kaikille ihanista tsempeistä <3 kävin neuvolassa josta lähetettiin terveyskeskukseen. Siellä ehkä inhottavin lääkärikäynti ikinä, sain lähetteen naisttenpolille ultraan mutta vointini on ilmeisesti niin hyvä (veren vuoto vähäistä eikä kipuja) eikä tilanne niin paha että pääsisi samantien ultraan vaan nyt odottelen että saan kutsun ja ajan. Tällä viikolla kyllä jo onneks mut onhan tämmönen todella raastavaa.

Tietty jos tilanne yhtäkkiä huononee niin voin heti mennä sinne polille mut muuten vaan sit odotusta. Sanoin kyllä lääkärille että jos siellä ei mitään ole niin olisi "kiva" saada kaikki heti ulos ettei tarvi pohtia ja miettiä. Kauheen optimistisia koittivat terkkarissa olla, nyt en tiiä miten päin itse oiken olis :arghh:

Emppusk! Voi ei miten ristiriitaista. Äh, mitä odottelua! Menee hermot sun puolesta... <3 Missä päin asustat, missä se poli on?

Voimia Emppusk. :Heartred

Pari päivää ehdin, jo "juhlia", kun oireet vihdoin ilmaantuivat. Täällä oli huono olo lauantaina, huono olo eilen aamulla ja sitten loppui kuin seinään. Tänään ollut kaikin puolin hyvä olo. Ahdistaa. Oireet vielä loppu sen jälkeen, ku esikoinen pomppas alavatsalle niin, että tosiaan sattui.. No joo, tiedetään, järki sanoo, että pikkuinen on siellä kyllä hyvin suojassa.. Mutta hitsi tän oireettomuuden kanssa taas yhtäkkiä. Nyt 5+6.

On kyllä Emppusk tosi tylsää. Itse myös muistan, että halusin kaiken pois sisältäni heti kun tiedon sain. Tosi kurjaa odotella. :(

Isosti tsemppiä ja haleja Emppusk!❤️

Täällä on ollu pahoinvointia koko päivän, samoin alavatsavihlaisuja jotka toivottavasti ovat normaaleja. Lisäksi lääkäri kirjoitti viikon lisää sairaslomaa, en tiedä johtuuko lopetetuista lääkkeistä, stressistä vai hormoneista, mutta en vieläkään pysty nukahtamaan öisin ajoissa ja saan itku- ja ahdistuskohtauksia iltaisin. :( Tällaista mulla on ollut viimeksi ehkä 7 vuotta sitten, kun oli stressaava elämäntilanne.

Voimia Emppusk! ❤

Itse jännitän myös tämän ruskean vuodon, alavatsa ja nyt alaselän kivun takia :nailbiting:ihmeellinen kirvelykin alakerrassa :wideyed:

Muokattu viimeksi:
Voimia Emppusk! ❤

Itse jännitän myös tämän ruskean vuodon, alavatsa ja nyt alaselän kivun takia :nailbiting:ihmellinen kirvelykin alakerrassa :wideyed:
Kirvely + vuoto, ootko ollut lääkäriin yhteydessä? Ettei olisi tulehdus.

Kirvely + vuoto, ootko ollut lääkäriin yhteydessä? Ettei olisi tulehdus.
En kyllä siitä ole sanonut. Oli jo ovulaation jälkee samaa kirvelyä ja meni pois. Nyt taas sama. Ruskeaa vuotoa tullut siitä päivästä, kun menkkojen olis pitäny alkaa. Lievää siis.

Jonkin verran oireita alkaa olemaan. Turvonneet ja arat rinnat, turvonnut vatsa, väsyttää paljon, hajuherkkä, pientä jatkuvaa pahoinvointia sekä alavatsan nipistelyä. En ole onneksi joutunut oksentamaan, mutta ei kyllä ruokakaan oikein maistu. [emoji6] Viikkoja nyt 5+5. Toivottavasti pahoinvointi pysyisi tällä tasolla jatkossakin. Niin, ja vessassa saa rampata.

Mukavaa lukea teidän kokemuksista! [emoji4]

Silky, mulla kans vaihtelee tuo pahoinvointi koko ajan, ja ultrassa oli kaikki hyvin. Itseäkin se huoletti, kun ekana pari päivää kamala olo ja sit yhtäkkiä vaan loppu oireet seinään ja sitä hyvää oloa kesti 3-4 päivää kunnes palasi. Ehtii siis vielä tulla uudestaan se kuvotus.:hilarious: Ja mulla muutenkin alkoi esikoisesta pahoinvointi 6+2, että vielä ehtii sullakin alkaa kunnolla jos on alkaakseen.:) mutta samalla tavalla itsekin niitä oireiden vaihteluja olen stressanut. Mut ihanasti täältä sain vertaistukea, kun muillakin tuntuu vaihtelevan. Kai se on vähän sitä, että kun hormonipitoisuus nousee vähitellen, niin kroppa ehtii tottua ja on hetken hyvä olo, kunnes se nousee taas. Näin luin jostain, sillon kun mua huoletti.

Suzkip, mustakin kuulostaa, että voisi olla joku tulehdus kun kirvelyä ja vuotoa.

Toupie, kiitos, vähän helpotti. :D :) eipä tässä auta kuin odotella.. Esikoisestakaan ei ollut kovin pahaa oloa, mutta just tää ku yllättäen loppu ja tässä raskaudessa ei ole edes rinnat kipeät niinkuin esikoisesta...

Nii en tiedä. Vuoto alkoi silloin ku kuukautisten olisi pitäny alkaa. Vuotanut nyt 7 päivää. Saako neuvolasta lähetteen johonki näytteenottoon vai pitääkö soittaa terveyskeskukseen? Voiko tulehdus siis aiheuttaa ruskeaa vuotoa? Ikinä ei ole ollut tulehduksia. Esikoisesta ei tämmöstä ollut.

Takaisin