Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Imetys on sattunu alusta asti. Helpottaa kuulema joskus 12 viikon tienoilla. Ehkä...

Pahoinvointia pitkin päivää ja jäätävä turvotus et jegginsit kiristää vähän turhan paljo töissä. :eek: eikä mitään mahiksia käydä vaihtamassa, kun tuota työmatkaa 69km suunta :oops: vielä ois kuusi tuntia töitä jälellä (päälle 6 jo takana) rv 7+2

Tämä ruokahaluttomuus on minulle täysin uusi ilmiö. Vaikka olen kuinka kipeä tai masentunut ollut, ruoka on kyllä aina maistunut. [emoji23]

Mulla kanssa samaa ettei maistu ruoka/halua syödä. Varsinkin päivällisen kanssa ongelmia. Lounas sit menee helpommin. Äsken meinas tosiaa tulla yrjö, ruokailu kesti varmaan 30min.
Eilen illalla oli hauska, kun poika halaili ennen unia ja sanoi et äiti miksi olet näin kuuma :wink Onko sulla kuumetta :woot: huh miten vaikea olla hiljaa :facepalm:

Täällä kans nälkä koko ajan, mutta ei tee mieli syyä mitään. Esikoisesta en kyl tätä muista oireilleeni... Ja kaiken ruuan tulisi olla suolaista! Oon normisti herkku-hiiri, mut nyt jää suklaat ja jäätelöt kyllä kaappeihin. Lakua ja salmiakkia tosin kyllä tekis mieli .
6+6

Täällä kans nälkä koko ajan, mutta ei tee mieli syyä mitään. Esikoisesta en kyl tätä muista oireilleeni... Ja kaiken ruuan tulisi olla suolaista! Oon normisti herkku-hiiri, mut nyt jää suklaat ja jäätelöt kyllä kaappeihin. Lakua ja salmiakkia tosin kyllä tekis mieli .
6+6

Mulla ihan sama. Sipsejä syön ennemmin kun karkkia ja leipä pitää mielummin olla ruisleipää. Kaikki makea ällöttää jo ajatuksenakin.

Käytiin tänään lounaalla nepalilaisessa ravintolassa ja sen jälkeen vasta tulikin paha olo. Pelkäsin että oksennan mutta ei tarvinu.

Onko kellään muulla kipuja alavatsalla tossa vatsalihasten ja lonkkaluiden välissä? Mulla on varsinkin vasen puoli tosi kipeä ja menenkin siksi huomenna lääkäriin. Kohdunulkoisen pelkoa vähän helpottaa se että myös oikealla on samoilla kohdilla kipua.
Mutta vasemmalla pystyy käsin tuntemaan n. Peukalonpään kokoisen "patin". Saas nähdä mitä lääkäri huomenna sanoo...

Hena ja Toivo-Sinkka 5+2

Nyt tännekkin rantautu se pahoinvointi, kertaakaan en tosin oo viel oksentanu. Viikot siis nyt 9+4

Onko muilla kuumia aaltoja? Mulla meinaa hermot mennä kun välillä aina tulee kamala tuskanhiki päälle ja tuntuu siltä, että pitää riisua kaikki vaatteet pois, eikä sekään auta :D Lämmöt on kuitenki edelleen hyvästi päälle 37. On niin kuuma!

Väsymys edelleen ihan kamala. Nukun puolet vuorokaudesta. Repäsykivut on välillä kovia, kun nousee äkisti sohvalta/sängyltä.

5+2

Voi luoja tätä pahoinvointia! Ei tähän pysty valmistautumaan vaikka nyt onkin kolmas kerta. Pahoinvointilääkkeet loppui juuri ja joudun taas niitä anelemaan lääkäriltä. Masentaa! Anteeksi pieni purkaus...

Mul on viel edellisen raskauden primperanei jälellä. Jos on joskus tarvetta ottaa. Päiväyski menee vast 2018.

Onko muilla kuumia aaltoja? Mulla meinaa hermot mennä kun välillä aina tulee kamala tuskanhiki päälle ja tuntuu siltä, että pitää riisua kaikki vaatteet pois, eikä sekään auta :D Lämmöt on kuitenki edelleen hyvästi päälle 37. On niin kuuma!

Väsymys edelleen ihan kamala. Nukun puolet vuorokaudesta. Repäsykivut on välillä kovia, kun nousee äkisti sohvalta/sängyltä.

5+2

Mulla oli kuumia aaltoja koko raskausyrityksen ajan melkeen 2v. Luulinki et siksi jotain vikaa ja tutkittiin. Nyt siis 4+6 ja tässä kierrossa tuli myös kuumia aaltoja ja tulee edelleen. En tiedä mistä nää sit tulee. Pelkäsin jo vaihdevuosia. Huojentavaa kulla et jollain muullakin on. Tiedän todella tunteen. :hungover: Repäisykipuja myös.

Muokattu viimeksi:
Voi apua. Vessassa käydessä jäi reippaasti verta paperiin. Heti tämän jälkeen alkoi kipristellä alavatsaa, vaikka ei kyllä mitenkään mahdottoman kipeästi. Ihan uudella tavalla kumminkin. Näinköhän tämä sitten oli tässä. :sorry: Isäntäkin on reissussa, joten märehdin tätä yksin kotona. Äsken tuli jo ihan hysteerinen itkukohtaus, kun mietin että soitanko aamulla pomolle etten ole työkuntoinen.

Retale jos on vaan ihan tavallista raskauteen liittyvää vuotoa. Itselläkin vuotanut ruskeaa 7 päivää. Tänään ollut vaan enää ihan himpun ja kovia alavatsakipuja. Tsemppiä ❤

5+2

Täällä myös aaltoina kuuma ja hiki.. ja sitten seuraavassa käänteessä onkin kylmä ja paleltaa vaikka lämpötila on sama. Sanoinkin miehelle, että mun termostaatti temppuilee :)

Huh, tästäkin päivästä selvitty. Pahoinvointi pieneni iltaa vasten ja pystyin syömään paremmin. Mutta heti erehdyttyäni syömään jotain sokeripitoista palasi takaisin. Muutenkin järkyttävä väsymys ja todella turvonnut masu. Ihanaa kun on ilta ja pääsee nukkumaan! [emoji171][emoji23]

Pakko nyt tulla kirjottaa vikan kerran. Pääsin ultraan heti tänään, kaikki oli tullut itsestään jo viikonlopun aikana ulos. Parempi niin ettei tarvinnut lääkkellistä hoitoa tai kaavintaa.

Olo on haikea mut myös helpottunut ettei tarvinnut kauemmin odottaa vastausta eikä vuodot ja kivut ollut pahoja. Odotin jotain järkyttävää tuskaa ja hirveitä vuotoja mut ei onneksi. Lääkäri antoi luvan yrittää vaikka heti uudestaan, ei tarvi odottaa menkkoja välissä. Toivottavasti pääsis pian liittymään uudestaan odottajien jengiin :) voimia ja hyviä oloja kaikille <3

Mullakin on vähän väliä kauhean kuuma ja tuskainen olo. Erityisesti yöllä nukkuessa tulee todella kuuma :shifty:
Mut sit välil on hetkiä kun kauhean kylmä ja tekis mieli hautautuu peiton alle :hilarious:

Kiitos suzkip rauhoittavista sanoista. :Heartred Ei tämä keskenmenoksi ainakaan vielä taipunut ja vuotokin loppui. Nää vatsan vihlonnat kyllä arveluttaa kovasti, kun alkoivat vasta samaan aikaan vuodon kanssa. :nailbiting:

Mul on viel edellisen raskauden primperanei jälellä. Jos on joskus tarvetta ottaa. Päiväyski menee vast 2018.

Primperan-resepti mullakin on mutta ei auta minua sitten ollenkaan. Ainoa mikä toimii on Zofran tai Ondansetron stada, ja näitä ei mielellään määrätä. Sain reseptin Zofraniin kun olin sairaalassa tipassa, mutta kirjoitti vain pari pakettia jotka on nyt sitten loppu. Viikonloppua ja tippaa odotellessa siis.

Takaisin