Imetys on sattunu alusta asti. Helpottaa kuulema joskus 12 viikon tienoilla. Ehkä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans nälkä koko ajan, mutta ei tee mieli syyä mitään. Esikoisesta en kyl tätä muista oireilleeni... Ja kaiken ruuan tulisi olla suolaista! Oon normisti herkku-hiiri, mut nyt jää suklaat ja jäätelöt kyllä kaappeihin. Lakua ja salmiakkia tosin kyllä tekis mieli .
6+6
Onko muilla kuumia aaltoja? Mulla meinaa hermot mennä kun välillä aina tulee kamala tuskanhiki päälle ja tuntuu siltä, että pitää riisua kaikki vaatteet pois, eikä sekään auta :D Lämmöt on kuitenki edelleen hyvästi päälle 37. On niin kuuma!
Väsymys edelleen ihan kamala. Nukun puolet vuorokaudesta. Repäsykivut on välillä kovia, kun nousee äkisti sohvalta/sängyltä.
5+2
Onko muilla kuumia aaltoja? Mulla meinaa hermot mennä kun välillä aina tulee kamala tuskanhiki päälle ja tuntuu siltä, että pitää riisua kaikki vaatteet pois, eikä sekään auta :D Lämmöt on kuitenki edelleen hyvästi päälle 37. On niin kuuma!
Väsymys edelleen ihan kamala. Nukun puolet vuorokaudesta. Repäsykivut on välillä kovia, kun nousee äkisti sohvalta/sängyltä.
5+2
Mul on viel edellisen raskauden primperanei jälellä. Jos on joskus tarvetta ottaa. Päiväyski menee vast 2018.