Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun raskautta ei näköjään kavalla kasvava maha vaan se että oon kasvattanu ittelleni ihan jäätävät puskurit tällee rv 4+4 xD edellisessä raskaudessa mahduin kyllä rintsokoihin vielä tässä vaiheessa[emoji57] nyt mietin että mitenhän tän paikkais vaatekaapissa kun ei viittis ostaa semmosia jotka jää taas heti pieneks mutta mammaliiveissäkään ei viitti alkaa kulkemaan vaikka ne kasvaa niin ihanasti mukana[emoji28]
Aina oon ollut melko pienirintainen niin kyllä se vähän totuttelua on vaatinut, kun yhtäkkiä onkin tuplakokoiset hinkit.
Liivikauppaan pitäis siis lähteä, mutta meinaakohan nää vieläkin tästään kasvaa...Mun raskautta ei näköjään kavalla kasvava maha vaan se että oon kasvattanu ittelleni ihan jäätävät puskurit tällee rv 4+4 xD edellisessä raskaudessa mahduin kyllä rintsokoihin vielä tässä vaiheessa[emoji57] nyt mietin että mitenhän tän paikkais vaatekaapissa kun ei viittis ostaa semmosia jotka jää taas heti pieneks mutta mammaliiveissäkään ei viitti alkaa kulkemaan vaikka ne kasvaa niin ihanasti mukana[emoji28]

Viime viikolla vatsa oli ihan jumissa, nyt olo on kuin ilmalaivalla... Ja tuo alavatsan tunne on kuin olisi kireähkö vyö vedetty vatsakumpuni alle. Tietenkin piti myös epäillä, onko näissä tuntemuksissa kyse jostain psykosomaattisesta, kun raskaus tuli ilmi eilen ja jomotusta on ollut illasta asti... Tokihan myös pelottaa, että tuleeko tämä koskaan valmiiksi...
Varhaisultraan menen maanantaina, omaan laskuun kun julkisella järjestetään vain kerran kahdessa viikossa ja just ollaan reissuun lähdössä. Ruoka on maistunut vähän normaalia huonommin, toisaalta välillä tulee myös kova nälkä.