Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väsymys on oikeastaan ainoa selkeä oire täällä, toki takana on yli vuoden valvomiset pienimmän huonojen yöunien takia eikä päikkärimahiksia niin ehkä se väsymys tulee sieltä..
Missään raskaudessa ei ole pahoinvointia ollut joten sitä en odottelekaan. Paineentunnetta alavatsalla ja ehkä mieli himpan tavallista herkemmällä :joyful:

Mulla ei edelleen oo juurikaan oireita. Osais vaan nauttia tästä oireettomuudesta. Kahessa ekassa kun on ollu niin jäätävät pahoinvoinnit, että tuntuu nyt hassulle.

Nyt se väsymys iski tännekkin toissa yönä nukuin ihan liian vähän, ku sain unta vasta 2-3 aikaan ja taapero heräs seiskalta ekan kerran. Yritin viime yönä paikata univajetta, mut näköjään tähän väsymykseen ei auta edes hyvät yöunet.

Ainiin ja tunnistan myös saman oireen ku edellisessä raskaudessa. Oon ihan super kiukkunen ja lyhyt pinnainen! Tekee tiukkaa olla vähä väliä kilahtelematta milloin mistäkin pienestä asiasta.
Olin jo unohtanut tän myrskyn. Ihan kamalaa olla tällanen hormoonihirviö taas!

Marisssa, mäki tunnistan itsestäni tuon hormonihirviön.. Mieski totes etten oo ollu näin äksy koskaa ennen..:sorry: voi muu perhe parka..:angelic:

Täällä edelleen ihan oireetonta. Yölläki herätessä oikein pohdiskelin ja ihmettelin, kun missään ei tunnu miltään. Maha on nyt kyllä todella sekaisin, mulla kyllä muutenkin herkkä maha ja esim. menkkoja ennen + niiden aikana on sekasin.. Sehän tässä jännittääkin.. Kellään muulla maha ihan sekaisin?

Mulla vaihtelee välillä todella kovalla ja välillä ihan vesi lentää... ihan normaalia.

Löysinpä muistiinpanoja viime raskauden ekoilta viikoilta. Silloin näköjään ollut ripuli viikolla 8+.. Eli vähän myöhemmin, mutta ehkä tämänkin sitten voi laskea oireeksi. :grin

Täällä kans ihan järkky väsymys. Nukun pitkiä yöunia ja päikkäreitä, silti oon koko ajan vaan väsyny. Välillä närästää. Lisäksi ollu kahtena edellisenä päivänä menkkajomoja, tänään onneks ei. Muuten kyllä pärjäisin niitten kanssa, mutta tuovat niin ikävästi mieleen maaliskuisen keskenmenon. Sitä on aika stressissä, kun koko ajan pelottaa.

Ihana soffii että teilläkin on tärpänny näin pian. Muistan sut marraskuun la ryhmästä. Juu tuo keskenmeno hieman kaihertaa mieltä ja ei uskalla kunnolla innostua ennen nt ultraa.

Tää väsymys on kyllä jotain jäätävää... Normaalisti mulle riittää 7 tuntia yössä. Jos mennään paljon yli sen, olen liian levännyt enkä saa mistään kiinni. Nyt se 9 tuntia tuntuu olevan elinehto. Ja siitäkin huolimatta työpäivän jälkeen on hetki rentouduttava, olen jopa alkanut harkitsemaan päikkäreitä.
Lisäksi jo tässä kohdassa selkää särkee herkästi. Etenkin töissä istumisesta selkä kipeytyy herkimmiten. Seisominen auttaa, mutta parasta olisi olla kokoajan liikkeessä. Onko muilla vastaavaa :eek:?
Ja tissejä särkee edelleen. Ei ole kuin kolmas viikko putkeen :hilarious: Ja ne paisuvat. On muuten hauskaa kun valmiiksi on jo E/F-kuppi... Saa nähdä miten valtaisia rintsikoita joudun ostamaan kun tässä edetään...

Ja tissejä särkee edelleen. Ei ole kuin kolmas viikko putkeen :hilarious: Ja ne paisuvat. On muuten hauskaa kun valmiiksi on jo E/F-kuppi... Saa nähdä miten valtaisia rintsikoita joudun ostamaan kun tässä edetään...

Mua kans vähän jännittää ku 2012 pienennettiin G/H -> C, että mahtaakohan kasvaa takas noihin alkuperäisiin mittoihin... :nailbiting:

Mullakin on jotkut F/G kokoset bosat, ei ole onneksi kasvanu ollenkaan enempää, näissäki ihan liikaa kantamista :D

Ei ole välttämättä syytä huoleen siitä tissiasiasta, minun kohdalla kävi niin että imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat tais olla pienemmät kuin lähtötilanteessa. Ainakin liivien perusteella.

Nyt huolestuttaa, tänään vessassa paperiin parilla kerralla tuli kirkasta venyvää limaa. Ei verta, ei valkoista. Ihan kirkasta, kuin ovulaatiolimaa? :eek:

Kipuja ei ole ollut, sellaista samanlaista lievää vihlontaa kuin muinakin päivinä.

Onko kellään muulla ollut vastaavaa tai tietoa mitähän tämä oikein on? Valkovuotoako..?

Nyt huolestuttaa, tänään vessassa paperiin parilla kerralla tuli kirkasta venyvää limaa. Ei verta, ei valkoista. Ihan kirkasta, kuin ovulaatiolimaa? :eek:

Kipuja ei ole ollut, sellaista samanlaista lievää vihlontaa kuin muinakin päivinä.

Onko kellään muulla ollut vastaavaa tai tietoa mitähän tämä oikein on? Valkovuotoako..?

Mulla oli koko ensimmäisen raskauden ajan runsaampi valkovuoto että eiköhän oo ihan vaan sitä :)

Takaisin