Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vappupallo, juu en minäkään huolestuisi. Kuulostaa normaalille. :)

Hialeah, sama homma, rinnat on nykyisin pienemmät, mutta roikommat. :grin Siks mä en varmaan oo vielä mitään kipujakaan tuntenut toisin, kuin ekassa raskaudessa heti alussa, jolloin rinnat oli vielä ihanan kiinteät. :D :D

Joo mullakin tuli esikoisen raskaudessa enemmän ja vähemmän valkovuotoa melkein koko raskauden ajan, eli ei syytä huoleen :) ja tissit on kyllä imetyksen jälkeen lörpähtänyt ja viel ei oo mitään kipuja tullu niihin. En kyllä muista et ois edellisestäkään tullut, kun vasta sitten maidon noustua.

Eilinen oli täällä olojen puolesta melko karsea. Aamusta heti etoi ja nouseminen oli hankalaa kun piti vähän väliä käydä pitkälleen että helpottaisi. Lähdettiin aamusta reissuun ja ei siinä kun sai istua autossa. Mut ekassa museossa alko sitten paha olo ja tuli sellanen huimaus et taju meinas lähteä. Just kerkesin istumaan ja päätä polviin :D yleensä ei pyörrytä koskaan. Lisäks vihlo loppupäivästä alavatsaa, kun oltiin aika paljon kävelty, lienee normaalia mitä täältä lukenut?

Tää aamu tuntuu paremmalta, onneks.

Nyt huolestuttaa, tänään vessassa paperiin parilla kerralla tuli kirkasta venyvää limaa. Ei verta, ei valkoista. Ihan kirkasta, kuin ovulaatiolimaa? :eek:

Kipuja ei ole ollut, sellaista samanlaista lievää vihlontaa kuin muinakin päivinä.

Onko kellään muulla ollut vastaavaa tai tietoa mitähän tämä oikein on? Valkovuotoako..?

Joo on ollut tässä raskaudessa, vaikka minkälaista valkovuotoa, pääasiassa vaaleaa, tosi venyvää limaa, mutta on tainnut olla kirkastakin. Mutta tosi runsasta. Esikoisen aikaan oli kans.:) ei huolta, kunhan ei haise, ole kokkareista tms.:)

Mulla mittarissa tänää 5+3 ja kaikkia muita oireita on, mutta ei pahoinvointia. Eli väsyttää, pissattaa, nälättää, tissit kipeähköt (tai oudot, imetän vielä esikoista, ni en osaa sanoa). Eilisillasta asti on ollut ikävää menkkajomoa [emoji20] alaselkä ihan ku tulessa. Muistan kyllä, että ensimmäisessä raskaudessa oli myös ja olinkin aika hermoheikko km:n kanssa. Nyt tuo sama hermoheikkous nostaa päätään. Voi ku sitä vaan osais ottaa chillisti

Minni2016, määki muistan sinut sieltä :) Joo kyllä se kaihertaa. En vieläkään usko, että tämä tulis syliin asti, mutta päivä kerrallaan. Toivotaan, että meillä molemmilla ois tällä kertaa onni matkassa <3

Mulla oli eilen aamusta sellainen etova olo ja helpotti vasta kun sain syötyy. Pitäis olla vähän väliä syömässä jotain :nailbiting:

Mulla oli eilen aamusta sellainen etova olo ja helpotti vasta kun sain syötyy. Pitäis olla vähän väliä syömässä jotain :nailbiting:
Sama! Mulla on käsilaukku muuttunut ruokakaapiksi, on naposteltavaa joka lähtöön... Ja se nälkäkiukku joka iskee, saa aina hurjat mittasuhteet :hilarious:

Tiedän tunteen.. pahin on se ruokaunelmointi ja arpominen että mitä tekis eniten mieli :shy:

Mäki unelmoin ja se saa välillä aika massiivisia mittasuhteita ku ei osaa valita/päättää niin kuvittelee syövänsä kaikkia eli siis myös ostavansa kaikkea..:joyful: Onneksi järjenääni alkaa jossain kohtaa nostaa päätään..:grin

Huh, kiitos rauhoittavista kommenteista :joyful:

Täällä saa kyllä ravata vessassa koko ajan, eikä vain ykkösasialla, vaan parin päivän tauon jälkeen vatsa taas ihan sekaisin :shifty:

Täällä ensikertalainen (?) kaipailee vertaistukea!!

Viimeiset menkat alkoi 21.6. Eli nyt menossa ehkä RV 3+2. Seuraavat menkat pitäisi alkaa ensi viikon torstaina 20.7. Oireita on ollut paljonkin: alavatsakivut ja -krampit, pahoinvointi, matkapahoinvointi, pissihätä ihan jatkuvasti, alaselkäkivut, mielialanvaihteluita, unettomuus, palelu, väsymys. Tein negatiivisen raskaustestin viime sunnuntaina 9.7. Ja eilen perjantaina 14.7. Eli testien mukaan en olisi raskaana.

Nyt torstaina alkoi niukka ruskea vuoto. Perjantaina vuoto jatkui välillä ruskeahkona ja välillä ihan verisenä menkkavuodon tyyppisen. Tänään vuoto jatkunut, välillä melko runsaasti. Menkkavuotokin on mulla aina runsasta. Oireet jatkuu edelleen.

Nyt on kauhea huoli ja stressi, että oonko raskaana, menikö kesken vaiko alkoiko menkat??? Voinko olla silti raskaana vaikka testit sanovat toisin? Voiko tää vuoto olla kiinnittymisvuotoa? HELP!!!

Täällä alko ihan jäätävä väsymys ja nenä tukossa sekä kurkussa limapalloja joita meinaan alkaa kakoa kun koiran ryystää irti :D huomenna rv5+0 ja katotaan alkaako esikoisesta tuttu hallitsematon oksentelu xD

Viimeiset menkat alkoi 21.6. Eli nyt menossa ehkä RV 3+2. Seuraavat menkat pitäisi alkaa ensi viikon torstaina 20.7. Oireita on ollut paljonkin: alavatsakivut ja -krampit, pahoinvointi, matkapahoinvointi, pissihätä ihan jatkuvasti, alaselkäkivut, mielialanvaihteluita, unettomuus, palelu, väsymys. Tein negatiivisen raskaustestin viime sunnuntaina 9.7. Ja eilen perjantaina 14.7. Eli testien mukaan en olisi raskaana.

Nyt torstaina alkoi niukka ruskea vuoto. Perjantaina vuoto jatkui välillä ruskeahkona ja välillä ihan verisenä menkkavuodon tyyppisen. Tänään vuoto jatkunut, välillä melko runsaasti. Menkkavuotokin on mulla aina runsasta. Oireet jatkuu edelleen.

Nyt on kauhea huoli ja stressi, että oonko raskaana, menikö kesken vaiko alkoiko menkat??? Voinko olla silti raskaana vaikka testit sanovat toisin? Voiko tää vuoto olla kiinnittymisvuotoa? HELP!!!

Raskaustestit olet tehnyt liian aikaisin, koska nyt sulla ois kp 24? Tuo 9.7. on ollut kp 18 ja silloin ei kyllä yleensä millään näy testissä mitään. Riippuu toki ovulaation ajankohdasta.

Voisi hyvinkin kuulostaa kiinnittymiseltä, mutta maltti on valttia. Testaile vasta viikon päästä, niin jotain voi jo näkyä testissä :)

Kävin tällä viikolla kahdesti kaupassa ja ostin ekalla kerralla pinaattilettuja ja toisella paketin nakkeja. Miestä vähän nauratti että nytkö ne oudot mielihalut iskivät... :joyful:

Sussupalmu, onko sulla/teillä vauva toiveissa? Mulla ainakin tuli placebo-oireet heti kun sovittiin että saa tulla vaikka tiesin hyvin etten ole vielä raskaana o_O

Oottele nyt rauhassa et alkaako menkat ja teet sitten vasta testin kun jää pois. Turhaan ittelle stressiä aiheutat liian aikasilla testauksilla :heart:

Sussupalmu, mikä dpo sulla siis on ollut sitä vuotoa? Mulla oli dpo6 pientä kiinnittymisvuotoa, vähän semmosta limaista verta. Että vois kai se sullakin ehkä olla sitä, toivotaan!:) mut tosiaan kannattaa odotella vielä rauhassa sitä seuraavaa testiä, vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty.:)

Huh kun muut puhuu täällä mielihaluista, mulla ei tee mitään mieli, syön väkisin ja oksennan. Tai no tänään en onneksi, mut eilen oli kamala päivä. Tänäänkään ei ruoka ole maistunut, mutta en vielä ole oksentanut, kerran oli lähellä.

Viime yönä nukuin taas niin huonosti, heräsin 4 aikaan pahaan oloon ja nälkään, ja söin yöllä sängyssä jäisiä mustikoita.:/

Kiva oli katsoa muutaman vuoden takaisia muistiinpanoja womanlogista esikoisen raskausajalta: joulukuun puolivälistä helmikuun puoliväliin enemmän tai vähemmän pahoinvointia lähes joka päivä. Miten kauan tätä vielä on edessä?:arghh:

Mulla ei oo kans vielä mitään kummempia mielihaluja. Vielä ei oo oksennut lentäny mut kokoajan on vähän äklöolo eikä tee kyllä mieli syödä mitään, eikä se kyllä auta yhtään tähän oloon :D Väkisin koitan pienia annoksia syödä ja välillä tekeekin mieli jtn esim suklaata mut sit ku nään sitä niin hyh ei tee yhtään mieli :D Tekee mieli vaan juoda ja syödä jotain kylmää mut en tiiä mitä se on :D

Niin ja tää väsymys.... enää ei väsytä ihan samallalailla kun ihan alussa mut ei silti jaksais tehä yhtään mitään , haluisin vaan makaa sohvalla. Päätä särkee kans melkeen kokoajan :/

Muokattu viimeksi:
Itsellä ei muita erityisiä mielihaluja tai ällötyksiä kuin että tekee mieli syödä raikkaita makuja: hedelmiä, marjoja jne. Sen sijaan esim. pähkinät ja liha hieman äklöttää jo ajatuksenakin...

Takaisin