Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minullakin turvotus on ylävatsalla, kuten puaprulla! Ja muutenkin sama, että koko ajan nälkä ja kylläisyys tekee todella huonoa. Nyt on alkanut oksettamaan jo ilman hajuja tai ällöjen asioiden näkemistä. Töissä olo tekee todella tiukkaa, kun huomaa, jos kantaa lasta sylissä niin oksennus meinaa tulla, ällöttää, huimaa, väsyttää ja ei jaksaisi millään seistä. Eilen oli valtava päänsärky, joka ei vieläkään ole täysin helpottanut. Ei migreeni vaan sellaista pumppaavaa jomotusta.

Onko muilla alkanut vielä nukkumisasennot vaikuttamaan? Minulla tekee nimittäin huonoa nukkua kyljellään, selällään ollessa ei tunnu ikävältä. Nukun aina kyljellä, joten uuden nukkuma-asennon opettelu tuntuu ilkeältä :p

Jaahans, uusi yritys. Edellinen viesti on näköjään hieman erikoinen, puhelimella yritin kommentoida... :angelic:

Eli täällä pahoinvointi nyt hävinnyt kokonaan. Vatsakipuja jonkun verran on ajoittain. Turvottaa iltaisin ja reilusti :D
Minullakin vatsa ollut löysällä, mutta olin ajatellut sen johtuvan perussairaudestani... Tiedä sitten.
Onko muilla jo alkanut valkovuoto lisääntymään. Erittäin vmäinen vaiva, kun koko ajan lörähtelee housuun ja pöksyt kastuu, mikäli ei ole suojaa. Argh!:banghead: Viikkoja nyt 10+5

Muutoin vointi on erittäin hyvä, enkä melkeinpä voisi arvata olevani raskaana tällä hetkellä.

Tänään sit juoruttu vauvasta useammalle työyhteisössä.. pari kysy ihan suoraan niin enpä alkanu kiistään ku turvotus on niin näkyvää et mietin et mitäpä sitä turhaan kiistään.

Yöllä kylkiasento parhain. Mahallaan yleensä tykkään nukkua mut tissit on niin kipeät ettei pysty :( Selällään taas tuntuu et kohtu painaa ällöttävästi et tulee huono olo.. (liekkö vain kuvitelmaa, ku tuntuu et voiko se muka nyt jo painaa)

Ensi yöksi kokeilen laittaa tyynyn jalkojen väliin, jospa se auttaisi kyljellä nukkumista :)
Valkovuoto ei onneksi vielä ole juuri nimeksikään, riittää tällä hetkellä nämä muut oireet :hilarious:

Täällä pahointointi rupee helpottamaan mut silti tuntuu et oikein mikään ei maistu vaikka nälän tunne olisikin. Rinnat on edelleen kuin ilmapallot, pitää varmaan lähtee alusvaateostoksille. Maha pömpöttää jo ihan hillittömästi, varsinkin tuosta rintojen alta. Muuttuneiden muotojen takia tuntuu et osa paidoista on jo napapaitoja.

Minulla ollut nyt useamman päivän närästystä ja etovaa oloa. Minulla ei ole vielä mitenkään nukkumiseen vaikuttanut, esikoistakin odottaessa nukuin tosi pitkään vielä mahalleen tai silleen puoliksi mahalleen. Nyt kyllä aion hommata semmosen vartalotyynyn heti kun niitä vaan Lidliin tulisi myyntiin :)

Pari päivää sitten alko pahoinvoinnin kaveriks oksentelu. Ei paljon tee mieli liikkua kotoa mihkään esikoisen kanssa kun laatta saattaa lentää millon vaan. Viikkoja nyt 8+2. Jospa ei kovin montaa viikkoa kestäis..

Minulla on kamala olo, on jatkuvasti nälkä mikään ei kelpaa ruuaksi. Se pitää olla raikasta ja ei pysty paljoa syömään. Veto pois kuin olisi koko ajan pienessä kuumesäryissä. Pahoinvointi tulee syöntyä mutta kun ajattelen jotain rasvasta ruokaa alkaa oksettaa.

Tää on ihan kamalaa

Väsymys on ihan kammottavaa...onneksi on loma niin kiskon esikoisen kanssa kahden tunnin päikkäreitä.

:smiley-bounce016

Ilmotelkaas mulleki, jos/kun niitä pitkiä tyynyjä tulee taas Lidliin myyntiin (ei ole täällä ihan lähistöllä Lidliä). Uskon, et varsinki loppuu kohden helpottais nukkumista!

Tällä hetkellä menee kunnon yöunien lisäksi jatkuvasti parin tunnin päikkärit asennosta/paikasta riippumatta:wideyed:...

Kolmena aamuna lentänyt oksennus ihan varoittamatta. Kiva aloittaa aamu vatsahappoja kakomalla.. Melkein saa suoraan sängystä juosta vessaan. Ajattelin että tämä jo helpotti, mutta ei kai sitten.
Väsymys on kamala täälläkin. Onneksi esikoinen nukkuu vielä päikkärit niin pääsee itsekkin nukkumaan :) Olen myös huomannut, että nukun paljon sikeämmin kuin yleensä. Vessassa saa toki jo ravata öisinkin.. :/

Eilen jouduin pyytämään töistä iltapäivän vapaata, kun olin yksinkertaisesti niiiiiin väsynyt. Kiitos ihanalle pomolle, että päästi mut kotiin. Kun pääsin autolle, pääsi ihan itku kun olin niin helpottunut! Ajelin kotiin ja ajattelin nukkua pikku torkut, kun esikoinen pitäisi hakea hoidosta vasta neljän tunnin päästä, ja nukuinkin kolme tuntia. Teki kyllä ihan todella hyvää, ja tänään taas ihan uudella innolla työpöydän ääressä :)

Mää nukun tosi paljon mahallaan, vaikka yritän siitä kovasti pois selkäkipujen takia! Viime raskaudessa nukuin ihan loppuun asti tuettuna mahallaan kun en vaan osannu muuten nukkua :dontknow

Mulla on kymmenen tyynyä sängyssä millä tuen itteeni. Sit mua oottaa 140cm pitkä tyyny tossa minkä tein yli jääneestä verhokankaasta ja ikeasta ostin kolme 65x65 tyynyä sisään

Mulla on Lidlin vartalotyyny, mutta en ole kovin tyytyväinen siihen. Sais olla enemmän täytettä, se on ihan lussu. Vähän aikaa kun on jalkojen välissä niin täytteet liikkuu muualle siitä jalkojen kohdalta. Ei siis hyötyä.

Lyydia, täytä sitä tyynyä? Purat vähän ommelta ja tunget jostain toisesta tyynystä lisää fylliä :)

Takaisin